TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






SAS partnerem Amadeusa

Amadeus, wiodący partner technologiczny dla globalnej branży turystycznej, poinformował o zawarciu długoterminowej, strategicznej współpracy ze Scandinavian Airlines (SAS) - narodowym przewoźnikiem w Danii, Norwegii i Szwecji. Ta kluczowa umowa umożliwi SAS przeprowadzenie migracji do nowego rozwiązania firmy Amadeus do zarządzania przychodami, przy jednoczesnym wsparciu ze strony utworzonego Centrum Kompetencji Amadeus.


Jeszcze w tym miesiącu linie lotnicze Scandinavian i Wideroe zostaną partnerami Amadeus w zakresie rozwiązania nowej generacji - Altéa Revenue Management, które łączy w sobie możliwość pełnego zarządzania ruchem lotniczym - od miejsca wylotu do punktu docelowego (Origin & Destination). Na początku 2015 roku linie lotnicze przeprowadzą migrację z wewnętrznego rozwiązania Origin & Destination Revenue Management System (ODRMS) do nowego systemu Amadeus, dołączając tym samym do ośmiu przewoźników, którzy już czerpią korzyści z rozwiązania Amadeus do zintegrowanego zarządzania przychodami i obsługi pasażerów.

W tym samym czasie Amadeus otworzy w Kopenhadze (Dania) Centrum Kompetencji w zakresie zarządzania przychodami. Ośrodek zatrudni ponad 20 pracowników SAS, z których wielu stanowią światowej sławy eksperci w branży. Dołączą oni do zespołu Amadeus.

Linia lotnicza SAS, która zaczęła używać systemów do zarządzania procesami i przychodami z ruchu lotniczego już w latach 90., cieszy się pozycją lidera w tej dziedzinie. Szeroka wiedza przewoźnika połączy się teraz z doświadczeniem firmy Amadeus, która posiada ponad 400 doświadczonych ekspertów, pracujących z rozwiązaniami do zarządzania przychodami i zasobami. Zawarte porozumienie nie tylko przyniesie korzyści z zastosowania platformy Altéa, ale również przyczyni się do jeszcze większej innowacyjności dostępnych rozwiązań, które będą przynosiły zyski klientom Amadeus.

- Linie lotnicze SAS mogą się poszczycić długą historią innowacji w zakresie zarządzania przychodami i prawdopodobnie jedną z najwyższych wydajności w branży dzięki pionierskiemu podejściu Origin & Destination (O&D). Jesteśmy przekonani, że nowe rozwiązanie Amadeus do zarządzania przychodami pozwoli nam jeszcze bardziej wzmocnić dotychczasową pozycję lidera w tej dziedzinie. Równocześnie z radością przyjęliśmy informację o założeniu Centrum Kompetencji Amadeus w zakresie zarządzania przychodami i cieszymy się ze współpracy z firmą Amadeus, która pozwoli nam czerpać korzyści ze wspólnego podejścia do zarządzania przychodami, łączącego nas z szerszą społecznością linii lotniczych korzystających z platformy Altéa - skomentował Magnus Rosén, Vice President Revenue Management Systems SAS Group IT.

- Zarządzanie przychodami jest coraz ważniejszym obszarem zainteresowania linii lotniczych, który bezpośrednio wpływa na ich wyniki finansowe. Już od ponad 20 lat SAS jest pionierem w zarządzaniu przychodami opartymi na O&D, podczas gdy w Amadeus inwestujemy w ten obszar nieprzerwanie od 2006 roku. Cieszymy się, że linie SAS dołączyły do grona naszych klientów w obszarze zarządzania przychodami, a eksperci przewoźnika wzmocnili nasz zespół w nowym Centrum Kompetencji. Chciałabym również osobiście powitać pracowników SAS, którzy wkrótce staną się częścią naszej firmy i dzięki swoim niezrównanym umiejętnościom umożliwią naszym klientom osiągnięcie niemal natychmiastowych korzyści. Wierzymy, że stworzenie wspólnego centrum innowacji i wiedzy pomoże naszym klientom w pomnażaniu dochodów i zwiększaniu wydajności oraz redukcji kosztów - powiedziała Julia Sattel, Senior VP, Airline IT, Amadeus.

Ze względu na pełną integrację w ramach szerszego pakietu aplikacji Altéa, Amadeus Altéa Revenue Management znacznie redukuje złożone procesy przetwarzania danych, które obciążają systemy zarządzania przychodami. Linie lotnicze korzystające z platformy Altéa zyskują przewagę nad konkurencją, mając bezproblemowy dostęp do informacji o taryfach, rozkładach lotów, rezerwacjach, biletach, przychodach i systemie kontroli odlotów. Umożliwia to liniom lotniczym przewidywanie i reagowanie na zmieniające się warunki rynkowe dzięki wprowadzeniu praktyk w zakresie zarządzania przychodami i zasad dostępności, w tym personalizacji, usług dodatkowych i systemu rozliczania "dynamic pricing".




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Amadeus SAS współpraca branża turystyczna Scandinavian Airlines linie lotnicze Dania Szwecja Norwegia Centrum Kompetencji Amadeus ruch lotniczy Origin & Destination Revenue Management System przychód obsługa Julia Sattel Senior VP Airline IT




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję