Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Sindbad nagrodził najlepszych sprzedawców
W dniach 17-18 marca br., Prywatne Biuro Podróży Sindbad z Opola, zorganizowało uroczyste spotkanie najlepszych biur podróży, połączone z wręczeniem nagród w konkursie sprzedaży biletów autokarowych platformy Sindbad.
W konkursie, który trwał od 1 marca 2006 do 28 lutego 2007r., brało udział 768 biur z południa Polski. Punkty przyznawane były zarówno za wielkość, jak i dynamikę sprzedaży biletów autokarowych Platformy Sindbad.
Zwycięzcami konkursu 2006/2007 zostały następujące biura podróży:
- region Wrocław - PKS-Tour Wrocław
- region Opole - Impuls Oława
- region Zabrze - Geotour Chorzów
- region Kraków - Wagabunda Rzeszów
- region Kielce - Omnia Bus Kielce
Spotkania kończące poprzednie edycje konkursu odbywały się między innymi, w Opolu, Pszczynie, Wiśle, Wrocławiu i Krakowie, tym razem ponad 100 osób, z 64 biur, najlepszych sprzedawców oferty Sindbada, gościła stolica Górnego Śląska - Katowice.
W sobotę po zakwaterowaniu w pięciogwiazdkowym hotelu Qubus, goście przewiezieni zostali najnowszymi autokarami firmy do restauracji Stary Browar w Gliwicach, gdzie przy degustacji specjałów szefa kuchni, zabawiani byli przez śląskiego kawalarza Pana Grzegorza Stasiaka, znanego w Polsce instruktora nauki jazdy (m.in. z programu telewizyjnego "Nauka Jazdy" oraz serialu "Święta Wojna").
Tuż po godzinie 18 goście przyjechali na dworzec PKS w Gliwicach, gdzie znajduje się główny punkt przesiadkowy pasażerów Sindbada. Agenci mogli przekonać się na żywo jak wygląda organizacja przesiadek w wykonaniu firmy Sindbad, porozmawiać z pasażerami, upewnić się co do jakości świadczonych w tym zakresie usług przez przewoźnika. Tego dnia na dworzec przyjechało łącznie 14 autokarów, które punktualnie (zgodnie z rozkładem jazdy) o godzinie 18.30 wyjechały z Gliwic w kierunku Niemiec, Belgii, Holandii, Luksemburga i Austrii.
Agenci byli pozytywnie zaskoczeni organizacją przesiadek pasażerów Sindbada na przystanku w Gliwicach. - Każda przesiadka klienta jest pewnego rodzaju utrudnieniem, ale na pewno nie ta w wykonaniu Sindbada. Pomimo tego, że na przystanku było 14 autokarów, wielu klientów i osoby odprowadzające ich, w żadnym momencie nie można było powiedzieć o rozgardiaszu, bałaganie, czy podenerwowaniu pasażerów czy też pracowników firmy - skomentował organizację przesiadek Eugeniusz Ladżyński z biura podróży Opal z Oleśnicy. - Pomimo tak dużej liczby autokarów i klientów, padającego deszczu, cała operacja przesiadek trwała kilkanaście minut. Wszystko jest zorganizowane i przemyślane od początku do końca, każdy z pracowników ma wyznaczone zadania, bagażowi na specjalnych wózkach przewożą walizki, piloci kierują klientów do odpowiedniego autokaru, nawet samym ruchem na dworcu w tym momencie kieruje pracownik Sindbada. W żadnej innej firmie nie spotkałem tak perfekcyjnie zorganizowanej pracy podczas przesadzania pasażerów - dodał Ladżyński.
Agentom spodobał się również sam pomysł zaprezentowania jakości świadczonych przez przewoźnika usług. - Świetna organizacja przesiadek pod względem logistycznym, dobry pomysł aby pokazać to agentom, mającym bezpośredni kontakt z klientem - podsumował obserwacje przesiadek Konrad Jawor z biura podróży Abex z Kielc.
Część oficjalna spotkania i wręczenie nagród zwycięzcom konkursu rozpoczęło się o godzinie 20.00. Właściciel PBP Sindbad Pan Ryszard Wójcik, podsumował miniony rok działalności firmy, podziękował wszystkim za aktywny udział w konkursie i wręczył nagrody zwycięzcom.
W dalszej części wieczoru goście prowadzili gorące dyskusje i wymieniali swoje doświadczenia w zakresie sprzedaży oferty Sindbad, zarówno przy obfitej kolacji, jak i podczas zabawy w "Sky-Barze" na 27 piętrze hotelu Qubus, skąd podziwiali nocną panoramę Katowic.
