Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Zobacz także
Dofinansowanie na projekty turystyczne
Udane pierwsze półrocze dla greckiej turystyki
Światowe Forum Ekonomiczne o rozwoju sektora turystycznego
Chorwacja doceniona za osiągnięcia w rozwoju zrównoważonej turystyki
PIG: Miało być wsparcie dla turystyki i gastronomii, a jest miesiąc milczenia
Turystyka szansą rozwoju dla Goleniowa?
"Krajobrazy przyszłości", to strategia turystyczna gminy i miasta Goleniów, realizowana przez PART S.A. Stanowi ona kolejne zamówienie samorządu w regionie Pomorza Zachodniego, m.in. po "Strategii Rozwoju Turystyki w Województwie Zachodniopomorskim do 2015".
Strategia ma na celu: pomóc w ukierunkowaniu rozwoju turystycznego gminy i miasta, a także zaproponować nowy wizerunek na potrzeby marketingu turystycznego. Zespół konsultantów PART S.A., który zajmuje się tym przedsięwzięciem to: Jacek Debis, Hubert Gonera, Mariusz Sadurski.
W kwietniu w UMiG Goleniów odbył się, tzw. warsztat analityczno-strategicznych, który był poświęcony diagnozie potencjału turystycznego regionu oraz możliwościom kreacji programów turystycznych. Kolejne tego typu spotkania dotyczyły problematyki kreacji konkurencyjnej marki turystycznej i możliwej współpracy na poziomie regionalnym. Zapisy Goleniowskiej Strategii na etapie planistycznym, uzgadniane są z priorytetami i programami operacyjnymi strategii Regionalnej, zatem zwiększają się wielokrotnie szanse na jej wdrożenie. Wśród propozycji znalazły się: rozwój produktów turystycznych bazujących na kulturze Bałtyckiej Hanzy oraz udział w regionalnym programie "Zachodniopomorskie Weekendy - Zachodniopomorskie bliżej niż myślisz".
Dokumentacja tworzona jest, zgodnie z zasadami metodologii w planowaniu strategicznym w turystyce dla Polski, które zostały przyjęte przez Urząd Rady Ministrów w Strategii Rozwoju Turystyki, na lata 2007-2013.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
GUS: Pomorze Zachodnie z dwucyfrowym
Dział hotele, pensjonaty:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Nastroje wśród kwaterodawców nie
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Walentynki w europejskich miastach śladem filmowych romansów
Białoruś inwestuje w turystyczną atrakcyjność Puszczy Białowieskiej
Trzyletnia turystka podróżowała sama z Niemiec do Holandii
Polska na "Dniach Podróży" w Sztokholmie!
Będzie zmiana nazwy obozu w Auschwitz
Kraków promuje się na puszce Coca-Coli
Biura podróży nadal stosują niedozwolone klauzule w umowach z klientami
GUS: w maju więcej turystów nocujących w Polsce
Urlop pod znakiem krzyża - coraz częściej wybierany przez Polaków
Kampus UJ: Lot Catering ma wyłączność na żywienie studentów!
Realne Punkty Obsługi Klienta Travelplanet generują 1/3 sprzedaży całej grupy
MPI Poland Autumn Meeting w Gdańsku - Rola przedsiębiorców w promocji destynacji turystycznych
Tour de France przyciągnął do Londynu 3 miliony turystów!
Turystyczna atrakcja dla Słupska
"Kawa dla Seniora" za złotówkę
Inwestorzy branży hotelarskiej interesują się Wolinem
W Niemczech ukazał się nietypowy przewodnik po Polsce
Gazety uczą turystów jak kupować tańsze wycieczki z pominięciem biur podróży