TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Nowe kierunki dla pracujących w turystyce

2013-09-30

Krakowska Szkoła Biznesu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie pragnie poinformować, iż w nadchodzącym roku akademickim tj. 2013/2014 prowadzi rekrutację na nowe interdyscyplinarne kierunki studiów podyplomowych dla kadry pracującej w branży turystycznej oraz osób pragnących poszerzyć swoją wiedzę z zakresu najnowszych metod marketingu tj. marketingu internetowego oraz mobile marketingu.

r e k l a m a


Nowo utworzonymi kierunkami są:

Internetowe i mobilne kanały marketingowe usług turystycznych - ten interdyscyplinarny kierunek łączy wiedzę turystyczną z najnowszymi technikami marketingu w zakresie promocji i dystrybucji usług świadczonych przez przedsiębiorstwa branży turystycznej.

Słuchacze tych studiów mają nabyć praktycznych umiejętności w zakresie posługiwania się internetowymi i mobilnymi kanałami komunikacji z klientem w celu osiągnięcia sukcesu rynkowego swojego przedsiębiorstwa. Na zajęciach prowadzonych głównie przez praktyków, studenci zostaną zapoznani z nowymi modelami promocji i dystrybucji usług turystycznych, sposobami prowadzenia biznesu w Internecie, wykorzystania nowoczesnych mediów i technologii mobilnych w marketingu swojego przedsiębiorstwa, podnoszenia funkcjonalności i użyteczności stron internetowych, prowadzenia kampanii marketingowych w wyszukiwarkach, oraz wykorzystania SEO PR w komunikacji marketingowej.

Systemy informacyjne i komunikacyjne w turystyce - celem tych studiów jest przekazanie specjalistycznej wiedzy z zakresu nowoczesnych systemów informacyjnych i komunikacyjnych wspomagających prowadzenie działalności gospodarczej na rynku turystycznym.

Słuchacze dostaną możliwość zdobycia praktycznej wiedzy w zakresie posługiwania się programami komputerowymi wykorzystywanymi przez przedstawicieli najważniejszych branż turystycznych tj. hotele, obiekty gastronomiczne oraz biura podróży. Wiedza ta zostanie uzupełniona o umiejętności posługiwania się programami rachunkowymi, które są uniwersalne w każdym przedsiębiorstwie turystycznym. Słuchacze nabędą także praktycznych umiejętności związanych m.in. prowadzeniem biznesu turystycznego za pośrednictwem Internetu, wspomagania tej działalności współczesnymi formami marketingu, a także wiedzy z zakresu  kształtowania wizerunku pracownika, firmy lub oferowanego produktu. 

Przedmioty z obydwu kierunków prowadzone są głównie przez praktyków z całej Polski, którzy są wybitnymi specjalistami w swojej dziedzinie. Dzielą się oni swoimi doświadczeniami i podsuwają gotowe rozwiązania, dzięki którym Państwa firma, osiągnie przewagę konkurencyjną, a kadra pracowników zdobędzie kompetencje zgodne z najnowszymi trendami panującymi na rynku.

Rekrutacja na ww. kierunki studiów podyplomowych na Krakowskiej Szkole Biznesu trwa do 11 października.

Zainteresowani ofertą dydaktyczną Krakowskiej Szkoły Biznesu w zakresie studiów podyplomowych z turystyki, programem ww. kierunków, lub kadrą prowadzącą zajęcia więcej informacji mogą uzyskać pod adresem: ksb.uek.krakow.pl



 
     

Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Krakowska Szkoła Biznesu Uniwersytet Ekonomiczny Internetowe i mobilne kanały marketingowe usług turystycznych studia podyplomowe Systemy informacyjne i komunikacyjne w turystyce


Komentarze:

Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za wypowiedzi na forum. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję