TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Nowy system dla organizatorów turystyki przyjazdowej

Na tegorocznych targach TT Warsaw premierę będzie miał najnowszy system firmy PIRO Sykon Technologies.


Jak przekonują przedstawiciele spółki, i-Sykon to pierwszy w Polsce program dedykowany organizatorom turystyki przyjazdowej oraz
biurom podróży specjalizującym się w obsłudze imprez grupowych.

Jedynym kryterium technicznym potrzebnym do wdrożenia systemu jest dostęp do Internetu. Z kolei uruchomienie systemu podobnie jak w przypadku znanego już branży CRM dla Agenta to kwestia godziny, dwóch od otrzymania podpisanej umowy.

Twórcy systemu największy nacisk położyli na wspomaganie procesu sprzedaży. I-Sykon ma za zadanie zwiększyć wydajność obsługiwanych zapytań, ułatwić kalkulację oferty oraz zautomatyzować proces realizacji zamówienia.

Ciekawie rozwiązany moduł powiadomień zadba o szybkość reakcji na złożone zapytanie klienta, terminowe płatności i potwierdzenie rezerwacji , a także obsługę posprzedażową.

Cena systemu I-Sykon uzależniona jest od potrzeb organizatorów, jednak nie znaczy to, że podstawowemu wariantowi czegoś brakuje. Inaczej z programu będzie korzystał niewielki organizator, a inaczej duży. Staraliśmy się stworzyć produkt, który pozwoli rozwinąć skrzydła a nie podcinać je ograniczoną funkcjonalnością. Wychodzimy od abonamentu 199zł miesięcznie. W cenie biuro otrzymuje również nasz program CRM dla Agenta oraz szkolenie.

Jeśli chodzi o czas wdrożenia od momentu rozpoczęcia starań o umowę do pełnej funkcjonalności systemu to oscyluje on około tygodnia. Jednak korzystanie w pełni z funkcjonalności systemu traktowałabym bardzo indywidualnie. Każde biuro ma inną specyfikę, na którą składa się tryb pracy, wielkość zespołu oraz sama oferta. I-Sykon jest intuicyjny i łatwy w obsłudze zatem nawet najmniejszy entuzjasta technologii szybko opanuje system.

Turystyka przyjazdowa z roku na rok notuje rosnące liczbę obsłużonych klientów. Wzrost sprzedaży procentuje wzrostem dochodu, ale również zwiększa liczbę obowiązków związanych z obsługą imprez. To moment, w którym warto się zastanowić, czy dotychczasowy model obsługi jest wystarczający? Czy pozwoli utrzymać tak samo dobry poziom świadczonych usług, bo przecież właśnie na tym każdej firmie najbardziej zależy.

Firma PIRO tworząc I-Sykon mocno opierała jego funkcjonalność na potrzebach rozwijających się biur podróży. Czy udało im się zastąpić jednym system to, co w do tej pory było w wielu miejscach?




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
system i-sykon PIRO Sykon Technologies turystyka przyjazdowa obsługa posprzedażowa




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję