Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki wakacje.pl Łódź CH M1
- Specjalista ds. turystyki, Albatros Travel...
- Sprzedam agencję turystyczną w Kielcach
- KIEROWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- ZAKOPANE Specjalista ds. Obsługi Klienta
- Specjalista ds. Turystyki
- Organizator imprez / Specjalista d.s. turystyki...
- Praca na Wyspach Kanaryjskich
- Specjalista ds. turystyki
- SZUKAM PILOTA WŁOCHY
Revenue Management w hotelu
W dniu 22 listopada w warszawskim hotelu Best Western Felix odbyło się kolejne szkolenie z cyklu Akademii Hotelarza.
Tematem spotkania był Revenue Management - zasady analizy konkurencji, oraz innych danych rynkowych. Szkolenie miało dwie części. W pierwszej hotelarze zostali zapoznani z podstawowymi definicjami RM - wskaźniki, segmentacja, kanały dystrybucji, cennik. Druga część pt. "Podstawowe metody optymalizacji" pokazała uczestnikom jak optymalizować frekwencję, jak zarządzać kontraktami, ceną, czy mixem klientów.
Spotkanie prowadziła Agnieszka Kasprzak, jeden z najlepszych fachowców w tej dziedzinie w Polsce, na co dzień RM w Louvre Hotels Group.
Spotkanie sponsorowała firma Micros Fidelio.
Kolejne, ostatnie w bieżącym roku szkolenie w ramach Akademii Hotelarza odbędzie się 4 grudnia. Będzie poświęcone Marketingowi i sprzedaży w hotelarstwie.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Arłamów gościł działaczy
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Turyści wolą z dojazdem autokarem
Greckie Wakacje z wyższą gwarancją
Rainbow Tours: sprzedaż wycieczek w górę
Najmocniejsze strony w turystyce!
3 spotkanie Akademii Hotelarza
Zakaz kąpieli na hiszpańskim wybrzeżu
Urząd Transportu Kolejowego dostał bat na kolejarzy
Skarb Państwa wypłaci turystom odszkodowania
Ecco Holiday nie chce zaliczki
Pierwszy study tour meeting plannerów w Ostródzie
CHI Polska S.A. przejęła Costa Coffee