TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Kłopoty indyjskich przewoźników

Rząd Indii zmienił zasady dotyczące bezpośrednich inwestycji zagranicznych. Przewoźnicy z innych państw będą mogli nabyć 49 procent udziałów zadłużonych indyjskich linii lotniczych.


Kłopoty indyjskich przewoźników trwają już trzy lata. Linie Kingfisher (IT), SpiceJet (SG) oraz Go Air poszukując nowych źródeł finansowania starały się o zmianę prawa, tak aby stało się możliwe zawieranie partnerstw strategicznych.

Zgodnie z nowymi zasadami, zagraniczne linie lotnicze mogą inwestować w indyjskie linie lotnicze oferujących loty regularne oraz nieregularne. Potrzebna jest jednak zgoda rządu na inwestowanie. Obostrzenia dotyczą między innymi stanowisk dyrektorskich w indyjskich liniach lotniczych. Co najmniej dwie trzecie z nich muszą zajmować obywatele Indii.

Być może pierwszymi inwestorami na indyjskim rynku lotniczym będą przewoźnicy Zatoki Perskiej. Nabycie udziałów indyjskich linii lotniczych może otworzyć przewoźnikom drogę do uruchomienia nowych kierunków.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Indie indyjskie linie lotnicze indyjscy przewoźnicy lotniczy Kingfisher SpiceJet Go Air zagraniczni inwestorzy indyjski rynek lotniczy Zatoka Perska kierunki połączenia lotnicze udziały indyjskich linii lotniczych inwestycje zagraniczne loty regularne loty nieregularne




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję