Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Manager produktu
- Specjalista ds. obsługi posprzedażowej Wrocław
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Pilot na wycieczkę do Czech
- referent d/s turystyki
- Pilot na Sardynię 24-28.04.2025
- Rezydent biura podróży 2025 na Krecie
- Kierownik biura podróży Wakacje.pl King Cross
- SPECJALISTA DS. MARKETINGU
- Specjalista ds. turystyki


Zobacz także
PIG: Miało być wsparcie dla turystyki i gastronomii, a jest miesiąc milczenia
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji Polski
PARP rozszerza grupę odbiorców wsparcia w ramach KPO
Drugi nabór w ramach programu finansowanego z KPO
Turystyka medyczna szansą dla Polski?
2013-10-04Nie tylko zabytki i atrakcje turystyczne przyciągają zagranicznych turystów do Polski. Coraz częściej ludzie przyjeżdżają do naszego kraju aby poddać się zabiegom leczniczym. Turystyka medyczna staje się coraz poważniejszą gałęzią branży.
r e k l a m a
W trakcie czwartkowej konferencji w Warszawie eksperci przekonywali, że konkurencyjne ceny, a przede wszystkim wysoka jakość usług medycznych w naszym kraju mogą zachęcić wielu zagranicznych pacjentów do przyjazdu do Polski.
Konferencja została zorganizowana w ramach programu "Promocja Branży Turystyki Medycznej", który trwa od maja ubiegłego roku. Jest on realizowany jako 1 z 15 branżowych program ów ministerstwa gospodarki i został sfinansowany ze środków unijnych. Jego realizacją zajmuje się konsorcjum w którego skład wchodzą: Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych, Europejskie Centrum Przedsiębiorczości oraz firma Ameds Centrum.
W trakcie konferencji kierownik projektu, dr Ada Kostrz-Kostecka poinformowała, że do projektu przystąpiło 40 uczestników, wśród nich szpitale, sanatoria, kliniki specjalistyczne, ośrodki spa & wellness czy pośrednicy w turystyce medycznej. Kolejni zainteresowani również mogą przystąpić do programu.
"Wyjazdy w celach turystyki medycznej stają się coraz bardziej popularne na całym świecie, a Polska traktuje ten sektor jako wart rozwoju" - mówiła Kostrz-Kostecka
W ramach projektu, który będzie realizowany do marca 2015 roku akcje promocyjne prowadzone są w Danii, Szwecji, Norwegii, Niemczech, Rosji, Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych. Przedstawiciele zagranicznych firm turystycznych podkreślają, że Polska ma spory potencjał w zakresie turystyki medycznej. Dodają, że poziom zainteresowania za granicą będzie zależał przede wszystkim od sposobu przedstawienia oferty wyjazdów na leczenie do Polski.
Oczywiście nie tylko placówki medyczne byłyby beneficjentami napływu pacjentów zza granicy. Pacjenci z innych krajów zapewne także będą chcieli skorzystać z oferty stricte turystycznej naszego kraju. Skorzystałyby na tym zatem hotele, restauracje czy biura turystyki przyjazdowej.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za wypowiedzi na forum. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
Turystyka medyczna szansą na rozwój?
[2013-10-04 10:15 31.61.131.*]
Promocją turystyki medycznej zajmowała się przed laty Polska Organizacja Turystyczna. Chyba nawet z pewnymi sukcesami po wejściu Polski do UE i uruchomieniu tanich połączeń lotniczych. Niestety, po włączeniu turystyki do resortu sportu, zanikło zainteresowanie POT tym tematem. odpowiedz »
Turystyka medyczna szansą na rozwój?
[2013-10-07 09:25 130.255.152.*]
a skąd taka wiedza? odpowiedz »
r e k l a m a
Turystyka medyczna szansą na rozwój?
[2013-10-06 18:41 80.52.226.*]
Dział biura turystyczne:
Komisja Europejska chce wesprzeć
Influencerzy mają promować atrakcje
Dział hotele, pensjonaty:
Influencerzy mają promować atrakcje
Accor chwali swój program
Polacy chcą wyjechać na dłuższe wakacje w
Starsze aktualności:
Czego obawiają się Polacy jadący na
3/4 Europejczyków planuje wakacyjne
Ecco Travel oferuje specjalne
Strajk na lotnisku może wykluczyć odpowiedzialność za opóźniony
Nowe hotele z logiem B&B już
Accor rozbudowuje lifestylową
Majowe obłożenie zapowiada się
Nowy międzynarodowy touroperator wchodzi do
Ceny wyjazdów na sierpień lekko w
Koniunktura sprzyja hotelom, ale inwestycji wciąż jest
Traveliada.pl zmienia nie tylko grafikę
Armatorzy wycieczkowców: podwyżek cen biletów nie będzie
Travelplanet.pl: partnerem akcji "100 zł ekstra na zakupy w sklepie wolnocłowym"
ITD zadowolona z kontroli autokarów
Nowe połączenia lotnicze, nowe promocje. Zobacz czym nas kuszą przewoźnicy