Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Opóźniony o 11h lot Wizz Air z Pyrzowic do Liverpoolu
Pasażerowie, którzy we wtorek rano planowali odlot do Liverpoolu liniami Wizz Air z lotniska w Pyrzowicach, wylecieli 11 godzin później.
Na szczęście wielu z nich udało się telefonicznie powiadomić o opóźnieniu, więc zostali w domach.
Rzecznik prasowy Wizz Air Grażyna Borówka wyjaśnia przyczyny opóźnienia: samolot, który miał rano lecieć do Liverpoolu, skierowano wcześniej do Ciampino, bo agent obsługi naziemnej uszkodził tam inny samolot przewoźnika. Ponieważ znajdowali się tam pasażerowie, konieczne było podstawienie samolotu zastępczego, a jedynym wyjściem było wysłanie samolotu, który miał lecieć do Liverpoolu. Borówka dodaje że sytuacja była niezależna od przewoźnika i przeprasza za problemy wszystkich pasażerów.
Do Liverpoolu z opóźnieniem odleciało 165 pasażerów. Szczególnie rozżaleni są ci, których nikt nie poinformował o zmianach. To, ze lot będzie opóźniony okazało się dopiero po północy, więc nie ze wszystkimi udało się skontaktować i poinformować o zmianach. Część z pasażerów wracała do pracy po świątecznej przerwie, innych czekała w Liverpoolu przesiadka.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Wizz Air poinformował pasażerów o opóźnieniu wylotu
[2008-02-04 17:41 88.207.142.*]
Przestrzegam przed tymi DZIADAMI. Wczoraj tj.3 luty 2008 lot z Katowic do Frankfurt Hahn opóźniony o 17 godzin. Planowy wylot godzina 6.10 wyleciał przed 23.00 Co niektórzy czekali na lotnisku od 3 rano - ja osobiście od 4.30. Tak więc niektórzy czekali blisko 20 godzin na lotnisku. Ludziom puszczały nerwy i po pewnym czasie zaczęło się nam już przypatrywać paru ochroniarzy z pistoletami w kaburach. Tradycyjne zero kontaktu z przedstawicielem Wizzair, mega dezinforamcja i 2 porcje frytek na 20 godzin czekania. Na tyle beszczelny DZIAD że w samolocie po 17 godzinach spóźnienia kazał nam sobie kanapki za 16 zł kupować. Nas również poinformowano że żadne odszkodowania itp. rzeczy się nam nie należą. Oby jak najszybciej pojawiła się konkurencja bo to nie jest pierwszy raz kiedy doświadczam tak przykrych doświadczeń od WizzAir. odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Papież będzie w Polsce prawdopodobnie 8-10 maja!
Turystyka rehabilitacyjna - nowy trend na Mazurach
Star Alliance: Polak zapłaci więcej?
Przepisy bezpieczeństwa są lekceważone przez rosyjskie linie lotnicze
miami, san francisco czy san diego
Już jutro Beach Party Gdynia 2006
Aktywna promocja Polski na rynku niemieckim: VI Polsko - Niemiecki Salon Gospodarczy w Kolonii
Irlandia - najtańsze hotele w 2009 roku
Tragedia na wybrzeżu Morza Martwego
Polskie lotniska walczą o bazę Ryanaira