Ogłoszenia
Ogłoszenia
- specjalista ds turystyki
- Anex - Pracownik Działu Obsługi Agencyjnej
- PILOCI POSZUKIWANI NA WYJAZDY ZAGRANICZNE
- PRODUCT MANAGER/OPIEKUN KLIENTA VIP
- Specialista ds. skarg w dziale Customer Service
- Wakacje.pl Poznań Galeria Panorama-specjalista...
- Pilot do Drezna - 1-4.05.2025
- SZUKAM PILOTA WŁOCHY
- PRACOWNIK BIUROWY - OBSŁUGA KLIENTA
- Rezydent Turystyczny Turcja
Kulinarny Szlak Turystyczny w Kotlinie Jeleniogórskiej
W sobotę 1 sierpnia nastąpi inauguracja programu "Kulinarny Szlak Turystyczny", specjalnej inicjatywy marketingowej, mającej na celu promocję polskiej kuchni oraz związanych z nią zwyczajów, charakterystycznych potraw, jak również przekazywanie wiadomości o poszczególnych regionach Polski.
W projekcie bierze udział kilkanaście obiektów z Dolnego Śląska - regionu chętnie odwiedzanego przez polskich i zagranicznych turystów. Dzięki Kulinarnemu Szlakowi Turystycznemu będą oni mogli w zapoznać się z tradycyjną kuchnią polską. Każdy z obiektów w swoim menu oferować będzie dania z innego rejonu Polski. Powstało już logo akcji, w planach jest także zorganizowanie akcji promującej projekt oraz specjalne oznakowanie obiektów na szlaku. Klienci będą mogli również skorzystać z karty rabatowej.
Pomysł narodził się w głowach właścicieli firmy Sudety IT, organizujących od 14 lat różnorodne imprezy kulinarne w Polsce (m.in. Mistrzostwa Polski w Grillowaniu czy Festiwal Kuchni Kresowej). Uznali oni, że jedną z większych, aczkolwiek niedostatecznie promowanych wartości narodowych jest polska kuchnia oraz związane z nią zwyczaje, charakterystyczne potrawy i składniki, jak również sztuka serwowania dań.
W ramach "Kulinarnego Szlaku Turystycznego" współpracujące w projekcie obiekty będą wdrażać także cykl spotkań z osobami związanymi z danym regionem Polski. Oprócz tego mają szkolić obsługę w zakresie informowania turystów o tym regionie, o jej tradycjach, atrakcjach czy kulturze. Uczestniczące w programie hotele i restauracje znajdują się w Jeleniej Górze, Karpaczu, Kowarach, Szklarskiej Porębie i Świeradowie Zdroju.
Projekt objął patronatem marszałek województwa dolnośląskiego oraz starostwo jeleniogórskie. Na wdrożenie całości projektu i skoordynowanie działań wszystkich 13 obiektów potrzebnych będzie co najmniej kilka miesięcy, sami organizatorzy na wypromowanie marki dali sobie pięć lat.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Na Pomorzu Zachodnim hotelarze nie
Dział dla turystów:
Rekordowy rok na Lotnisku
Lotnisko w Radomiu podsumowuje rok
Starsze aktualności:
GITD podsumowuje akcję Bezpieczny autokar-ferie
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu
eSky chwali się tanimi pakietami na
Kto dołączył do Polskich Marek
Flixbus: 55 mln podróżnych w
Wakacje.pl rozszerzają
Turyści szukają
Zachodniopomorscy przedsiębiorcy zadowoleni z ferii
Flix Bus uruchamia Ukraine
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Zamek Czocha w Leśnej ograniczony dla turystów?
Euro 2012: wizyta delegacji Ukrainy w Polsce
Jak pracownik jednego z wrocławskich biur turystycznych zbierał na wakacje
Czerwony Przewodnik Michelin opisał w tym roku 32 polskie restauracje
Ważne dla przewoźników: spadła cena ropy
Hotele wyłącznie dla dorosłych coraz modniejsze
TravelCamp tym razem w Krakowie
Białowieski Hotel Żubrówka rozwija się
Wizz Air częściej na trasie Katowice - Kijów
Więcej połączeń kolejowych na Śląsku
Turysto nie fotografuj się w Monachium!
Nowy logotyp 5 Stars Club Business Travel
easyJet: ułatwienia w czasie utrudnień w lotach
Już niepotrzebny przewodnik turystyczny po krakowskim Podgórzu?
Trudne warunki turystyczne w Tatrach
Turystyczne buble prawne trafią pod obrady Sejmu za 45 dni?
Jak zdobyć pierwsze doświadczenie w biurze podróży?
WŁOCHY - wczasy autokarowe 9 dni - 390 zł Z BASENEM KĄPIELOW