TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Nowe kierunki dla pracujących w turystyce

Krakowska Szkoła Biznesu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie pragnie poinformować, iż w nadchodzącym roku akademickim tj. 2013/2014 prowadzi rekrutację na nowe interdyscyplinarne kierunki studiów podyplomowych dla kadry pracującej w branży turystycznej oraz osób pragnących poszerzyć swoją wiedzę z zakresu najnowszych metod marketingu tj. marketingu internetowego oraz mobile marketingu.


Nowo utworzonymi kierunkami są:

Internetowe i mobilne kanały marketingowe usług turystycznych - ten interdyscyplinarny kierunek łączy wiedzę turystyczną z najnowszymi technikami marketingu w zakresie promocji i dystrybucji usług świadczonych przez przedsiębiorstwa branży turystycznej.

Słuchacze tych studiów mają nabyć praktycznych umiejętności w zakresie posługiwania się internetowymi i mobilnymi kanałami komunikacji z klientem w celu osiągnięcia sukcesu rynkowego swojego przedsiębiorstwa. Na zajęciach prowadzonych głównie przez praktyków, studenci zostaną zapoznani z nowymi modelami promocji i dystrybucji usług turystycznych, sposobami prowadzenia biznesu w Internecie, wykorzystania nowoczesnych mediów i technologii mobilnych w marketingu swojego przedsiębiorstwa, podnoszenia funkcjonalności i użyteczności stron internetowych, prowadzenia kampanii marketingowych w wyszukiwarkach, oraz wykorzystania SEO PR w komunikacji marketingowej.

Systemy informacyjne i komunikacyjne w turystyce - celem tych studiów jest przekazanie specjalistycznej wiedzy z zakresu nowoczesnych systemów informacyjnych i komunikacyjnych wspomagających prowadzenie działalności gospodarczej na rynku turystycznym.

Słuchacze dostaną możliwość zdobycia praktycznej wiedzy w zakresie posługiwania się programami komputerowymi wykorzystywanymi przez przedstawicieli najważniejszych branż turystycznych tj. hotele, obiekty gastronomiczne oraz biura podróży. Wiedza ta zostanie uzupełniona o umiejętności posługiwania się programami rachunkowymi, które są uniwersalne w każdym przedsiębiorstwie turystycznym. Słuchacze nabędą także praktycznych umiejętności związanych m.in. prowadzeniem biznesu turystycznego za pośrednictwem Internetu, wspomagania tej działalności współczesnymi formami marketingu, a także wiedzy z zakresu  kształtowania wizerunku pracownika, firmy lub oferowanego produktu. 

Przedmioty z obydwu kierunków prowadzone są głównie przez praktyków z całej Polski, którzy są wybitnymi specjalistami w swojej dziedzinie. Dzielą się oni swoimi doświadczeniami i podsuwają gotowe rozwiązania, dzięki którym Państwa firma, osiągnie przewagę konkurencyjną, a kadra pracowników zdobędzie kompetencje zgodne z najnowszymi trendami panującymi na rynku.

Rekrutacja na ww. kierunki studiów podyplomowych na Krakowskiej Szkole Biznesu trwa do 11 października.

Zainteresowani ofertą dydaktyczną Krakowskiej Szkoły Biznesu w zakresie studiów podyplomowych z turystyki, programem ww. kierunków, lub kadrą prowadzącą zajęcia więcej informacji mogą uzyskać pod adresem: ksb.uek.krakow.pl




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Krakowska Szkoła Biznesu Uniwersytet Ekonomiczny Internetowe i mobilne kanały marketingowe usług turystycznych studia podyplomowe Systemy informacyjne i komunikacyjne w turystyce


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję