Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Manager produktu
- Specjalista ds. obsługi posprzedażowej Wrocław
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Pilot na wycieczkę do Czech
- referent d/s turystyki
- Pilot na Sardynię 24-28.04.2025
- Rezydent biura podróży 2025 na Krecie
- Kierownik biura podróży Wakacje.pl King Cross
- SPECJALISTA DS. MARKETINGU
- Specjalista ds. turystyki


TOT rozwija aplikację mobilną
2014-03-18Tarnowska Organizacja Turystyczna poinformowała o pozyskaniu w ostatnim czasie dofinansowania z konkursów grantowych na realizację dwóch projektów regionalnych.
r e k l a m a
Łączna kwota dofinansowania to 41 tysięcy złotych z czego 11 000 zł to środki miejskie, które wesprą promocję Tarnowa poprzez III edycji wrześniowego festiwalu "Wielkie Tarnowskie Dionizje". Drugi projekt, dofinansowany przez Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego kwotą 30 000 zł w ramach konkursu "Małopolska Gościnna", zakłada rozwój aplikacji mobilnej na smartfony dla tarnowskiej części szlaku architektury drewnianej - smartSAD.
W ubiegłym roku dzięki grantowi z poprzedniej edycji "Małopolski Gościnnej" TOT stworzył aplikację smartSAD, która zawiera opis 100 atrakcji turystycznych w tym wszystkie 46 miejsca (kościoły, spichlerze, domy, dwory) na Szlaku Architektury Drewnianej na trasie "Tarnów i okolice".
Bezpłatna aplikacja, dostępna na systemy Android i iOS, zaledwie po kilkunastu tygodniach funkcjonowania została wyróżniona w konkursie Mobile Trends Awards 2013.
W ramach obecnego dofinansowania aplikacja wzbogaci się o wersję angielską, system powiadamiania o wydarzeniach w regionie PUSH oraz dostępna będzie na kolejny system - Windows Phone. Dodatkowo twórcy aplikacji przewidzieli dla turystów, którzy niechętnie korzystają z nowinek technicznych, turystyczną mapę regionu tarnowskiego wraz z planem Tarnowa.
Tarnowska Organizacja Turystyczna powstała na przełomie 2010 i 2011 r. Obecnie skupia kilkanaście osób fizycznych, kilka firm turystycznych oraz miasto Tarnów i powiaty: tarnowski oraz brzeski. Na swoim koncie ma organizację promocji turystycznej zarówno w kraju jak i za granicą. W regionie organizowała specjalistyczne szkolenia dla branży turystycznej oraz wykonała wspomnianą powyżej, nagrodzoną aplikację mobilną smartSAD.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Influencerzy mają promować atrakcje
Dział dla turystów:
Nowości w letniej siatce połączeń z Lotniska
Tajlandia zmieni przepisy
Grecja przyciąga turystów również po wysokim
Starsze aktualności:
3/4 Europejczyków planuje wakacyjne
Ecco Travel oferuje specjalne
Strajk na lotnisku może wykluczyć odpowiedzialność za opóźniony
Nowe hotele z logiem B&B już
Accor rozbudowuje lifestylową
Majowe obłożenie zapowiada się
Nowy międzynarodowy touroperator wchodzi do
Ceny wyjazdów na sierpień lekko w
Koniunktura sprzyja hotelom, ale inwestycji wciąż jest
Pierwszy study tour meeting plannerów w Ostródzie
CHI Polska S.A. przejęła Costa Coffee
W środę rozpoczynają się targi ITB
Nadmorski kurort przyciąga miliony
Kto rozwiąże turystyczne problemy Egiptu?
Noclegi w Nowym Sączu to tylko Hotel Beskid
Stawki za ogródki na Krupówkach wzrosły ostatecznie o 100 proc.
Mati World Holidays - jak odzyskać pieniądze
Na wakacje z Easy Travel i NAVTO
Rekordowa liczba turystów w Wieliczce
Targi WorldHotel 2013 już od środy
50 tys. osób straci pracę w turystyce?