Ogłoszenia
Ogłoszenia
- TRAVELAND A.T.w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- Wakacje.pl Warszawa-Żoliborz zatrudni Specjalistę
- Denar - Travel zatrudni sprzedawcę usług...
- Młodszy Specjalista ds. Turystyki / Specjalista...
- Konsultant ds. SPRZEDAŻY PRODUKTU TURYSTYCZNEGO
- biuro multiagencyjne w centrum handlowym we...
- Rezydent Turystyczny - TUNEZJA
- Specjalista ds Turystyki
- Główny rezydent biura podróży/ Head Rep
- Pilot wycieczek - Polska i Europa
British Airways chce ograniczyć formalności związane z lotem
Pasażerowie British Airways mogą skorzystać z nowej usługi automatycznej rejestracji i odprawy. Przewoźnik zainwestował 5 mld funtów w zwiększenie komfortu podróży swoich klientów.
Linia lotnicza chce do minimum ograniczyć formalności związane z lotem. W przyszłości pasażerowie mają zyskać możliwość automatycznej rejestracji oraz elektronicznego przesłania karty pokładowej. Po nadaniu bagażu będą mogli udać się na pokład samolotu.
W tym miesiącu zaproszeni do przetestowania klienci wylatujący z Francji skorzystają z automatycznej odprawy. 24 godziny przed odlotem zostaną automatycznie odprawieni, zostanie im przypisane miejsce oraz otrzymają elektroniczną kartę pokładową.
Większa liczba podróżnych będzie mogła skorzystać z ułatwień w odprawach na wiosnę 2013 roku. Jeśli usługa przejdzie próby pomyślnie, wszyscy klienci British Airways zostaną objęci programem zautomatyzowanego procesu odprawy pod koniec 2013 roku.
Na tegoroczną jesień przewoźnik zaplanował również inne testy usług podnoszących jakość lotów. Usługi bagażowe zostaną sprawdzone w londyńskim Heathrow. Klientów premium, wysiadających z samochodu przy Terminalu 5, przywita opiekun. Zajmie się nimi również portier, który przetransportuje ich bagaż, a także będzie im towarzyszył aż do miejsca odprawy pasażerów.
Komentarze
Tagi:
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Powstaje wielka grupa serwisów
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Dział dla turystów:
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
LOT wprowadza odroczone
Starsze aktualności:
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone
Polki wydają więcej na
Jest porozumienie w sprawie jednolitej, europejskiej przestrzeni
Okiem ubezpieczyciela - gdzie podróżowali
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w
64% Polaków planuje zwiększyć budżet na
GITD podsumowuje akcję Bezpieczny autokar-ferie
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu
Ruszyło nowe połączenie Eurolotu
Kto jest zainteresowany kupnem TAP?
Kolejne obiekty wyróżnione godłem Złoty Standard
Kto otrzyma tytuł Hotel Roku 2013?
Podlaskie przyciąga nie tylko Puszczą Białowieską
Sfinks Polska - teraz franczyza
Gdańsk: zamknięto słynny bar mleczny
Fragment Wiecznego Miasta dostępny dla turystów
Gospodarstwa agroturystyczne biją rekordy popularności
Podziękowanie dla animatorek w mini clubie hotelu Kalina Garden -Bułgaria-ITAKA
przemyslenia zwiazane z branza i studiami z nia zwiazanymi
Rejs/Czarter: Chorwacja-Egipt 2017 | 30.10-13.11.17 (14 dni)