W drugim dniu imprezy, po śniadaniu, organizatorzy zaproponowali gościom dwa programy kulturalno-rozrywkowe. Jedna grupa wybrała się na zwiedzanie Muzeum Chleba w Radzionkowie, gdzie po zwiedzaniu brali udział w konkursie na najładniejszy i najsmaczniejszy wypiek związany z Sindbadem, natomiast druga grupa brała udział w turnieju na torach kręgielni w centrum handlowo-rozrywkowym Plaza w Rudzie Śląskiej.
Weekend z Sindbadem zakończył się wspólnym obiadem w ekskluzywnej restauracji La Cantina w Katowicach, gdzie oficjalnie zakończono spotkanie, po którym uczestnicy autokarami odjechali do swoich miast.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Pierdoły
[2007-03-29 12:48 81.210.71.*]
Czytam to jak bajeczkę opowiadaną przed nauczycielkę w przedszkolu.
...i wszyscy żyli długo i szczęśliwie...
Tanie linie lotnicze dadzą popalić.
Jak się pomyśli to w cenie biletu autobusowego można kupić bilet na samolot i lecieć 2 godziny a nie 15 czy 20 godzin odpowiedz »Pierdoły?
[2007-03-29 15:34 80.50.20.*]
to albo te pół miliona klientów Sindbada nie myśli, albo to Ty nie za bardzo sie orientujesz :) Moim zdaniem to znakomity przykład, jak powinna wyglądać współpraca przewoźnika z agentem. A jeśli chodzi o samoloty to spróbuj wysłać starszą osobę samolotem np z Legnicy do Wurzburga :) 1 godzina na dojazd na lotnisko do Wrocławia, 2 godz przed na lotnisku, 5,5 godziny lotu przez Warszawę, no i lot do Frankfurtu, a stamtąd ponad godzina jazdy samochodem albo autobusem do Wurzburga. Razem 9,5 godziny, przesiadka na lotnisku w Warszawie i problem z dostaniem się z Frankfurtu do Wurzburga. Autokarem zajeżdżasz tam w 8,5 godziny z Legnicy do centrum Wurzburga. No i wyobrażasz sobie starszą osobę samotnie biegającą z bagażami po lotniskach, bez znajomości języka? Autokary długo jeszcze będą jeździły. Pozdrawiam odpowiedz »
Pierdoły?
[2007-03-31 16:15 193.151.68.*]
Zgadzam sie z Tobą, poza tym Sindbad to jedyna firma która nie sprzedaje swoich biletów on-line, swoja sprzedaz opiera tylko na współpracy z agentami - jak widac bardzo dobrze na tym wychodzi. Każda ze stron jest zadowolona. Swoja droga, swietnie sie bawiłam na tej imprezie. Pozdrowienia dla Wszystkich odpowiedz »
Pierdoły?
[2007-04-01 12:05 83.238.20.*]
to że SINDBAD i tylko SINDBAD to sie ludziom wkońcu znudzi czytać bo ile można tylko o jednym i tym samym !!! a prosze zauważyć że mamy jeszcze wiele innych firm bardzo dobrze wożących klijętów po europie i nie pisze się o nich coś w tym jest ?jeśli się tylko o sobie mówi cały czas !!! Ma pan Ryszard w ty jakąś fobię wielkosci :} żeby tylko o nim!!! A mamy PLONIĘ TRANSPORT- ORBIS- EUROLINES- EUROTRANS,itd..można by wymieniać, pozdrawiam zauroczone biura... odpowiedz »
Pierdoły?
[2008-07-02 01:09 89.25.243.*]
długo tam pracujesz coś sie tak ujoł za tym sindbadem .monopolisci nigdy nie sznuja klijetów????? odpowiedz »
Pierdoły
[2007-04-01 16:56 83.29.203.*]
Taaa... tylko, że z samolotami są takie cyrki... a autobus jedzie z nieco bliższa i nie ma problemów z odprawami, odwołanymi lotami itp. odpowiedz »
Najlepsi sprzedawcy biletów autokarowych
[2007-04-01 18:30 83.14.249.*]
Sindbad nie ma co się obawiać samolotów... Dojazdy na lotniska,kwestie bagażu i inne świadczą o tym że Sindbad na długo jeszcze pozostanie liderem odpowiedz »
Najlepsi sprzedawcy biletów autokarowych
[2008-03-10 16:21 77.253.241.*]
Sindbad tak podskakuje ze wpadl w powazne tarapaty. Jest podobno mocno zadluzony. odpowiedz »
Najlepsi sprzedawcy biletów autokarowych
[2008-07-02 01:04 89.25.243.*]
a butni jak napoleon pod moskwą .i jak sie zkonczyło.a w biznesie i zyciu troszku pokory jak mówił toncio i szczepcio. odpowiedz »
Najlepsi sprzedawcy biletów autokarowych
[2008-04-19 18:06 79.185.111.*]
