Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- Koordynator Procesów Franczyzowych
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA
- Pilot na wycieczkę do Wiednia
- kierownik turnusu rehabilatycyjnego/wczasy
- STAŻ- ITAKA JASTRZĘBIE ZDRÓJ
- ITAKA JASTRZĘBIE ZDRÓJ- SPECJALISTA DS TURYSTYKI
- PRACOWNIK BIUROWY - OBSŁUGA KLIENTA


Brytyjczycy krytycznie o LOT
2013-11-06Zarząd lotniska Heathrow opublikował raport dotyczący linii lotniczych użytkujących port. Zawiera on zestawienie najmniej uciążliwych pod względem generowanego hałasu przewoźników. Niechlubne ostatnie miejsce przypadło Polskim Liniom Lotniczym.
r e k l a m a
W raporcie ujęto 50 największych przewoźników, realizujących połączenia z londyńskiego portu. Program Fly Quiet miał na celu przygotowanie dokumentu, w którym linie lotnicze sklasyfikowane zostaną według kilku kryteriów wpływających na uciążliwość hałasu. W stosunku do każdego z kryteriów stosowano trzystopniową skalę.
Najmniej uciążliwi przewoźnicy otrzymywali najwyższy stopień w odniesieniu do przyjętych kryteriów. W przypadku LOT-u wyniki są jednoznaczne - w dwóch kategoriach przewoźnik uzyskał najniższy możliwy stopień. Nisko oceniono kryterium certyfikatu hałasu i hałasu generowanego przy odlocie. W pozostałych kategoriach nie dopatrzono się większych uchybień. Jedynie odrobinę lepiej niż LOT wypadły linie El Al, oraz Thai Airways. Krytycznie oceniono również dalekodystansowe połączenia Turkish Airlines. Zwycięzcą rankingu okazały się linie British Airways na połączeniach krótkodystansowych. Doceniono także Virgin Atlantic, Aer Lingus i American Airlines.
Zwycięskie linie nie uzyskały jednak maksimum możliwych do zdobycia punktów. Krytycznie oceniono bowiem kryterium przestrzegania rozkładu lotów w godzinach porannych. Czynnik ten najbardziej daje się we znaki mieszkańcom okolic lotniska.
Dane do raportu zbierano w trakcie trzech miesięcy letnich - od lipca do września. Od publikacji raportu, kolejne wyniki mają ukazywać się periodycznie raz na kwartał. Celem publikacji danych jest wywarcie presji na linie lotnicze, aby podejmowały działania mające na celu zredukowanie hałasu. Przerzucenie walki z hałasem na przewoźników ma być dla Heathrow argumentem, który pozwoli uzyskać zgodę na otwarcie kolejnego pasa startowego. Dotychczas pomysł budził sprzeciw mieszkańców, obawiających się jeszcze większego hałasu.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za wypowiedzi na forum. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
LOT napiętnowany, bo zbytnio hałasuje
[2013-11-07 14:19 80.52.137.*]
Heathrow tak dba o pasażerów, a tymczasem na Luton hałas, brud, smród i totalny bałagan ... I gdzie tu brytyjskie (wysokie) standardy ? Po co się tak sadzić i nosa zadzierać ? odpowiedz »
r e k l a m a
LOT napiętnowany, bo zbytnio hałasuje
[2013-11-08 10:44 83.238.170.*]
Albo ląduje się ciszej i pasażerom rozsadza uszy szybka zmiana wysokości albo w normalnym trybie łagodnego podejścia i jest komfortowo. Taki urok lotnisk blisko dużych miast. odpowiedz »
Dział badania rynku i analizy:
Ilu klientów skorzystało z usług biur
Wakacje kosztują mniej więcej tyle co przed
Polskie lotniska wśród liderów
Dział transport:
Wyrok dla pasażera, który zakłócił lot
Groźba strajku w PKP
Przesiadki w Paryżu będą
Starsze aktualności:
Gdzie Polacy latali sami na
Jak Polacy jeżdżą na
Nowa trasa z łódzkiego
Air France z bezpłatnym
OLX zachęca do turystycznej pomocy
Booking.com nie może żądać najniższych
Południe Polski apeluje o nieodwoływanie
Ryanair chce 60 proc. udziału w polskim rynku przewozów
Pierwsze wnioski audytorów Złotego Standardu
Najnowsze wiadomości z Accor-u
Turyści napadnięci w Zakopanem
Znana atrakcja turystyczna do remontu
Sky Club promuje turystykę zakupową
Do Watykanu tylko z tym przewodnikiem
Właściciel pizzerii wyprowadził w pole dziennikarzy
Otworzono nowy hotel sieci Mercure
Singapore Airlines powiększają flotę
Co hotele przygotowują na Wielkanoc?