Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
- Przewodnik, pilot po USA
- Opiekun klienta - turystyka kolonijna
- Poprowadź z nami biuro podróży
- Poszukiwany pilot po Dreźnie
- wychowawca na zimowisku
- Specjalista ds. Turystyki
- specjalista ds. turystyki
- Specjalista ds. turystyki
- KRAKÓW - Specjalista ds. Sprzedaży Podróży
Kulinarny Szlak Turystyczny w Kotlinie Jeleniogórskiej
W sobotę 1 sierpnia nastąpi inauguracja programu "Kulinarny Szlak Turystyczny", specjalnej inicjatywy marketingowej, mającej na celu promocję polskiej kuchni oraz związanych z nią zwyczajów, charakterystycznych potraw, jak również przekazywanie wiadomości o poszczególnych regionach Polski.
W projekcie bierze udział kilkanaście obiektów z Dolnego Śląska - regionu chętnie odwiedzanego przez polskich i zagranicznych turystów. Dzięki Kulinarnemu Szlakowi Turystycznemu będą oni mogli w zapoznać się z tradycyjną kuchnią polską. Każdy z obiektów w swoim menu oferować będzie dania z innego rejonu Polski. Powstało już logo akcji, w planach jest także zorganizowanie akcji promującej projekt oraz specjalne oznakowanie obiektów na szlaku. Klienci będą mogli również skorzystać z karty rabatowej.
Pomysł narodził się w głowach właścicieli firmy Sudety IT, organizujących od 14 lat różnorodne imprezy kulinarne w Polsce (m.in. Mistrzostwa Polski w Grillowaniu czy Festiwal Kuchni Kresowej). Uznali oni, że jedną z większych, aczkolwiek niedostatecznie promowanych wartości narodowych jest polska kuchnia oraz związane z nią zwyczaje, charakterystyczne potrawy i składniki, jak również sztuka serwowania dań.
W ramach "Kulinarnego Szlaku Turystycznego" współpracujące w projekcie obiekty będą wdrażać także cykl spotkań z osobami związanymi z danym regionem Polski. Oprócz tego mają szkolić obsługę w zakresie informowania turystów o tym regionie, o jej tradycjach, atrakcjach czy kulturze. Uczestniczące w programie hotele i restauracje znajdują się w Jeleniej Górze, Karpaczu, Kowarach, Szklarskiej Porębie i Świeradowie Zdroju.
Projekt objął patronatem marszałek województwa dolnośląskiego oraz starostwo jeleniogórskie. Na wdrożenie całości projektu i skoordynowanie działań wszystkich 13 obiektów potrzebnych będzie co najmniej kilka miesięcy, sami organizatorzy na wypromowanie marki dali sobie pięć lat.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Starsze aktualności:
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
POT: Połowa Polaków planuje wyjazdy w sezonie
Najpopularniejsze kierunki citybreak w 2023
Większość Polaków wyjedzie w
TSUE rozpatrzył skargę Wizz Air na pomoc dla linii
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Nad Bałtykiem gotowi na ferie
Zamek Czocha w Leśnej ograniczony dla turystów?
Euro 2012: wizyta delegacji Ukrainy w Polsce
Jak pracownik jednego z wrocławskich biur turystycznych zbierał na wakacje
Czerwony Przewodnik Michelin opisał w tym roku 32 polskie restauracje
Ważne dla przewoźników: spadła cena ropy
Hotele wyłącznie dla dorosłych coraz modniejsze
TravelCamp tym razem w Krakowie
Białowieski Hotel Żubrówka rozwija się
Wizz Air częściej na trasie Katowice - Kijów
Więcej połączeń kolejowych na Śląsku
Turysto nie fotografuj się w Monachium!
Nowy logotyp 5 Stars Club Business Travel
easyJet: ułatwienia w czasie utrudnień w lotach
Już niepotrzebny przewodnik turystyczny po krakowskim Podgórzu?
Trudne warunki turystyczne w Tatrach
Turystyczne buble prawne trafią pod obrady Sejmu za 45 dni?
Jak zdobyć pierwsze doświadczenie w biurze podróży?