Jeżdziłem dla Sindbada ! w tej firmie pracownik ( czy to kierowca czy pilot jest nikim, "Pan na Gliwicach" zatrudnia bagażowych w swoim domu do napraw i innych robót ) natomiast jeżeli zdarzy się jakaś skarga ( przy tej ilości pasażerów jwst to normalne ) nie jest brane wyjaśnienie "winowajcy" pod uwagę, ba w swej impertynencji Pan MINI po prostu człowieka wyrzuca jak śmiecia. NIE MA GORSZEGO PRACODAWCY !!!!! odpowiedz »
Najlepsi sprzedawcy biletów autokarowych
[2009-07-06 23:02 94.40.19.*]
ma pan zupełna racje kierowcy sa tam bialymi murzynami nikim nie maja urlopu nic im sie nie nalezy i jeszcze o zaplate musza sie prozic i pilnowac bo nie ma miesiaca aby ich nie oszukano wracaja o 2 o 4 w nocy i rano wsiadaja i jada z powrotem jeszcze musza auta umyc to trwa 2 godz nie polecam wogole zero organizacji przesiadek multi padaczka zupełna... odpowiedz »
Najlepsi sprzedawcy biletów autokarowych
[2011-03-03 16:55 83.15.178.*]
ja tam znalazłem firmę w necie można kupić bilety autokarowe i nie tylko np Karty Euro 26na ich stronie www.tnsbilety.pl naprawdę mają dobre ceny na bilety autokarowe jestem zadowolony z kupna. odpowiedz »
Najlepsi sprzedawcy biletów autokarowych
[2009-03-08 17:07 85.221.128.*]
kocham ciebie pilocie z sindbada!!!!! odpowiedz »
Sindbad nagrodził najlepszych sprzedawców
[2009-07-25 14:29 81.158.3.*]
gówno prawda... moim zdaniem jest to najgorsza firma przewozowa jaka tylko istnieje. kierowcy sie spózniaja a piloci wogóle nie interesuja sie klijentami. nie potrafia zadzwonic do klijenta i poczekac 15 min duzej tylko odjechac. a potem z bióra angielskiego dzwonia do ciebie po fakcie dlaczego cie nie było. nie interesuja sie tym ze nie ma podanych poprawnych nr do biór angielskich i polskich a pozatym nie ma poprawnych adresów przestanków. brak jest post coda a wszyscy w angli z tego korzystaja. dziekuje za uwage odpowiedz »
Sindbad nagrodził najlepszych sprzedawców
[2010-06-29 16:24 109.243.106.*]
Prosze sie nauczyc ortografii a pozniej wypowiadac sie na forum publicznym,,, brak slow. odpowiedz »
Sindbad nagrodził najlepszych sprzedawców
[2011-07-13 15:19 78.88.74.*]
Oczywiście, że to najgorszy przewoźnik na rynku. Nigdy wiecej nie skorzystam z ich usług i nie polecam innym. Na szczęście są inni przewoźnicy . odpowiedz »
Sindbad nagrodził najlepszych sprzedawców
[2011-07-17 12:25 31.175.127.*]
i cale szczescie ze nie skorzystasz bo takich jak Ty ammy dosyc...pilot!!!!! odpowiedz »
Sindbad nagrodził najlepszych sprzedawców
[2011-07-22 16:38 195.114.179.*]
ale dzięki nim macie wynagrodzenia !!!!!!!!!!!!! odpowiedz »
Sindbad nagrodził najlepszych sprzedawców
[2010-02-21 12:38 77.255.185.*]
potraficie sie chwalic. dzisiaj wlasnie podrozuje moja z wami moja zona do rastat jusz w gliwicach pan kierowca okazal byc sie bardzo niemilym . wkladajac torbe do bagazu postawil ja na storc na pytanie dlaczego w tej pozycji odburknol niema miejsc na polce byly dwie torby.widzialem rownierz te wsze piekne przesiadki torby klientow fruwaly jak pilki. wlasnie za dreznem popsul sie wasz wspanialy autobus. ok .rozumiem ale zeby czekac na nastepny 7 godz. to jest skandal nawet nie poczestowac podroznych kawa. wsyd. ale wy bawiliscie sie dobrze. chyba jusz z was nie skozystam ale wy tomacie gdzies taki potentat a tu jeden klient. odpowiedz »
Najlepsi sprzedawcy biletów autokarowych
[2010-10-25 14:29 80.51.144.*]
Ludzie!!!!! Jak można pisać takie bzdury??? W autokarze jest ok.50 pasażerów i wszyscy mają czekać,bo jedna osoba nie potrafi z domu wyjechać 15 min.wcześniej??A czy pociąg lub samolot czeka na kogoś? Czy linie lotnicze dzwonią do pasażera,gdy ten się nie wstawi? Wolne żarty-chyba wam się ludzie w główkach poprzestawiało...może jeszcze przykleić wam wielki napis TAXI i odwozić pod dom? Macie pretensje o to,że są przesiadki? A jak wedlug was po ludzi z całej Polski ma zdążyć jeden autokar?!?
