Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Manager. ds. turystyki pielgrzymkowej
- ITAKA JASTRZĘBIE ZDRÓJ- SPECJALISTA DS TURYSTYKI
- Salon Firmowy Itaka Kraków CH Czyżyny
- Specjalista ds.turystki - Gliwice
- Ekspert ds wakacji
- Specjalista ds. grup
- Account Manager
- Ekspert ds. wakacji - Łódź
- Szukam pilota na wyjazd w terminie 14-15.04
- Dochodowe biuro podróży z licencją Organizatora


British Airways chce ograniczyć formalności związane z lotem
2012-10-23Pasażerowie British Airways mogą skorzystać z nowej usługi automatycznej rejestracji i odprawy. Przewoźnik zainwestował 5 mld funtów w zwiększenie komfortu podróży swoich klientów.
r e k l a m a
Linia lotnicza chce do minimum ograniczyć formalności związane z lotem. W przyszłości pasażerowie mają zyskać możliwość automatycznej rejestracji oraz elektronicznego przesłania karty pokładowej. Po nadaniu bagażu będą mogli udać się na pokład samolotu.
W tym miesiącu zaproszeni do przetestowania klienci wylatujący z Francji skorzystają z automatycznej odprawy. 24 godziny przed odlotem zostaną automatycznie odprawieni, zostanie im przypisane miejsce oraz otrzymają elektroniczną kartę pokładową.
Większa liczba podróżnych będzie mogła skorzystać z ułatwień w odprawach na wiosnę 2013 roku. Jeśli usługa przejdzie próby pomyślnie, wszyscy klienci British Airways zostaną objęci programem zautomatyzowanego procesu odprawy pod koniec 2013 roku.
Na tegoroczną jesień przewoźnik zaplanował również inne testy usług podnoszących jakość lotów. Usługi bagażowe zostaną sprawdzone w londyńskim Heathrow. Klientów premium, wysiadających z samochodu przy Terminalu 5, przywita opiekun. Zajmie się nimi również portier, który przetransportuje ich bagaż, a także będzie im towarzyszył aż do miejsca odprawy pasażerów.
Komentarze
Tagi:
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Turystyka zrównoważona to ważny
Turystyka umacnia grupę Wirtualna
Powstaje wielka grupa serwisów
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
Dział dla turystów:
Połączenie będzie utrzymane również na
Starsze aktualności:
Niewielkie spadki cen
Kto skorzysta z Programu Wsparcia
Liczba przyjazdów do Turcji ciągle
NIK ujawnia nieprawidłowości w parkach
Opóźnienia w wakacyjnych
Polska zyskuje w
eSky pokazuje pakiety na
Rośnie zainteresowanie małymi obiektami
Czego obawiają się Polacy jadący na
3/4 Europejczyków planuje wakacyjne
Ecco Travel oferuje specjalne
Strajk na lotnisku może wykluczyć odpowiedzialność za opóźniony
Ruszyło nowe połączenie Eurolotu
Kto jest zainteresowany kupnem TAP?
Kolejne obiekty wyróżnione godłem Złoty Standard
Kto otrzyma tytuł Hotel Roku 2013?
Podlaskie przyciąga nie tylko Puszczą Białowieską
Sfinks Polska - teraz franczyza
Gdańsk: zamknięto słynny bar mleczny
Fragment Wiecznego Miasta dostępny dla turystów
Gospodarstwa agroturystyczne biją rekordy popularności
Podziękowanie dla animatorek w mini clubie hotelu Kalina Garden -Bułgaria-ITAKA
przemyslenia zwiazane z branza i studiami z nia zwiazanymi
Rejs/Czarter: Chorwacja-Egipt 2017 | 30.10-13.11.17 (14 dni)