TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Kolejne obiekty wyróżnione godłem Złoty Standard

Od dawna miarą standardu hotelu czy restauracji jest liczba gwiazdek lub zdobyte certyfikacje branżowe. Lecz niezmiennie najwyższym wyróżnieniem pozostaje uznanie klientów - nie bez przyczyny: ich opinie uchodzą za najbardziej wiarygodne, a przez to są skuteczną dźwignią promocji i sprzedaży - uważają eksperci.


Ogólnopolski program oceny jakości obsługi gości "Złoty Standard" ma na celu podnoszenie jakości obsługi gości w polskich obiektach hotelowych. Certyfikowane obiekty są wyłaniane w toku szczegółowych i co ważne bezpłatnych audytów, obejmujących najważniejsze obszary funkcjonowania hotelu, w tym: proces rejestracji i obsługi w ogóle, przygotowanie pokoju, poziom obsługi w restauracji, poziom komunikacji w językach obcych, dostępność i atrakcyjność oferty promocyjnej i dodatkowej np. dla grup biznesowych, szkoleniowych czy integracyjnych.

Kolejne 39 polskie obiekty hotelarskie potwierdziły najwyższą jakość obsługi gościa i po pomyślnie przebytym audycie otrzymały godło "Złoty Standard". Wśród najnowszych laureatów znaleźli się:

Dwór Mościbrody, Wiśniew, woj. mazowieckie
Hotel**** Apollo, Darłowo, woj. zachodniopomorskie
HOTEL ARENA spa & wellness, Tychy, woj. śląskie
Pałac Brunów, Lwówek Śląski, woj. dolnośląskie
Hotel Centralny, Kędzierzyn Koźle, woj. opolskie
Hotel Chrobry, Łęczyca, woj. łódzkie
Hotel Dąbrówka, Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
Hotel Duo**** SPA, Janów Lubelski, woj. lubelskie
Hotel Dziki Potok **** Prestige SPA, Karpacz, woj. dolnośląskie
Hotel Karczma Spichrz, Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
Hotel Korona, Lublin, woj. lubelskie
Hotel Modrzewiówka, Lanckorona, woj. małopolskie
Hotel Podlasie **, Białystok, woj. podlaskie
Hotel Reytan***, Warszawa, woj. mazowieckie
HOTEL SKALITE*** SPA & WELLNESS, Szczyrk, woj. śląskie
Hotel Tarnovia S.A., Tarnów, woj. małopolskie
Hotel Trzy Korony, Puławy, woj. lubelskie
Hotel Wierchomla Ski & Spa Resort, Piwniczna-Zdrój, woj. małopolskie
Hotel Vestil Business & Conference***, Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
Hotel Zamek Jan III Sobieski, Rzucewo, woj. pomorskie
**** HOTEL ZAMEK LUBLINIEC, Lubliniec, woj. śląskie
Hotel Zdrojowy Pro-Vita, Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
Hotel Zielona Weranda, Wieluń, woj. łódzkie
ILONN HOTEL, Poznań, woj. wielkopolskie
Mazowsze Medi Spa, Ustroń, woj. śląskie
Ośrodek Wypoczynkowy WEZAJ, Zatom Nowy, woj. wielkopolskie,
Pałac Mierzęcin, Mierzęcin, woj. lubuskie
Pałac Saturna Termy Rzymskie, Czeladź, woj. śląskie
Pałac Wiechlice, Szprotawa, woj. lubuskie
Pałac Zdunowo, Załuski, woj. mazowieckie
Pensjonat Piotrawin, Łaziska, woj. lubelskie
Platinum Residence, Warszawa, woj. mazowieckie
Siedlisko Radziejówka, Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie
Villa Greta, Świerzawa, woj. dolnośląskie
Villa Hoff Wellness&Spa, Trzęsacz, woj. zachodniopomorskie
VILLA PALLAS, Gdańsk, woj. pomorskie
Zamek Królewski we Wschowie, Wschowa, woj. lubuskie
Zamek na Skale, Trzebieszowice, woj. dolnośląskie
Zespół Dworski Hotel Sarmata***, Sandomierz, woj. świętokrzyskie

Udział w programie biorą zarówno zainteresowane obiekty, jak i te zgłaszane lub rekomendowane do certyfikacji przez gości.

Projekt "Złoty Standard w Obsłudze Klienta - wdrażanie innowacji i dyfuzja dobrych praktyk w hotelarstwie i gastronomii" ma na celu bezpłatny audyt, doradztwo i certyfikację potwierdzającą wysoki standard obsługi klienta.

Projekt jest współfinansowany przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości ze środków Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka "Wspieranie instytucji otoczenia biznesu świadczących usługi proinnowacyjne oraz ich sieci o znaczeniu ponadregionalnym".

Już wkrótce na stronie internetowej programu zaprezentowane zostaną profile laureatów. Uroczysta gala wręczenia certyfikatów połączona z konferencją szkoleniową odbędzie się 15 listopada br. w Warszawie.

Pełna lista laureatów wraz z ich opisem, a także informacje dotyczące zgłoszeń do programu dostępne są na stronie organizatora zlotystandard.info




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
hotel restauracja Złoty Standard certyfikacja branża gastronomiczna branża hotelarska gwiazdki obiekt promocja audycja obsługa klienta konsument szkolenia integracja




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję