Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Europejscy ministrowie rzucili się na koszulki z polskim hydraulikiem!
Polski hydraulik, promujący wypoczynek w naszym kraju święci kolejne triumfy - w poniedziałek po posiedzeniu Rady ds. Konkurencyjności Unii Europejskiej z gadżetów z jego wizerunkiem cieszyli się europejscy ministrowie, uczestnicy delegacji z 25 krajów. Uradowany minister gospodarki i pracy Jacek Piechota, który rozdawał gadżety powiedział, że ministrowie błagają o kolejne koszulki i plakaty..
We wtorek podobna sytuacja była w Rzymie, gdzie minister spraw zagranicznych Adam Rotfeld z dumą wręczył plakat z Adamskim swemu włoskiemu odpowiednikowi. Zdjęcie z tego wydarzenia znalazło się w największej włoskiej gazecie "Corriere della Sera".
Ze względu na bardzo silne zainteresowanie gadżetami z Piotrem Adamskim, Polska Organizacja Turystyczna zastanawia się czy nie wyprodukować ich więcej. Z około 50, jakie POT zlecił wyprodukować, minister Piechota zabrał do Walii tylko 25. Pozostałe zostały w Polsce i leżą sobie w siedzibie POT. A przecież biorąc pod uwagę szaleństwo, jakie nie tylko w zachodniej Europie, ale i na innych kontynentach rozpętał model Piotr Adamski, można by wręczyć je innym zagranicznym politykom, a potem wyprodukować ich jeszcze więcej, ubrać w nie wielu Europejczyków i dodatkowo na tym zarobić.
Dlaczego POT tak nie zrobi?
POT twierdzi, iż przyczyną jest brak funduszy na wyprodukowanie następnych koszulek, kubków i czapeczek z polskim hydraulikiem.
Co będzie dalej?
Według nieoficjalnych informacji Gazeta Wyborcza jeszcze dziś w Ministerstwie Gospodarki rozpoczną się rozmowy na temat dofinansowania kampanii POT i powielenia wizerunku polskiego hydraulika, na czym się tylko da.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
ja piernicze!
[2005-07-15 10:19 999.999.999.*]
Ludzie, POT nie ma kasy!!! Może zróbmy zrzutkę... albo zwolnijmy ze 20 urzędasów w centrali to się kasa znajdzie!
Oni tam nic nie robią, siedzą na 4 literach i produkują jakieś śmieci zwane dokumentami, a praktyczne działania uważają chyba za robotę dla murzynów... bo przecież nie będą sobie rąk brudzić! odpowiedz »to jest lepsze!
[2005-07-15 12:20 999.999.999.*]
Popatrzcie na http://www.joemonster.org/article.php?sid=4879&mode=thread&order=0 odpowiedz »
Dział centra informacji i promocji:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Chcą ściągnąć młodych Niemców do
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Toalety tylko dla kobiet w samolotach - tak czy nie?
Nowe przepisy dla przewoźników - kierowcy będą mogli pracować dłużej
Bilety na mecze Polaków w biurze podróży!
Zielonogórski Hotel Amadeus walczy o 3 gwiazdki
Powiat kluczborski i oleski stworzy pierwszy w Polsce klaster turystyczny
Strajki na lotnisku Gatwick zepsują turystom długi weekend?
Rzecznik o tłoku w kolejach mazowieckich
PLL LOT - rekord w przewozach za Atlantyk
W kraju absurdów: po Włoszczowej przyszedł czas na Miechów, Opoczno, Grodzisk Mazowiecki...
EFH wybuduje czterogwiazdkowy hotel na warszawskim Ursynowie
Karpacz: certyfikat bezpieczeństwa posiada już 11 obiektów noclegowych
Turysto z Gdańska do Wierchomli przylecisz w 2,5 godziny