Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Praca w biurze podróży Galeria Podróży Olkusz
- WYGODA szuka instruktorów narciarstwa
- REZYDENT - TUNEZJA 2025
- Specjalista ds. Turystyki
- Biuro podróży
- Sprzedam Biuro Podróży
- REZYDENT, PILOT - TURCJA
- PASJONAT TURYSTYKI POSZUKIWANY
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
Niemiecka Centrala Turystyki z polską stroną na Facebooku
Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) wzmacnia swoją pozycję w mediach społecznościowych w Polsce. W ramach tematu roku 2013 "Niemcy
celem podróży dla młodych - HotSpots, Brandnew, Lifestyle“ DZT uruchomiła polską stronę na Facebooku.
"W Polsce Facebook z 10,5 mln aktywnych użytkowników ma szeroki zasięg, a właśnie do młodych ludzi można doskonale dotrzeć za pośrednictwem tego medium. Według badań IPK International, Polska z 1,8 mln podróży i udziałem na poziomie 19 procent należy do TOP 5 rynków źródłowych wśród europejskich turystów w wieku od 15 do 19 lat", wyjaśnia Petra Hedorfer, Przewodnicząca Zarządu DZT. Strona na Facebooku posłuży DZT za instrument komunikacyjny podczas kampanii "Youth HotSpots in Germany - Share the moment“ realizowanej głównie w mediach społecznościowych. Tak samo jak nowa mikrostrona www.germany.travel .
Wraz z uruchomieniem strony na Facebooku, wystartowała aplikacja z grą, w której uczestnicy będą mogli poznać Niemcy jako cel podróży. Dzięki aplikacji użytkownicy zobaczą miejsca warte zobaczenia, które DZT prezentuje również na mapie Youth HotSpot na nowej mikrostronie. Uczestnicy muszą na podstawie zdjęć lub nazw rozpoznać znane zabytki w Niemczech, jak na przykład zamek Neuschwanstein, i zaznaczyć je jak najszybciej i jak najdokładniej na mapie. Na koniec użytkownicy mogą podać swoje wyniki na Facebooku. Najlepsze wyniki graczy będą
pokazywane w formie rankingu. Kto zechce się poprawić, może zagrać ponownie po wysłaniu zaproszenia do aplikacji do trojga znajomych. Na zwycięzców czekają vouchery na noclegi w hotelach Inter-City w całych Niemczech.
Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) to narodowa "izba turystyki" Niemiec z siedzibą główną we Frankfurcie nad Menem. Centrala zajmuje się promowaniem Niemiec jako kraju turystycznego na zlecenie Federalnego Ministerstwa Gospodarki i Technologii (BMWi), które wspiera ją na mocy
uchwały niemieckiego Bundestagu. DZT zajmuje się tworzeniem strategii i produktów oraz działaniami marketingowymi w celu dalszego umocnienia pozytywnego wizerunku Niemiec za granicą jako celu podróży oraz wspierania turystyki niemieckiej. DZT posiada 30 przedstawicielstw
zagranicznych na całym świecie.
Strona dostępna jest pod adresem www.facebook.com
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Nowy Dyrektor Sprzedaży i Marketingu EXIM
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Gdzie chcieliby polecieć
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Dział centra informacji i promocji:
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
Maleje popularność imprez z dojazdem własnym
Rzymscy restauratorzy chcą zwalczać terroryzm
Poznań i Berlin wspólnie dla turystów
Nowa restauracja na gdańskim lotnisku
Kapitan Wrona wylądował. Kto kupi samolot?
A co easyJet proponuje pasażerom Maleva?
Wolny czas, planowanie urlopu...
Nowa aplikacja ułatwiająca podróżowanie
Wygoda Travel: Więcej klientów w biurach
Wenecja wypowiada wojnę portalom meteo
Airbusem A380 z Rzymu do Dubaju
PZOT: w Merlinie ciągłe wzrosty