Ogłoszenia
Ogłoszenia
- TRAVELAND A.T.w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- Wakacje.pl Warszawa-Żoliborz zatrudni Specjalistę
- Denar - Travel zatrudni sprzedawcę usług...
- Młodszy Specjalista ds. Turystyki / Specjalista...
- Konsultant ds. SPRZEDAŻY PRODUKTU TURYSTYCZNEGO
- biuro multiagencyjne w centrum handlowym we...
- Rezydent Turystyczny - TUNEZJA
- Specjalista ds Turystyki
- Główny rezydent biura podróży/ Head Rep
- Pilot wycieczek - Polska i Europa
Starbucks wprowadza wielorazowe kubki
Starbucks wprowadził w Polsce kubki wielokrotnego użytku, który jest wzorowany na charakterystycznych kubkach papierowych. Jak mówią przedstawiciele sieci, takie posunięcie ma przyczynić się do ochrony środowiska i przynieść oszczędności zarówno firmie jak i klientom.
Każdy, kto pojawi się w lokalu z nowo wprowadzonym kubkiem otrzyma złotówkę zniżki na dowolny napój. "Nasze nowe kubki Starbucks reusable to sposób na ograniczenie produkcji kubków papierowych, a co za tym idzie - ochrony środowiska i mniejszego marnowania papieru. Chcemy sprawić, aby do 2015 roku aż 5 proc. napojów Starbucks było serwowanych w kubkach wielokrotnego użytku. To nasz globalny cel, a wprowadzenie plastikowego kubka Starbucks w Polsce jest kolejnym krokiem, który umożliwi osiągnięci go z pomocą naszych partnerów i klientów" - mówi Magdalena Mularuk, Starbucks Brand Manager.
Cena kubka wielokrotnego użytku to 9,90 zł.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Starbucks wprowadza plastikowe kubki
[2014-01-07 16:14 89.66.131.*]
A co ten artykuł ma wspólnego z tur-info? Czy to aż takie ważne, czy naleją napoju kawowego do wiaderka z papieru czy nie? odpowiedz »
Dział gastronomia:
MSiT chce 10 strategii dla
Na Pomorzu Zachodnim hotelarze nie
Dział dla turystów:
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Starsze aktualności:
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone
Polki wydają więcej na
Jest porozumienie w sprawie jednolitej, europejskiej przestrzeni
Okiem ubezpieczyciela - gdzie podróżowali
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w
64% Polaków planuje zwiększyć budżet na
GITD podsumowuje akcję Bezpieczny autokar-ferie
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu
Piwo bije rekordy popularności
Meksyk: turyści uwięzieni w kurorcie
Park Miniatur - Ogrodzieniec ogłasza Majówkowy Konkurs
Nowy hotel w sieci Best Western
Browary chcą rozwoju gastronomii
Grupa Hoteli WAM szuka nowego prezesa
przemyslenia zwiazane z branza i studiami z nia zwiazanymi
OBÓZ MŁODZIEŻOWY WĘGRY-HAJDUSZOBOSZLO!!! OSTATNIE MIEJSCA !!
Prawa konsumenta w trakcie zimowych wyjazdów
Skandal w rzymskiej gastronomii
Amadeus po raz piąty na e-Travel Forum
Krakowskie lotnisko będzie promować Małopolskę
Zgniłe jabłka psują wizerunek branży turystycznej