Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Zobacz także
eSky zmienia model obsługi klienta
Turystyka z gorszą obsługą klienta?
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii lotniczych
Airhelp ocenił linie i lotniska
ECTAA: prawo powinno zapewnić touroperatorom terminowe zwroty od linii lotniczych
Etykieta emisja lotniczych przyjęta przez Komisję Europejską
Specjaliści z linii lotniczych szkolą kolejarzy
Brytyjski przewoźnik kolejowy First Great Western zorganizuje szkolenia dla swych pracowników. Spółka postanowiła na sprawdzone procedury linii lotniczych w zakresie obsługi pasażerów. Instruktaż mają przeprowadzić specjaliści z brytyjskich tanich linii lotniczych Flybe.
Trenerzy mają przekazać kolejarzom wiedzę nabytą podczas wieloletniego doświadczenia obsługi klientów przez Flybe i dostosowaną do potrzeb pasażerów kolei. Szkolenia mają obejmować pięć głównych elementów w zakresie obsługi pasażerów.
Flybe od dwóch lat prowadzi zewnętrzne szkolenia, także z zakresu obsługi klienta. Kolejarze wierzą, że szkolenie poprawi wizerunek ich firmy. Według planu, przeszkolonych ma zostać ponad tysiąc osób.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Chcą ściągnąć młodych Niemców do
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Kawiarnia w tramwaju? Czemu nie?
Podróże: co było trendy w 2012 roku
Ekologia i nowoczesne zarządzanie w hotelarstwie
Uwaga, zmiany dotyczące lotnisk
O czym pamiętać zabierając dziecko za granicę
Szajka pracowników okradała turystów
Ceny w biurach spadają, lasty wciąż drogie
Turkish Airlines - w 2020 roku dwa razy większy
Piloci przypadkowo wyłączyli bezpiecznik?
Czy jarasz się Polska? - wstępne wyniki konkursu
MSiT podsumowuje sezon turystyczny