Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Nietuzinkowy pomysł na znany napój
Wśród konsumentów bubble tea cieszą się coraz większa popularnością. Kolejne obiekty gastronomiczne wprowadzają je do swojego menu.
Bubble tea to tajwańska herbata, która po sukcesie w Londynie, trafiła także na polski rynek. Podawana za zimno lub gorąco, wzbogacona licznymi dodatkami, podbija serca polskich konsumentów. W lokalach serwujących herbatę, klienci coraz częściej pytają właśnie o bubble tea. W czym więc tkwi sekret?
Napój wytwarzany jest na bazie zielonej lub czarnej herbaty. O jego specyfice stanowią kuleczki, które w trakcie picia zasysa się przez grubą rurkę. W rzeczywistości jest to Tapioca (kuleczki ze skrobi z bulwy manioku), Boba Bomba (kuleczki z sokiem owocowym, które dają uczucie strzelania) i Jelly (rodzaj smakowych żelek). W niektórych wersjach dodaje się również Nata de coco, czyli kokosową galaretkę.
Wbrew przypuszczeniom, bubble tea nie jest wcale napojem nowym. Została wymyślona na Tajwanie w latach osiemdziesiątych ubiegłego stulecia. Popularność zdobyła najpierw w Azji, potem na terenie Ameryki, obecnie zachwyca się nią Europa.
Badania pokazują, że sprzedaż herbaty w naszym kraju z roku na rok spada. Jeśli już klienci decydują się na jej zakup, to tradycyjnie wybierają herbatę czarną. Ciekawą alternatywą, mogącą na nowo zachęcić Polaków do picia herbaty, może być właśnie kolorowy - mleczny lub owocowy- napój, podany w nietuzinkowy sposób.
Oferta kierowana jest przede wszystkim do ludzi młodych. Ma sprawić, że chętniej będą oni sięgali po tego rodzaju napoje. Sprzedaż uruchomiło już kilka sieci, oferujących herbatę w swoich lokalach. Są to m.in. Bubble Tea, Bubblelogy, BoBoQ, czy YanTea oraz sieć Yogo Factory & Bubble Tea Concept. Ceny wdzierających się przebojem bubble tea, oscylują w granicach od 8 do 15 złotych.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
GUS: Pomorze Zachodnie z dwucyfrowym
Dział dla turystów:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Lotnisko Chopina pobiło swój
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Islandia: Ostrzeżenie dla ruchu lotniczego
Best Western Hotel Felix - oficjalne otwarcie
Warszawa może mieć problemy komunikacyjne
Branża turystyczna stawia na rozwój
Mamy coś dla Ciebie - zgłoś się do nas
Polski Bus przewiózł 3 miliony pasażerów
Jakie plany względem Cracovii?
Najpierw rezerwujesz, potem płacisz - zakupy grupowe
EasyJet wprowadza nowe technologie
Brytyjski przewoźnik rozszerza siatkę połączeń
Brytyjscy hotelarze wywalczą niższy VAT?
Coraz więcej klientów w biurach podróży
Najpopularniejsze kierunki biznesowe
Najbardziej dochodowy sektor w turystyce?