jak zauważyłam są też "vip-y",które myślą,że wykupując bilet,wykupili cały autokar wraz z załogą i te biedne pilotki muszą się z nimi męczyć przez całą drogę,bo im nic nie pasuje,nie wspominając o pasażerach,którzy muszą wysłuchiwać tych bzdur...Jak wam ludzie nie pasuje firma,to prpopnuje przejechać się z inną-będzie zapewne ciekawie. Co do bagaży,to wcale się nie dziwie,że kierowcę szlag trafia,kiedy przychodzi BABA z 4 bagażami i jeszcze gi poucza jak ma je ułożyć,bo "jajka ma w środku"...darujcie sobie te głupie komentarze i zastanówcie się,czy nie lepiej jechać rowerem. Z poważeniami KLIENTKA odpowiedz »Najlepsi sprzedawcy biletów autokarowych
[2010-10-25 15:58 94.254.195.*]
Hm dziękuje pani bardzo za tę wypowiedz, wyraziła pani tu wszystko, pilotka Justyna. odpowiedz »
Najlepsi sprzedawcy biletów autokarowych
[2010-12-07 17:20 178.37.97.*]
Witam, ja równiez jestem pilotka i prosze mi wierzyć, że jeśli przez dwa dni człowiek jest bez snu, zmeczony, brudny, głodny i jeszcze trafi mu się pasażer, który myśli, że jak ma KSK bądź też sam bilet to wolno mu wszystko, to wrecz ręce opadają (delikatnie mówiąc). Ludzie miejcie troche zrozumienia, bo nasza praca wcale nie jest taka łatwa i przyjemna jak się wydaje z fotela pasażera.
Pilotka. odpowiedz »Najlepsi sprzedawcy biletów autokarowych
[2011-03-24 21:53 82.115.92.*]
Witam moze pani ma namiar na pilotke o krotkich wlosach drobnej budowie ciala chyba pani Agata... bardzo szczuplutka dziewczyna... chyba jezdzi linia 93 polska anglia... podoba mi sie ta kobieta pozdrawiam odpowiedz »
Najlepsi sprzedawcy biletów autokarowych
[2011-07-13 15:16 78.88.74.*]
Klientko. Mi się Sindbad spóznił w zimie o 2,5 godziny. Nie raczyli zadzwonić nawet, ze maja opóźnienie. O mało co nie zamarzłem na przystanku. Najgorszy przewoźnik z jakim miałem doczynienia. Nigdy juz z ich usług nie skorzystam. wiec nie pisz bzdur bo pewnie siedzisz u Sindbada na garnuszku. xxx odpowiedz »
Sindbad nagrodził najlepszych sprzedawców
[2011-04-13 15:59 80.54.33.*]
Witam!Jezdze z wami juz szmat czasu...Do firmy nie mam zastrzezen,aczkolwiek czasami kierowcy miewaja rozne humory,ale to da sie przezyc:) Bardzo nie podobaja mi sie pracownice BIURA PODROZY WAGABUNDA,ktore czasami wrecz wydzieraja ludziom bilety z rakI COS ZAPISUJA i pytam SIE CO I W JAKIM CELU(a kierowcy nie reaguja)??? kierowca mi sprawdza bilet i to chyba wystarczy??.Jak firma Sindbad moze pozwalac na takie zachowanie??JESTEM ZBULWERSOWANA!!! odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Dział dla turystów:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Lotnisko Chopina pobiło swój
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Sri Lanka: władze wyznaczają minimalne ceny za pokój
Państwowe Muzeum Auschwitz odwiedziło ponad milion osób
Iberia uruchamia sezonowe połączenie z Krakowa do Madrytu?
GarminGO - baza szlaków turystycznych
Linie British Airways zakupiły L’Avion
Przez niekompetentnych Rosyjskich pograniczników Polak pozostał w Moskwie
Fałszywy alarm bombowy na lotnisku w Krakowie
Na 110-lecie schroniska na Szyndzielni zagrał "Dżem"
Alarm bombowy sparaliżował praskie lotnisko
Ruszamy w Polskę - są jeszcze wolne miejsca w pensjonatach i hotelach
Protest celników nie zakłóca ruchu na Balicach
Rozmowy Airbusa i Boeinga zakończyły się fiaskiem
Rio de Janeiro: odnowiona figura Chrystusa
Sfinks wypracował ponad 75 mln zł w I półroczu
Linia Norwegian uruchamia nowe połączenia z Polski
Strajk w Grecji. Nie poleciał samolot z Okęcia na Rodos
Michelin zaprasza do odkrywania Polski