
Tylko media mogą pomóc w takiej sytuacji
2004-08-19Oczywiście sprawa dotyczy kolejnych niezadowolonych z usług biura turystów, którzy twierdzą, iż ich wymarzone wczasy za granicą omal nie zamieniły się w koszmar.
r e k l a m a
Grupa płocczan wybrała się na dziesięciodniowe wczasy do z bułgarskich Złotych Piasków, płacąc za nie po 260 euro jednemu z warszawskich biur turystyki. Turyści twierdzą, iż kupowali wyjazd do komfortowego hotelu Holiday Park, z klimatyzacją, łazienkami w pokojach, telewizją satelitarną, natomiast po przyjeździe zostali zakwaterowani w starej ruderze - bez klimatyzacji, ze wspólną łazienką na piętrze.
Niezadowoleni z tego faktu turyści, nie poprzestali na złożeniu skargi u rezydenta. Doszli do wniosku, iż "tylko media mogą pomóc w takiej sytuacji" i skontaktowali się z Gazetą Wyborczą.
Gazeta wyborcza skontaktowała się z warszawskim biurem podróży, odpowiedzialnym za tą sytuację. Katarzyna Walewska z warszawskiego biura zapewniła media, iż "Turyści na pewno nie będą mieszkać w gorszych warunkach. Niepotrzebnie ludzie tak się denerwują. To wszystko to jakieś nieprawdopodobne nieporozumienie" i... cała wycieczka dostała nowy hotel, w dodatku o wyższym standardzie.
Sytuacja ta, z jednej strony przykra (nadal w branży zdarzają się przypadki zmiany istotnym warunków umowy sprzedaży imprezy, bez zgody klientów), pozwala szacować, iż jednak branża ewoluuje - i zaczyna się liczyć zadowolenie turystów. Szkoda tylko, iż czasem musi zadziałać katalizator, przyspieszający działanie biura turystyki w postaci mediów.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za wypowiedzi na forum. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
Media, niech nam żyją sto lat.
[2004-08-20 06:53 999.999.999.*]
Po co nam sądy, policja, urzędy, koncesje...............
Wystarczą nam doskonali, uczciwi, nietendencyjni, fachowi, bezstronni, nieprzekupni, doskonale znający się na prowadzeniu firm, na prawie, na gospodarce, ........... D Z I E N N I K A R Z E!!!!!!!!!!!!
odpowiedz »Za dalszy pomyślny rozwój biur podróży
[2004-08-20 09:43 999.999.999.*]
Zgadzam się w pełni.
Kto śmie robić zamach na nienaruszalne prawo biura podróży do nabijania klienta w butelkę. Gdyby nie te cholerne media można by przecież posunąć się dalej. Co tam obniżenie standardu hotelu. Można ich zawieźć do innego miasta a może nawet kraju. Przecież i tak już zapłacili... odpowiedz »r e k l a m a
UWAGA
[2004-08-25 13:04 999.999.999.*]
Za informacje o BMW X-5 skradzionym w dniu 18/19 08 br nagroda w wys 10000 euro rej:CN 141 XN.
Informacje pod numerem tel 0697927824 odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Jeszcze można zgłaszać się do konkursu na Najlepsze Wsie
Początek roku w greckiej turystyce poniżej
Travelplanet.pl i Wakacje.pl
Nowa linia charterowa dla
Europejskie Stowarzyszenie Przedsiębiorców Turystycznych rozpoczyna
Starsze aktualności:
Sun & Snow rozszerza działania
Ile Polacy chcą wydać na
Rusza trzecia edycja konkursu Teraz Polska
Jak polskie obiekty szykują się do
McDonald`s przegrał przed Sądem
Czego boją się Polacy na
Jakich wakacji szukano w
Dofinansowania wycieczek dla szkół za 70 mln
Rząd brytyjski zezwolił na rozbudowę Heathrow
3 powody, aby zwiedzić Walencję
Puro - nowoczesny hotel w architekturze starego Wrocławia
Holiday Inn Kraków City Center nagrodzony
Gdańsk Convention Bureau wystąpił o środki na kampanię promocyjną Gdańska i Pomorza
Bieszczadzki GOPR interweniował 270 razy!
"Seminarium Ekohotel" zostanie dofinansowane
Okęcie znów ewakuowane z powodu bezpańskiego bagażu
W Bułgarii brak elektryczności i zamknięte lotniska!
Polacy nie lubią kempingów, wolą urlop w hotelu
Sindbad-hotele uruchamia program lojalnościowy dla biur podróży
Częstochowa będzie miała kolejną atrakcję turystyczną - średnioweczną budowle obronną?