Zobacz także
Skytrax wybrał najlepsze linie lotnicze na świecie
Wojna w Izraelu. Przewoźnicy odwołują loty
Ostatni lot czeskiego przewoźnika
LOT udostępni internet na pokładzie Dreamlinerów
KLM przetestuje loty z napędem wodorowo-elektrycznym
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii lotniczych
Ryanair przeprasza?
Poniżej oryginalna infomacja prasowa Ryanair:
Ryanair, numer 1 wśród tanich linii lotniczych w Europie, odpowiada na wezwanie LOT, w którym ta droga i niepunktualna, śmiesznie mała linia lotnicza żąda by Ryanair zaprzestał w reklamach i informacjach prasowych stosowania niekorzystnych dla LOT porównań i domaga się oficjalnych przeprosin.
Tomasz Kułakowski, odpowiedzialny za sprzedaż i marketing Ryanair w Europie Środkowej powiedział dziś w Warszawie:
“LOT w swojej najnowszej akcji mającej omamić od zawsze naciąganych przez tę firmę pasażerów straszy Ryanair sądem! I to za co! Za ukazanie w porównawczej reklamie prasowej, jak wielka przepaść cenowa dzieli obie firmy! Ryanair gwarantuje, że nigdy nie będzie zdzierał z Polaków opłat paliwowych, podczas gdy LOT stosuje rabunek nawet 100 dolarów doliczanych do ceny biletów powrotnych pod przykrywką tych opłat.
LOT zażądał pełnych i szczerych przeprosin za reklamowanie naszych tanich przelotów, zatem niniejszym przepraszamy.
Przepraszamy LOT za to, że:
1)Bilet w Ryanair kosztuje przeciętnie 41 euro, podczas gdy LOT oferuje przeloty ponad trzykrotnie droższe, ze średnią ceną biletu w wysokości 154 euro.
2)Ujawniamy nieuczciwe praktyki LOT objawiające się pobieraniem dopłat paliwowych, które bezbronnych pasażerów kosztują nawet 100 dolarów wliczonych w cenę biletu powrotnego, podczas gdy Ryanair gwarantuje: żadnych dopłat paliwowych! NIGDY!
3)Jesteśmy znacznie punktualniejsi niż LOT, jako że zaledwie 76% ich przylotów jest na czas - przy naszych 90%.*
4)Ujawniamy, że LOT bije na głowę Ryanair w odsetku zagubionych bagaży! Na każdy 1000 pasażerów LOT aż 12,8 nie dostaje na lotnisku swoich walizek i plecaków, podczas gdy na 1000 naszych Klientów przykrość ta spotyka przeciętnie zaledwie 0,5 pasażera. To 25 razy mniej!*
Ponieważ nie zamierzmy rezygnować z ujawniania żenujących praktyk LOT, sugerujemy aby ten, zamiast straszyć konkurentów sądem, skupił się raczej na poprawianiu jakości oferowanych usług. Polscy pasażerowie w coraz większej liczbie odchodzą od LOT, ponieważ jedynie Ryanair zapewnia im najniższe ceny, najwyższą punktualność i doskonałą obsługę, nie zapominając o gwarancji nie wprowadzania nieuczciwych dopłat paliwowych! Nigdy!"
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Odpowiedź Ryanair
[2007-11-18 18:49 86.132.194.*]
oki jest wszystko pieknie i fajnie ale czy nie myslicie o zatrudnianiu polskich stiuardes na swoich pokladach ostatnio lecieli do mnie moi rodzice z wroclawia do liverpulu nie znaja angielskiego sa osobami starszymi i jakiekolwiek problemy male pierdolki urastaja do olbrzymich klopotow kupno picia stwarza problem pozdrawiam odpowiedz »
Odpowiedź Ryanair
[2008-06-02 11:15 87.105.239.*]
latałam Ryanairem wielokrotnie do Liverpulu i Londynu i jestem bardzo zadowolona punktualnie miła obsługa naprawdę nie można narzekać oby tak dalej powodzenia odpowiedz »
Odpowiedź Ryanair
[2009-01-29 19:27 87.105.2.*]
Brawo!Linie lotnicze Ryanair za ta odpowiedz!Wreszcie dowiemy sie o nierzetelnosci LOT-u,przykre tylko,ze nie z polskich mediow.Moj syn od 4 lat czesto korzysta tylko z Waszych linii,ja od roku-i jestesmy bardzo zadowoleni.Sym mieszka w Irlandii.Rownie pochlene zdanie maja o Was ionni Polacy.Pozdrawiam,zycze dalszych sukcesow i wierza,ze zawsze Waszymi liniami dolece z Wroclawia do Dublina,a maoj syn do mnie.Zycze mieszkancom innych miast Polski,aby zawsze dolatywal do nich samolot linii Ryanair.Podziekowania dla wszystkich pracownikow Ryanairu za mila obsluge.Inka Sterenczak z Wroclawia odpowiedz »
Odpowiedź Ryanair
[2010-01-08 22:46 94.192.154.*]
Ryanair to najgorsze linie lotnicze jakimi latalem odwloany dwa razy pod rzad lot z powodu pogody gdzie inne linie ladowaly w tym samy terminie. Niech sobie pajace pilotow wymienia albo cwicza na syberii odpowiedz »
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
Podpisano umowę o dofinansowanie promocji turystycznych walorów Polski
Pasażer.com z pomocą pasażerom Centralwings
Polska: biura podróży podnoszą ceny wycieczek zagranicznych
Czy ITAKA Ma Jakis Udzial W Tur-Info.....!!!!!
Właściciele hotelu Santorini chcą aktywizować ruch turystyczny w Nowej Hucie
Solec-Zdrój: będzie kompleks mineralnych basenów rekreacyjnych
Koniec Centralwings już blisko?
LOT zamyka loty do Chicago. Kraków nadal walczy
Podróż samochodem po Europie - koszty przejazdu autostradami i drogami szybkiego ruchu
Z Germanwings na weekendowy wyjazd do Bonn
Bydgoska infomacja turystyczna w rękach Glob-Travel
Qubus Hotel: pokoje single w niskiej cenie
Palast - Polonia będzie ozdobą Łodzi?
Urok niepołomickiej restauracji "W Kuchni Mojej Babci"
Rainbow Tours chce kupić PBP Orbis
Itaka ma gwarancje na 2013 rok - 150 milionów PLN