TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Revenue Management w hotelu

W dniu 22 listopada w warszawskim hotelu Best Western Felix odbyło się kolejne szkolenie z cyklu Akademii Hotelarza.


Tematem spotkania był Revenue Management - zasady analizy konkurencji, oraz innych danych rynkowych. Szkolenie miało dwie części. W pierwszej hotelarze zostali zapoznani z podstawowymi definicjami RM - wskaźniki, segmentacja, kanały dystrybucji, cennik. Druga część pt. "Podstawowe metody optymalizacji" pokazała uczestnikom jak optymalizować frekwencję, jak zarządzać kontraktami, ceną, czy mixem klientów.

Spotkanie prowadziła Agnieszka Kasprzak, jeden z najlepszych fachowców w tej dziedzinie w Polsce, na co dzień RM w Louvre Hotels Group.
Spotkanie sponsorowała firma Micros Fidelio.

Kolejne, ostatnie w bieżącym roku szkolenie w ramach Akademii Hotelarza odbędzie się 4 grudnia. Będzie poświęcone Marketingowi i sprzedaży w hotelarstwie.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Revenue Management w hotelu hotelarstwo szkolenie szkolenia Akademii Hotelarza Akademia Agnieszka Kasprzak Micros Fidelio RM zarządzanie marketing sprzedaż hotel




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję