Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Praca w biurze podróży Galeria Podróży Olkusz
- WYGODA szuka instruktorów narciarstwa
- REZYDENT - TUNEZJA 2025
- Specjalista ds. Turystyki
- Biuro podróży
- Sprzedam Biuro Podróży
- REZYDENT, PILOT - TURCJA
- PASJONAT TURYSTYKI POSZUKIWANY
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
Kolejne obiekty wyróżnione godłem Złoty Standard
Od dawna miarą standardu hotelu czy restauracji jest liczba gwiazdek lub zdobyte certyfikacje branżowe. Lecz niezmiennie najwyższym wyróżnieniem pozostaje uznanie klientów - nie bez przyczyny: ich opinie uchodzą za najbardziej wiarygodne, a przez to są skuteczną dźwignią promocji i sprzedaży - uważają eksperci.
Ogólnopolski program oceny jakości obsługi gości "Złoty Standard" ma na celu podnoszenie jakości obsługi gości w polskich obiektach hotelowych. Certyfikowane obiekty są wyłaniane w toku szczegółowych i co ważne bezpłatnych audytów, obejmujących najważniejsze obszary funkcjonowania hotelu, w tym: proces rejestracji i obsługi w ogóle, przygotowanie pokoju, poziom obsługi w restauracji, poziom komunikacji w językach obcych, dostępność i atrakcyjność oferty promocyjnej i dodatkowej np. dla grup biznesowych, szkoleniowych czy integracyjnych.
Kolejne 39 polskie obiekty hotelarskie potwierdziły najwyższą jakość obsługi gościa i po pomyślnie przebytym audycie otrzymały godło "Złoty Standard". Wśród najnowszych laureatów znaleźli się:
Dwór Mościbrody, Wiśniew, woj. mazowieckie
Hotel**** Apollo, Darłowo, woj. zachodniopomorskie
HOTEL ARENA spa & wellness, Tychy, woj. śląskie
Pałac Brunów, Lwówek Śląski, woj. dolnośląskie
Hotel Centralny, Kędzierzyn Koźle, woj. opolskie
Hotel Chrobry, Łęczyca, woj. łódzkie
Hotel Dąbrówka, Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
Hotel Duo**** SPA, Janów Lubelski, woj. lubelskie
Hotel Dziki Potok **** Prestige SPA, Karpacz, woj. dolnośląskie
Hotel Karczma Spichrz, Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
Hotel Korona, Lublin, woj. lubelskie
Hotel Modrzewiówka, Lanckorona, woj. małopolskie
Hotel Podlasie **, Białystok, woj. podlaskie
Hotel Reytan***, Warszawa, woj. mazowieckie
HOTEL SKALITE*** SPA & WELLNESS, Szczyrk, woj. śląskie
Hotel Tarnovia S.A., Tarnów, woj. małopolskie
Hotel Trzy Korony, Puławy, woj. lubelskie
Hotel Wierchomla Ski & Spa Resort, Piwniczna-Zdrój, woj. małopolskie
Hotel Vestil Business & Conference***, Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
Hotel Zamek Jan III Sobieski, Rzucewo, woj. pomorskie
**** HOTEL ZAMEK LUBLINIEC, Lubliniec, woj. śląskie
Hotel Zdrojowy Pro-Vita, Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
Hotel Zielona Weranda, Wieluń, woj. łódzkie
ILONN HOTEL, Poznań, woj. wielkopolskie
Mazowsze Medi Spa, Ustroń, woj. śląskie
Ośrodek Wypoczynkowy WEZAJ, Zatom Nowy, woj. wielkopolskie,
Pałac Mierzęcin, Mierzęcin, woj. lubuskie
Pałac Saturna Termy Rzymskie, Czeladź, woj. śląskie
Pałac Wiechlice, Szprotawa, woj. lubuskie
Pałac Zdunowo, Załuski, woj. mazowieckie
Pensjonat Piotrawin, Łaziska, woj. lubelskie
Platinum Residence, Warszawa, woj. mazowieckie
Siedlisko Radziejówka, Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie
Villa Greta, Świerzawa, woj. dolnośląskie
Villa Hoff Wellness&Spa, Trzęsacz, woj. zachodniopomorskie
VILLA PALLAS, Gdańsk, woj. pomorskie
Zamek Królewski we Wschowie, Wschowa, woj. lubuskie
Zamek na Skale, Trzebieszowice, woj. dolnośląskie
Zespół Dworski Hotel Sarmata***, Sandomierz, woj. świętokrzyskie
Udział w programie biorą zarówno zainteresowane obiekty, jak i te zgłaszane lub rekomendowane do certyfikacji przez gości.
Projekt "Złoty Standard w Obsłudze Klienta - wdrażanie innowacji i dyfuzja dobrych praktyk w hotelarstwie i gastronomii" ma na celu bezpłatny audyt, doradztwo i certyfikację potwierdzającą wysoki standard obsługi klienta.
Projekt jest współfinansowany przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości ze środków Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka "Wspieranie instytucji otoczenia biznesu świadczących usługi proinnowacyjne oraz ich sieci o znaczeniu ponadregionalnym".
Już wkrótce na stronie internetowej programu zaprezentowane zostaną profile laureatów. Uroczysta gala wręczenia certyfikatów połączona z konferencją szkoleniową odbędzie się 15 listopada br. w Warszawie.
Pełna lista laureatów wraz z ich opisem, a także informacje dotyczące zgłoszeń do programu dostępne są na stronie organizatora zlotystandard.info
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Dział hotele, pensjonaty:
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Wakacje nad Bałtykiem lepsze niż przed
HOTREC: Booking.com nie przestrzega ustawy o rynkach
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
Gdańsk: zamknięto słynny bar mleczny
Fragment Wiecznego Miasta dostępny dla turystów
Gospodarstwa agroturystyczne biją rekordy popularności
Co łączy prezesa TUI z PLL LOT?
Rewolucja fotelowa w Lufthansie
Czy Polacy biorą kredyty na wakacje?
Podziękowanie dla animatorek w mini clubie hotelu Kalina Garden -Bułgaria-ITAKA
przemyslenia zwiazane z branza i studiami z nia zwiazanymi
Rejs/Czarter: Chorwacja-Egipt 2017 | 30.10-13.11.17 (14 dni)