Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wynajme apartament Wlochy Poludniowe
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Pracownik biura podróży w Krakowie


Turystyka szansą rozwoju dla Goleniowa?
"Krajobrazy przyszłości", to strategia turystyczna gminy i miasta Goleniów, realizowana przez PART S.A. Stanowi ona kolejne zamówienie samorządu w regionie Pomorza Zachodniego, m.in. po "Strategii Rozwoju Turystyki w Województwie Zachodniopomorskim do 2015".
Strategia ma na celu: pomóc w ukierunkowaniu rozwoju turystycznego gminy i miasta, a także zaproponować nowy wizerunek na potrzeby marketingu turystycznego. Zespół konsultantów PART S.A., który zajmuje się tym przedsięwzięciem to: Jacek Debis, Hubert Gonera, Mariusz Sadurski.
W kwietniu w UMiG Goleniów odbył się, tzw. warsztat analityczno-strategicznych, który był poświęcony diagnozie potencjału turystycznego regionu oraz możliwościom kreacji programów turystycznych. Kolejne tego typu spotkania dotyczyły problematyki kreacji konkurencyjnej marki turystycznej i możliwej współpracy na poziomie regionalnym. Zapisy Goleniowskiej Strategii na etapie planistycznym, uzgadniane są z priorytetami i programami operacyjnymi strategii Regionalnej, zatem zwiększają się wielokrotnie szanse na jej wdrożenie. Wśród propozycji znalazły się: rozwój produktów turystycznych bazujących na kulturze Bałtyckiej Hanzy oraz udział w regionalnym programie "Zachodniopomorskie Weekendy - Zachodniopomorskie bliżej niż myślisz".
Dokumentacja tworzona jest, zgodnie z zasadami metodologii w planowaniu strategicznym w turystyce dla Polski, które zostały przyjęte przez Urząd Rady Ministrów w Strategii Rozwoju Turystyki, na lata 2007-2013.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Popularna sieciówka ze
Ferie nad Bałtykiem lepsze niż rok
Dział hotele, pensjonaty:
POT promuje Polskę w Europie i
IGHP: początek roku tradycyjnie przyniósł hotelom niską
Starsze aktualności:
Hotelarze i kwaterodawcy z nowymi
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
Walentynki w europejskich miastach śladem filmowych romansów
Białoruś inwestuje w turystyczną atrakcyjność Puszczy Białowieskiej
Trzyletnia turystka podróżowała sama z Niemiec do Holandii
Polska na "Dniach Podróży" w Sztokholmie!
Będzie zmiana nazwy obozu w Auschwitz
Kraków promuje się na puszce Coca-Coli
Biura podróży nadal stosują niedozwolone klauzule w umowach z klientami
GUS: w maju więcej turystów nocujących w Polsce
Urlop pod znakiem krzyża - coraz częściej wybierany przez Polaków
Kampus UJ: Lot Catering ma wyłączność na żywienie studentów!
Realne Punkty Obsługi Klienta Travelplanet generują 1/3 sprzedaży całej grupy
MPI Poland Autumn Meeting w Gdańsku - Rola przedsiębiorców w promocji destynacji turystycznych
Tour de France przyciągnął do Londynu 3 miliony turystów!
Turystyczna atrakcja dla Słupska
"Kawa dla Seniora" za złotówkę
Inwestorzy branży hotelarskiej interesują się Wolinem
W Niemczech ukazał się nietypowy przewodnik po Polsce
Gazety uczą turystów jak kupować tańsze wycieczki z pominięciem biur podróży