Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista / Konsultant ds. Turystyki - Swarzędz...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- szukam pilota przewodnika
- TUI Specjalista ds. turystyki Wrocław
- Specjalista/ka ds. turystyki
- Manager produktu
- Specjalista ds. obsługi posprzedażowej Wrocław
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Pilot na wycieczkę do Czech
- referent d/s turystyki


Nowy system dla organizatorów turystyki przyjazdowej
2014-11-24Na tegorocznych targach TT Warsaw premierę będzie miał najnowszy system firmy PIRO Sykon Technologies.
r e k l a m a
Jak przekonują przedstawiciele spółki, i-Sykon to pierwszy w Polsce program dedykowany organizatorom turystyki przyjazdowej oraz
biurom podróży specjalizującym się w obsłudze imprez grupowych.
Jedynym kryterium technicznym potrzebnym do wdrożenia systemu jest dostęp do Internetu. Z kolei uruchomienie systemu podobnie jak w przypadku znanego już branży CRM dla Agenta to kwestia godziny, dwóch od otrzymania podpisanej umowy.
Twórcy systemu największy nacisk położyli na wspomaganie procesu sprzedaży. I-Sykon ma za zadanie zwiększyć wydajność obsługiwanych zapytań, ułatwić kalkulację oferty oraz zautomatyzować proces realizacji zamówienia.
Ciekawie rozwiązany moduł powiadomień zadba o szybkość reakcji na złożone zapytanie klienta, terminowe płatności i potwierdzenie rezerwacji , a także obsługę posprzedażową.
Cena systemu I-Sykon uzależniona jest od potrzeb organizatorów, jednak nie znaczy to, że podstawowemu wariantowi czegoś brakuje. Inaczej z programu będzie korzystał niewielki organizator, a inaczej duży. Staraliśmy się stworzyć produkt, który pozwoli rozwinąć skrzydła a nie podcinać je ograniczoną funkcjonalnością. Wychodzimy od abonamentu 199zł miesięcznie. W cenie biuro otrzymuje również nasz program CRM dla Agenta oraz szkolenie.
Jeśli chodzi o czas wdrożenia od momentu rozpoczęcia starań o umowę do pełnej funkcjonalności systemu to oscyluje on około tygodnia. Jednak korzystanie w pełni z funkcjonalności systemu traktowałabym bardzo indywidualnie. Każde biuro ma inną specyfikę, na którą składa się tryb pracy, wielkość zespołu oraz sama oferta. I-Sykon jest intuicyjny i łatwy w obsłudze zatem nawet najmniejszy entuzjasta technologii szybko opanuje system.
Turystyka przyjazdowa z roku na rok notuje rosnące liczbę obsłużonych klientów. Wzrost sprzedaży procentuje wzrostem dochodu, ale również zwiększa liczbę obowiązków związanych z obsługą imprez. To moment, w którym warto się zastanowić, czy dotychczasowy model obsługi jest wystarczający? Czy pozwoli utrzymać tak samo dobry poziom świadczonych usług, bo przecież właśnie na tym każdej firmie najbardziej zależy.
Firma PIRO tworząc I-Sykon mocno opierała jego funkcjonalność na potrzebach rozwijających się biur podróży. Czy udało im się zastąpić jednym system to, co w do tej pory było w wielu miejscach?
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Ostatnie wolne miejsca na spotkanie z Grecją we
Komisja Europejska chce wesprzeć
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Influencerzy mają promować atrakcje
Turystyka umacnia grupę Wirtualna
Powstaje wielka grupa serwisów
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
Starsze aktualności:
eSky pokazuje pakiety na
Rośnie zainteresowanie małymi obiektami
Czego obawiają się Polacy jadący na
3/4 Europejczyków planuje wakacyjne
Ecco Travel oferuje specjalne
Strajk na lotnisku może wykluczyć odpowiedzialność za opóźniony
Nowe hotele z logiem B&B już
Accor rozbudowuje lifestylową
Kawiarnia w tramwaju? Czemu nie?
Podróże: co było trendy w 2012 roku
Ekologia i nowoczesne zarządzanie w hotelarstwie
Uwaga, zmiany dotyczące lotnisk
O czym pamiętać zabierając dziecko za granicę
Szajka pracowników okradała turystów
Nowa baza Ryanaira w Krakowie?
Turkish Airlines - w 2020 roku dwa razy większy
Piloci przypadkowo wyłączyli bezpiecznik?
Czy jarasz się Polska? - wstępne wyniki konkursu
MSiT podsumowuje sezon turystyczny