Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Praca w biurze podróży Galeria Podróży Olkusz
- WYGODA szuka instruktorów narciarstwa
- REZYDENT - TUNEZJA 2025
- Specjalista ds. Turystyki
- Biuro podróży
- Sprzedam Biuro Podróży
- REZYDENT, PILOT - TURCJA
- PASJONAT TURYSTYKI POSZUKIWANY
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
Wielka historia, Wielka przygoda w Wielkopolsce
Wielkopolska Organizacja Turystyczna uruchomiła kampanię promocyjną pod hasłem "Wielka historia. Wielka przygoda".
Akcja promuje cztery główne produkty turystyczne Wielkopolski: kulturalno-historyczny, tradycyjny, kolejowy oraz aktywny. Każdy obszar ma swój motyw graficzny i hasło promocyjne. Są to odpowiednio: "Otwórz się na historię", "Wkręć się w tradycję", "Kolej na przygodę" i "Skocz na weekend".
- Chcemy przedstawić Wielkopolskę jako kontynent magiczny, osadzony w niepowtarzalnych realiach, wytworzonych przez lata historii i tradycji. Ten region to swoisty azyl turystyczny, gdzie można przeżyć niezapomnianą przygodę oraz dotknąć wielkiej historii. Pragniemy zaprezentować to, co nas wyróżnia - mówi Ewa Przydrożny, dyrektor Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej. - Z przeprowadzonych przez nas szczegółowych badań ruchu turystycznego wynika, że Wielkopolskę odwiedzają głównie ludzie w wieku 18-40 lat, przede wszystkim z wykształceniem wyższym, a celem ich podróży jest zwiedzanie i aktywny wypoczynek. To do tej grupy chcemy dotrzeć z naszą kampanią - dodaje.
W pierwszym etapie kampanii przygotowano nową stronę internetową i aplikację 3D. Następnie akcja będzie obecna w telewizji, internecie oraz na eventach. Kreacją kampanii zajęła się agencja reklamowa CzArt.
Kampania, która będzie prowadzona w Polsce i za granicą (Wielka Brytania, Holandia, Niemcy) potrwa do końca 2013 roku. Akcja jest częścią większego projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Dział dla turystów:
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
Olsztyn: spłonęły dwie restauracje
Linie promowe Færgen przygotowały nową ofertę
Prace remontowe w Ecco Holiday
Turyści coraz częściej dokonują rezerwacje online
We Wrocławiu ruszył Starbucks Reserve
Skończyło się sikanie w Brukseli
Powstaje hotel - replika Tadż Mahal
Były dyrektor Oasis Tours w Qatar Airways
Biura podróży wciąż pod lupą UOKiK`u
Hiszpańska inwestycja w Łodzi, czyli jak nie wybudowano hotelu
Groszek i szparagi godne uwagi