Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Praca w biurze podróży Galeria Podróży Olkusz
- WYGODA szuka instruktorów narciarstwa
- REZYDENT - TUNEZJA 2025
- Specjalista ds. Turystyki
- Biuro podróży
- Sprzedam Biuro Podróży
- REZYDENT, PILOT - TURCJA
- PASJONAT TURYSTYKI POSZUKIWANY
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
Konferencje gastronomiczne na targach
Skuteczne prowadzenie biznesu gastronomicznego wymaga stałej obserwacji trendów na zmieniającym się rynku. Konieczne jest również dobieranie odpowiednich działań marketingowych, które pozwolą utrzymać dotychczasowych klientów i zdobywać nowych.
Odpowiedzi jak tego dokonać pomogą znaleźć eksperci z magazynu Food Service oraz firmy AFMedia, właściciela serwisu GdzieZjesc.info. Organizator targów EuroGastro 2014, firma MT Targi Polska, zaprasza pierwszego dnia, tj. 26 marca, na konferencję marketingową magazynu Food Service, natomiast drugiego dnia na szkolenie prowadzone przez firmę AFMedia, właściciela serwisu GdzieZjesc.info.
26 marca odbędzie się konferencja pt. "Rusz głową, czyli alternatywne możliwości zarabiania w restauracji", którą organizuje VFP Communications, wydawca magazynu Food Service, przy wsparciu merytorycznym AM HoReCa Communications. Wspólnie z zaproszonymi gośćmi Agnieszka Małkiewicz postara się odpowiedzieć na pytanie jak poradzić sobie na rynku w biznesie gastronomicznym oraz skąd czerpać inspiracje. Przedstawione zostaną sprawdzone rozwiązania pomocne w rozwoju restauracji. W trakcie wykładu zostaną również pokazane przykłady polskich i zagranicznych pomysłów, które okazały się sukcesem.
Konferencja odbędzie się 26 marca w sali konferencyjnej B na pierwszym piętrze Centrum Targowo-Kongresowego MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie, w godz. 14.30 - 17.30. Aby wziąć udział należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie www.konferencje.media.com.pl i przesłać go wraz z potwierdzeniem przelewu do organizatora szkolenia. Koszt uczestnictwa to 149 zł netto.
Pozyskanie klientów, którzy odwiedzą restaurację i chętnie będą do niej wracać, to kluczowa kwestia dla każdego właściciela i managera obiektu restauracyjnego. W czasie szkolenia pt. "Obecna sytuacja rynku restauracyjnego. Jak odnaleźć się i zdobyć klientów w dzisiejszych czasach" Anna Dębska z agencji marketingowej AFMedia, właściciela serwisu GdzieZjesc.info, omówi jaki jest profil gościa restauracyjnego oraz jak najskuteczniej do takiego klienta dotrzeć. Podczas części wykładowej poruszone zostaną zagadnienia dotyczące aktualnej sytuacji rynku restauracyjnego w Polsce. Ekspert podpowie także jaki cel powinien postawić przed sobą restaurator oraz jak do niego dążyć.
Spotkanie odbędzie się 27 marca w sali konferencyjnej B na pierwszym piętrze Centrum Targowo-Kongresowego MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie, w godz. 11.00 - 14.00. Udział w szkoleniu jest bezpłatny, należy wcześniej dokonać zgłoszenia na stronie www.gdziezjesc.info .
Na Targi EuroGastro obowiązuje oddzielna rejestracja. Można jej dokonać na miejscu lub online na www.eurogastro.com.pl rejestracja (rejestracja będzie aktywna do 24 marca 2014). Dla przedstawicieli branży, którzy dokonają rezerwacji przez Internet przewidziana jest 50% zniżka na bilet wstępu.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Dział targi, konferencje, workshop:
Polska zyskuje w
Nowe Trendy w Turystyce już za
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
Rozkład jazdy PKP Intercity: uwagi pasażerów w tysiącach
Turcja zapowiada ułatwienia wizowe dla Polaków
Best Reisen rozbudowuje dział współpracy z agentami
W japońskich liniach lotniczych bez kabla
Rzym bezskutecznie walczy z turystami
Ludzki palec w kanapce z fast-foodu
Jak dostać zawału serca w restauracji
Zmiany na stanowiskach w Chopin Hotel Cracow
Tak nas widzą turyści z Izraela?
PLL LOT: pierwszy rejs Dreamlinera
Skuteczna promocja regionu. Czy w Polsce to możliwe?