Wzrost Travelplanet.pl
W I kwartale 2004 r. internetowe biuro podróży Travelplanet.pl sprzedało usługi turystyczne o wartości 2,92 mln zł. To wzrost w porównaniu do I kwartału 2003 r. o ponad 307%.
Jakub Mazur dyrektor ds. rozwoju i marketingu tej firmy cieszy się z sukcesu przedsiębiorstwa i podkreśla, że taka dynamika wzrostu została osiągnięta w 4 roku działalności spółki. J.Mazur przypisuje ten wzrost "dynamicznemu rozwojowi organizacji spółki" oraz nowatorskiemu modelowi sprzedaży.
Na 2004 r. Travelplanet.pl założyło sobie osiągnięcie czołowej pozycji rynkowej wśród wszystkich multiagentów turystycznych.
88 proc. obrotu firmy przypada na sprzedaż wycieczek turystycznych; 7,5 proc. obrotu generuje sprzedaż biletów lotniczych (za pośrednictwem serwisu Aero.pl); 4,5 proc. obrotu Travelplanet.pl przypada na reklamę.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Rainbow inwestuje w hotel z
Dokąd można nadać bagaż
Dział aktualności dnia:
IGHP: październik to czas hoteli
Starsze aktualności:
POT: Połowa Polaków planuje wyjazdy w sezonie
Najpopularniejsze kierunki citybreak w 2023
Większość Polaków wyjedzie w
TSUE rozpatrzył skargę Wizz Air na pomoc dla linii
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Nad Bałtykiem gotowi na ferie
Miasta apelują o uregulowanie najmu
Dokąd na ferie z biurem
Kraków Airport podsumowuje miniony
700-lecie zamku w Chęcinach będzie hucznie obchodzone przez trzy dni!
Beskid Śląski: nowości dla narciarzy - krzesełko zamiast orczyka i nowa poszerzona trasa
Pekin: biura podróży zmuszone do wycofania Francji z katalogów
Corinthia Hotels inwestuje w jakość swoich usług
Coraz więcej turystów w Oświęcimiu
Hilton wybuduje hotel w Kościelisku
Chciał polecieć do Australii, a znalazł się w USA
Przekrój z dodatkiem hotelarskim największych miast w Polsce
POT zakłada poprawę wizerunku Polski za granicą
Tatry: już nie ma zagrożenia lawinowego
PLL LOT zwolnią nawet 1000 osób?