Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Jak przyciągnąć podróżujących służbowo?
Podróże służbowe to jedna z najbardziej dochodowych gałęzi turystyki. Jakie informacje należy udostępniać, aby przyciągnąć tego rodzaju klientów?
Firma Travelport przedstawiła najnowsze wnioski na temat usług dodatkowych oraz treści informacyjnych, które udostępniane są pracownikom podróżującym służbowo.
Na szczycie listy informacji, które powinny być udostępniane podróżującym służbowo pracownikom, są informacje wizowe (59%), a tuż za nimi znajdują się informacje o niezbędnych szczepieniach (41%) i o pogodzie (40%). Klientów interesują także mapy miast (37%), informacje o restauracjach (25%) i imprezach rozrywkowych (10%).
Do najczęściej akceptowanych usług dodatkowych (po 57% każda) należy zgoda na nadbagaż oraz dostęp do hotelowych sieci Wi-Fi. Do popularnych opcji dopuszczanych przez przedsiębiorstwa należy również szybsza odprawa (45%), śniadanie w hotelu (45%) oraz udogodnienia w trakcie lotu (39%). 26% spośród ankietowanych przedsiębiorstw nie pozwala na rezerwację żadnych usług dodatkowych w przypadku podróży służbowych.
"Obserwujemy stały wzrost złożoności zakresu usług i opcji dodatkowych. Zróżnicowane usługi dodatkowe podlegają ponadto dalszej segmentacji, gdyż przedsiębiorstwa oferują dodatkowe udogodnienia, takie jak podniesienie klasy podróży czy dostęp do saloników biznesowych tylko wybranym grupom pracowników" — tłumaczy Aleksandra Tomaszewska, dyrektor ds. sprzedaży Travelport w Polsce.
"Potrzeby podróżnych stale rosną, a "pokolenie Y" oczekuje teraz treści dostosowanych do swoich potrzeb, interaktywnych planów podróży oraz możliwości łatwej rezerwacji usług dodatkowych. Opracowana przez firmę Travelport strategia zróżnicowanych produktów, która obejmuje jej innowacyjną platformę sprzedaży, umożliwia dystrybucję nowych usług, takich jak dostęp do saloników biznesowych i usługi bagażowe, dostosowanych do potrzeb tej nowej kategorii klientów" ― dodała Aleksandra Tomaszewska.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Focus Hotels otwiera nowy obiekt
Degustacje w egipskich ciemnościach nową atrakcją Poznania
Polaków nie stać na zagraniczne wakacje
Bliższa współpraca Finnair i Malaysia Airlines
LOT: mniejsze samoloty z Warszawy do Lwowa
Dlaczego cała branża tak wygląda?
Air Berlin: luty gorszy z powodu arabskiej rewolucji
Sfinks Polska podpisuje umowę z Kompanią Piwowarską
Piętrowe pociągi atrakcją Śląska?
OLT Express proponuje nową promocję
Ryanair porzucił pasażerów na lotnisku
Nowe oblicze hotelu Interferie
WATRA - Przewóz osób, Autokary, Busy, Konferencje, Wycieczki