
Kampania HotelsPro
2011-07-07Z rozpoczęciem nowego sezonu letniego HotelsPro ruszyło z nową kampanią promocyjną. Celem są nie tylko bezpośrednie wizyty u agentów oraz spotkania z zakresu szkolenia, ale i również uatrakcyjnienie systemu motywacyjnego i lojalnościowego.
r e k l a m a
Dla agentów, którzy aktywnie korzystają z HotelsPro, uruchomiony został program z niespodziankami i upominkami .
HotelsPro proponuje nie tylko typowo biznesowe hotele miejskie, ale i również noclegi w ekskluzywnych apartamentach przy plaży w kurortach na całym świecie. Zainteresowaniem cieszą się ceny podczas zakładania rezerwacji first minute. HotelsPro udostępnia bilety wstępu do kabaretów, parków rozrywki czy też objazd po najsłynniejszych stolicach świata. W ofercie również transfer.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Jeszcze można zgłaszać się do konkursu na Najlepsze Wsie
Europejskie Stowarzyszenie Przedsiębiorców Turystycznych rozpoczyna
Polski mazurek w top10 dań
Starsze aktualności:
Sun & Snow rozszerza działania
Ile Polacy chcą wydać na
Rusza trzecia edycja konkursu Teraz Polska
Jak polskie obiekty szykują się do
McDonald`s przegrał przed Sądem
Czego boją się Polacy na
Jakich wakacji szukano w
Dofinansowania wycieczek dla szkół za 70 mln
USA. Władze zatrzymały samolot LOT-u
Bydgoszczy zabrakło na mapie przewoźnika
Sylwestrowe oferty już kuszą turystów
Tanie linie już nie takie tanie?!
Muzeum przestępczości. Gdzie? Oczywiście w Las Vegas!
Szef Ryanaira odchodzi. Na razie na drugi plan
Co łączy prezesa TUI z PLL LOT?
Czym kierować się przy wyjeździe narciarskim?
Jedź do Kanady na targi turystyczne
Kłopoty indyjskich przewoźników