TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Na tropie hotelowej gastronomii

Trzeci Ogólnopolski Zjazd Dyrektorów Hoteli Niezależnych odbędzie się w dniach 19-21 września 2012 roku w Bydgoszczy. To kolejna już edycja wydarzenia, które ma służyć wymianie doświadczeń oraz poszerzaniu praktycznej wiedzy na temat światowych trendów w sprzedaży hotelu oraz gastronomii hotelowej.


W programie zjazdu znalazły się szkolenia dotyczące maksymalizacji przychodów z usług hotelarskich oraz gastronomicznych. Zostaną one poprowadzone przez osoby znane w środowisku hotelarskim i doświadczone zawodowo: między innymi Marcin Dragan - dyrektor zarządzający Profitroom oraz Jerzy Podeszewski - właściciel JSP Business Support, dyrektor operacyjny Hotelu Baltic Plaza w Kołobrzegu. Sponsorem generalnym Zjazdu jest HRS. Jego eksperci przedstawią między innymi statystyki sprzedaży internetowej oraz metody zarządzania sprzedażą hotelu.

Program konferencji

I. Maksymalizacja przychodów z usług noclegowych

Marcin Dragan - Dystrybucja i sprzedaż obiektu hotelowego w Internecie. Wybór odpowiednich kanałów Dystrybucji Elektronicznej. Kampanie marketingowe w Internecie. Nowe trendy w sprzedaży internetowej. Sprzedaż w systemach Globalnej Dystrybucji. Podstawowe wskaźniki w hotelarstwie. Raporty, jako narzędzia wspomagające decyzje w hotelarstwie. Najnowsze dane na temat sprzedaży elektronicznej na świecie.

Jakub Ryznar - Trendy sprzedaży oferty hotelowej online - Europa i Polska.

Agnieszka Sapa - Opinie klientów - "przyjaciel" czy "wróg"? Wpływ ocen klientów na pozycje hotelu w plebiscycie Hotel Roku 2012.  W jaki sposób maksymalnie wykorzystać siłę portali do sprzedaży pokoi?

II. Maksymalizacja przychodów z usług gastronomicznych w hotelu

Jerzy Podeszewski - Budowanie potencjału gastronomii hotelowej w aspekcie segmentu docelowego gościa, typu obiektu i uwarunkowań rynku. Wizerunek gastronomii hotelowej - budowanie pozytywnego wizerunku i jego skuteczność. Promocja gastronomii hotelowej, sposoby i metody kreatywnego, konwencjonalnego i nie konwencjonalnego działania. Konstruowanie ofert konferencyjno - bankietowych i ich skuteczność sprzedażowa.

Blanka Retmańska-Man - Innowacyjne narzędzia sprzedaży usług konferencyjno -bankietowych czyli jak zwiększyć przychody z gastronomii jednocześnie optymalizując koszty.

III. Pozafinansowe sposoby motywowania pracownika

Maciej Chabowski - Bezkosztowe motywowanie. Narzędzia pozafinansowego motywowania pracownika. Rozpoznawanie co motywuje pracownika. Jak skrytykować pracownika, aby nie zniechęcić go do pracy? Kiedy krytykować, kiedy chwalić? Model skutecznej krytyki.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Ogólnopolski Zjazd Dyrektorów Hoteli Niezależnych Bydgoszcz metody zarządzania sprzedażą hotelu statystyki sprzedaży internetowej usługi hotelarskie gastronomia hotelowa konferencja program konferencji Hotel Baltic Plaza w Kołobrzegu JSP Business Support Profitroom Jerzy Podeszewski Marcin Dragan HRS




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję