Ogłoszenia
Ogłoszenia
- SPECJALISTA DS.PODRÓŻY / KIEROWNIK
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista ds.sprzedaży turystyki Aktywnej -...
- PRODUCT MANAGER
- STARSZY SPECJALISTA DS. TURYSTYKI - DZIAŁ...
- Specjalista ds. turystyki Wakacje.pl Poznań
- Rezydent Hotelowy Grecja
- Specjalista ds. Szkoleń i Rozwoju
- zatrudnię specjalistę, konsultanta ds. turystyki
- zatrudnimy od zaraz w biurze w Krakowie


Posiedzenie Podkomisji Stałej ds. Turystyki Sejmu RP
2012-07-26Wczoraj (25 lipca) odbyło się posiedzenie Podkomisji Stałej ds. Turystyki Sejmu RP. Głównym tematem było rozpatrzenie informacji dotyczącej sytuacji na rynku usług turystycznych ze szczególnym uwzględnieniem analizy przepisów prawnych służących ochronie konsumentów.
r e k l a m a
Stanowisko Polskiej Izby Turystyki przedstawił Prezes Paweł Niewiadomski. Zaproponował wprowadzenie dwufilarowego systemu zabezpieczenia klientów w postaci gwarancji ubezpieczeniowych lub bankowych oraz ubezpieczenia na rzecz klienta, a także funduszu gwarancyjnego.
Jednocześnie zaprotestował przeciwko podwyższaniu gwarancji ubezpieczeniowych.
Stanowisko PIT w sprawie funduszu poparli w swoich wystąpieniach Wiceminister Sportu i Turystyki Katarzyna Sobierajska, Prezes Polskiej Izby Ubezpieczeń Grzegorz Prądzyński oraz inni przedstawiciele branży turystycznej. Ponadto Prezes Prądzyński poinformował o dodatkowych zagrożeniach, które niosłaby za sobą podwyżka stawek gwarancji.
Minister Sobierajska poinformowała zebranych o stanie zaawansowania prac nad projektem ustawy dotyczącej funduszu gwarancyjnego.
Przewodniczący Komisji Andrzej Gut Mostowy zapowiedział powrót do tematu na kolejnym posiedzeniu we wrześniu.
Źródło: PIT
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za wypowiedzi na forum. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
Dwufilarowy systemu zabezpieczenia klientów?
[2012-07-26 11:09 83.7.145.*]
A może tak zamiast podnosić ceny to tych wszystkich krętaczy porzykładnie ukarać a gwarancje dopasować do ilości faktycznej klientów. odpowiedz »
r e k l a m a
Dwufilarowy systemu zabezpieczenia klientów?
[2012-07-26 11:31 178.73.16.*]
to byłoby najlepsze rozwiązanie, ale czy u nas ktoś się podejmie wystawić nos i wziąć na siebie odpowiedzialność ...
jacek panek już po agentach sprostowania wysyła w ramach ochrony własnego t... odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
65 lat współpracy turystycznej z
Grecja przyciąga turystów również po wysokim
Tajlandia zmieni przepisy
Dział przewodnicy i piloci:
Ogłoszono datę otwarcia Wielkiego Muzeum
ECTAA: Projekt reformy dyrektywy turystycznej oderwany od
Powstanie centrum koordynacji EuroVelo w
MSiT chce 10 strategii dla
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Dział targi, konferencje, workshop:
65 lat współpracy turystycznej z
Druga edycja Responsible Incentive Travel
ECTAA dyskutowała o wyzwaniach w zakresie ochrony
Narodowy Program Wsparcia dla Przemysłu Spotkań
Starsze aktualności:
3/4 Europejczyków planuje wakacyjne
Ecco Travel oferuje specjalne
Strajk na lotnisku może wykluczyć odpowiedzialność za opóźniony
Nowe hotele z logiem B&B już
Accor rozbudowuje lifestylową
Majowe obłożenie zapowiada się
Nowy międzynarodowy touroperator wchodzi do
Ceny wyjazdów na sierpień lekko w
Koniunktura sprzyja hotelom, ale inwestycji wciąż jest
Spółka Hotel Gniewino - są nieprawidłowości
Rośnie liczba skarg i zażaleń na przewoźników i biura podróży
Igrzyska w Londynie: branża turystyczna traci?
Accor wprowadza udogodnienia dla gości
Singapore Airlines i Virgin Australia: początek współpracy
Najpierw rezerwujesz, potem płacisz - zakupy grupowe
EasyJet wprowadza nowe technologie
Itaka biuro z doskonałą obsługą prawną
Prezes OLT Express budzi niepokój
Które hotele w Polsce są najlepiej oceniane?
Nietuzinkowy pomysł na znany napój
Co nasi sąsiedzi robią w święta?