Ogłoszenia
Ogłoszenia
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Pilot Praga-Wiedeń-Bratysława
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Almatur Katowice - praca w turystyce
- Szukam partnera: trekkingi w Himalaje
- Rezydent w hotelu
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Projekt/Event Manager
Wydłużenie sezonu turystycznego
Wiele gmin stara się o utworzenie klastrów turystycznych. Sopot jest prekursorem w tej dziedzinie i może służyć przykładem jak skutecznie inicjować współpracę tych, którzy na co dzień ze sobą konkurują.
Od początku tego roku rolę lidera Sopockiego Klastra Turystycznego przejęło Stowarzyszenie Turystyczne Sopot. Ta sopocka Lokalna Organizacja Turystyczna musiała przejść przez znaczące przekształcenia: zmiany struktur i statutu. Główny cel pozostaje ten sam - wspólne działanie podmiotów z sopockiego sektora turystycznego. Dzięki inicjatywie klastrowej zacieśniła się jeszcze bardziej współpraca pomiędzy firmami, władzami miasta i jednostkami naukowymi.
Stworzono sopocki kalendarz imprez, który nie tylko promuje sopockie wydarzenia, ale w doskonały sposób służy również jako narzędzie pracy dla recepcjonistów, jest narzędziem do pakietowania usług i platformą wymiany roboczych informacji dla branży.
W listopadzie 2011 r. podczas targów EIBTM w Barcelonie - największych targów sektora MICE - uczestnicy sopockiego klastra mieli okazję prezentować konferencyjne oblicze Sopotu. I w tym przypadku również sprawdziła się zasada klastrowa: Gmina Miasta Sopotu wykupiła przestrzeń targową oraz przygotowano prezentację multimedialną Sopot - a recipe for meetings. To specjalnie stworzona w wersji elektronicznej oferta konferencyjna Sopotu zawierająca ofertę nie tylko sal konferencyjnych, hoteli i restauracji ale również wszystkich tych magicznych miejsc dzięki którym Sopot to destynacja łączącą atmosferę prestiżowego kurortu, ulubionego miasta artystów i nowoczesnego centrum spotkań biznesowych. W targach turystyki biznesowej w Barcelonie uczestniczyli przedstawiciele ERGO ARENA, Sheraton Sopot Hotel, Conference Center & Spa, Hotelu Haffner czy Teja Tur jako sopockiego PCO. Wszystkie sopockie podmioty skorzystały na tym działaniu.
W kwietniu 2012 roku zrealizowana zostanie kolejna akcja sopockiego klastra. Podczas trzech tygodni mieszkańcy i turyści liczyć mogą na zniżki w restauracjach i hotelach oraz na atrakcyjne oferty pobytowe. To nowa inicjatywa Gminy Miasta Sopotu oraz Stowarzyszenia Turystycznego Sopot, która ma na celu wydłużenie sezonu turystycznego. Zaplanowane tygodnie: rodzinny, prestiżu i kultury rozpoczną się 4 kwietnia i będą trwać do 27 kwietnia.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Wakacje.pl doceniają
Dokąd polecą Polacy w okresie
Dział centra informacji i promocji:
Chcą ściągnąć młodych Niemców do
Starsze aktualności:
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Nocowanie.pl bez optymizmu o
Krok w stronę uruchomienia połączeń z Polski do
Jak ubezpieczają się wyjeżdżający na
Raport Travelplanet pokazuje
Jakie nastroje ma pomorska branża
Sąd UE kwestionuje pomoc dla
Polskie Jadło nie poradziło sobie z kredytem
Zagubiona walizka i alarm bombowy
Itaka chce poznać opinie swoich klientów
Lista najlepszych restauracji na świecie
Polacy ruszyli po oferty last minute
Wizz Air będzie promować Wielką Brytanię
Nowe biuro właścicielki Aquamaris
Marketing internetowy - wizytówka Twojego hotelu w sieci
Od dziś autostrada A4 najdroższa w Europie
MSZ odradza podróże do Górskiego Karabachu
Najpopularniejsze kierunki wakacyjne Polaków
Nowy Czerwony Przewodnik Michelin "Main Cities of Europe 2011"
Nowy latający ambasador Berlina
LOT otrzymał pierwszego Dreamlinera
Mexico Entero Polskie biuro na yukatanie