Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro franchisingowe BP ITAKA.
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
Lotnisko Chopina liderem serwisów internetowych
Lotnisko Chopina w Warszawie jest najpopularniejszym w Polsce miejscem "zameldowań" w internetowych serwisach geolokalizacyjnych. Rośnie także popularność serwisów prowadzonych przez port w portalach społecznościowych.
W internetowym serwisie geolokalizacyjnym Facebookplaces "Lotnisko Chopina" oraz "Warsaw Chopin Airport" zostały wskazane jako miejsce pobytu już blisko 28 tys. razy. Ponad 10 tys. zameldowań na lotnisku dokonano za pośrednictwem portalu Foursquare.
Serwisy geolokalizacyjne takie jak Facebook Places, Foursquare, Gowalla lub Lokter umożliwiają użytkowników smartfonów oznaczania własnej lokalizacji w wybranym miejscu i informowania o tym znajomych. Usługi tego typu z miesiąca na miesiąc zyskują na popularności na całym świecie, także w Polsce. Jak wykazała analiza firmy Adwatch, w ciągu 10 miesięcy - od marca do grudnia 2011 - doszło do 2744 proc. wzrostu liczby miejsc, w których meldowali się użytkownicy systemów geolokalizacyjnych i 3202 proc. wzrostu liczby zameldowań. Najpopularniejszymi miejscami zameldowań są lotniska, dworce kolejowe i miejsca atrakcyjne turystycznie, a także miejsca zaliczane do grupy "biznes lokalny".
Rośnie także popularność serwisów prowadzonych przez warszawski port lotniczy w portalach społecznościowych. Profil Lotniska Chopina na Facebooku obserwuje już blisko 15 tys. osób. To jeden z dziesięciu najlepszych wyników wśród profili prowadzonych przez porty lotnicze w Europie. Profil warszawskiego lotniska ma także bardzo dobry wskaźnik interaktywności - według serwisu Fanpage Trender około 10 proc. osób, które go odwiedzają, naciska przycisk "Lubię to", komentuje opublikowane wpisy lub wstawia własne treści na tablicy profilu. Prowadzony w języku angielskim profil lotniska na Twitterze obserwuje ponad 5 tys. osób.
Strona internetowa Lotniska Chopina w ciągu całego 2011 r. zanotowała ponad 10,2 mln odsłon i 1,2 mln unikalnych użytkowników. Średnio miesięcznie odwiedza ją 110 tys. osób wykonujących 765 tys. odsłon.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Chcą ściągnąć młodych Niemców do
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Powstaje wielka grupa serwisów
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Starsze aktualności:
Branża piwowarska liczy na
PIG: Miało być wsparcie dla turystyki i gastronomii, a jest miesiąc
Tajlandia dofinansuje leczenie
Wszystkie hotele należące do Clustra IHG Hotels and Resorts z certyfikatem Green
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Centrum Turystyki Oskar wprowadziło bony
Turystyka biznesowa coraz popularniejsza
Do tego lokalu nie wejdziesz z dzieckiem
Pasażerowie ranni w turbulencjach
Ciekawe miejsca na Pojezierzu Drawskim???
Travelplanet.pl: partnerem akcji "100 zł ekstra na zakupy w sklepie wolnocłowym"
ITD zadowolona z kontroli autokarów
Nowe połączenia lotnicze, nowe promocje. Zobacz czym nas kuszą przewoźnicy
Które lotnisko najlepsze dla klientów biznesowych?
Na Okęcie pociągiem. Tylko kiedy?