
Pies przyniesie pasażerowi zgubę
2014-09-25Linia KLM zatrudniła sympatycznego psa, który pomaga pasażerom odzyskać przedmioty postawione na pokładzie. Szybki i wyjątkowo czujny pies rasy beagle na lotnisku w Amsterdamie dostarcza właścicielom zagubione rzeczy, zanim oni zdążą przesiąść się do kolejnego samolotu.
r e k l a m a
Każdego tygodnia KLM otrzymuje około 40 tysięcy różnego rodzaju zapytań za pośrednictwem kanałów social media. Pasażerowie najczęściej proszą o informacje na temat przedmiotów, które zgubili podczas ostatniego lotu. To zainspirowało holenderskiego przewoźnika do lepszego uświadomienia podróżnym, że w KLM istnieje specjalny zespół pod nazwą "Zagubione i Znalezione". Jego misją jest szybki zwrot odnalezionych rzeczy na podstawie na przykład numeru miejsca na pokładzie, numeru telefonu oraz informacji udostępnianych za pośrednictwem portali społecznościowych.
Co należy zrobić, jeśli po wyjściu z samolotu zorientowaliśmy się, że zgubiliśmy coś na pokładzie? Należy zgłosić to w biurze rzeczy zagubionych na lotnisku lub kontaktując się z KLM poprzez Facebook. Następnie nasze zgłoszenie trafia do wspomnianego zespołu KLM, który kontaktuje się z nami telefonicznie, jak tylko przedmiot zostanie odnaleziony.
Lecąc samolotem KLM warto zachować czujność, linia lubi zaskakiwać. Był już koncert orkiestry symfonicznej na pokładzie, gotowanie wyśmienitych potraw przez słynnego szefa kuchni w czasie lotu, a nawet specjalna akcja dzięki której przechodnie w Amsterdamie mogli przybijać piątkę z nowojorczykami. Teraz pojawiał się pies, który często zanim pasażer się zorientuje, że czegoś mu brakuje, przybiegnie oddać zgubę.
Lotnisko bazowe KLM Schiphol również słynie z wielu niekonwencjonalnych rozwiązań i dbałości o środowisko naturalne. Tylko tu można na przykład naładować komórkę pedałując na specjalnym rowerze, albo posiedzieć w "parku" na tarasie widokowym.
Holenderski przewoźnik na trasie Warszawa-Amsterdam oferuje 3 rejsy dziennie. Stamtąd pasażerowie mogą polecieć KLM do 130 miast na całym świecie.
Komentarze
Tagi:
Starsze aktualności:
Sun & Snow rozszerza działania
Ile Polacy chcą wydać na
Rusza trzecia edycja konkursu Teraz Polska
Jak polskie obiekty szykują się do
McDonald`s przegrał przed Sądem
Czego boją się Polacy na
Jakich wakacji szukano w
Dofinansowania wycieczek dla szkół za 70 mln
Sushi - restauracje eksperymentują
Turyści nie skorzystają z last minute do Tunezji?
Tusk: turyści ważniejsi od biur podróży
Ceny w biurach spadają, lasty wciąż drogie
Turkish Airlines - w 2020 roku dwa razy większy
Piloci przypadkowo wyłączyli bezpiecznik?
Systemy rezerwacyjne można udoskonalić
Specjaliści z linii lotniczych szkolą kolejarzy
Nowy system dla organizatorów turystyki przyjazdowej
W piątek rozpoczyna się konferencja Nowe Trendy w Turystyce