TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Kampania Hotel Przyjazny Rodzinie

Kampania Hotel Przyjazny Rodzinie wchodzi w kolejną fazę. Rozpoczynają się już wizyty weryfikacyjne członków Kapituły. Gotowość do audytu zgłosiło ponad 30 obiektów, głównie są to obiekty zlokalizowane na północy i południu Polski. Zgłoszenia hoteli są przyjmowane na bieżąco, więc hotele, które są zainteresowane pozyskaniem nowego segmentu rodzin z dziećmi, mogą przystąpić do kampanii w każdej chwili, jednak nie później niż do 31.03.2011.


"Zapraszamy obiekty, które nie brały jeszcze udziału w naszym projekcie, aby zobaczyły, że warto przygotować ofertę dla tej grupy szczególnych gości i poddać się ocenie weryfikacyjnej. Przed nami dużo pracy, bo musimy skoordynować kalendarze każdego jurora i możliwości danego obiektu co do terminu. Niedługo też rozpocznie się głosowanie internautów i gości hotelowych, choć niektóre obiekty już informują, że biorą udział w naszym konkursie. Poprzeczka coraz wyżej zawieszona, ale najważniejsze jest zaangażowanie i dobre chęci, aby stworzyć przyjazne warunki dla małych gości." - powiedziała Violetta Hamerska, przewodnicząca Komitetu Organizacyjnego i pomysłodawczyni całego projektu.
Członkowie Kapituły wraz ze swoimi rodzinami biorą udział w wizytach oceniających (weryfikujących), czy dany obiekt spełnia kryteria danej edycji. Kryteria są opisane w specjalnym kwestionariuszu dla członka Kapituły. Relacje z wizyt członków, wraz ze zdjęciami, są umieszczane są na portalu www.dzieckowhotelu.pl oraz innych materiałach informacyjnych. Członkami Kapituły są m.in. Dorota Zawadzka, Renata Dancewicz, Beata Tadla, Marta Kuligowska, Magdalena Stużyńska, Ewa Gawryluk, Waldemar Błaszczyk, Marcin Perchuć, Justyna Steczkowska, Odeta Moro - Figurska, Roman Czejarek i wielu innych znanych rodziców.

Trzecia edycja 2010/2011 koncentruje się nadal wokół potrzeb dzieci, aby dziecko w hotelu czuło się wyjątkowym gościem i nie było dodatkiem do pakietu hotelowego. Dlatego też hasło III edycji brzmi: Dziecko VIP-em w hotelu. Założeniem w trzeciej edycji jest ocena nie tylko wyposażenia dla dzieci, ale również ocena obsługi, atmosfery i podejścia do małych gości.

W trzeciej edycji 2010/2011 zwracamy szczególną uwagę na:
- utrzymanie standardów bezpieczeństwa w wyposażeniu hoteli
- obsługę w hotelu
- promocję zdrowego menu dla dzieci
- bezpieczeństwo i edukacyjne aspekty kącików zabaw dla dzieci
- programy animacyjne dla dzieci i rodzin

Kapituła
Kapitułę tworzą osoby z różnych środowisk, specjaliści z różnych dziedzin, osoby znane i lubiane, zainteresowane udziałem w ogólnopolskiej akcji, której celem jest edukacja i promocja miejsc wypoczynkowych przyjaznych rodzinom z dziećmi. Członkowie kapituły są również jurorami w prestiżowym konkursie na najlepszy obiekt w poszczególnych kategoriach.

Zasady konkursu
Każdy obiekt, zgłaszający się do udziału w konkursie zostaje zweryfikowany przez Kapitułę i walczy o tytuł i certyfikat "Hotel przyjazny rodzinie". Relacje z wizyt członka Kapituły są publikowane na bieżąco na stronie www.dzieckowhotelu.pl.
Członek Kapituły, weryfikując hotel przyznaje punkty zgodnie z kwestionariuszem, sprawdzając, czy dany obiekt spełnia kryteria danej edycji. Pod koniec edycji członkowie Kapituły wybierają zwycięski obiekt w danej kategorii.

Kategorie edycji 2010/2011:
- najlepszy hotel na wypoczynek i wakacje dla rodziny
- najlepszy hotel miejski dla rodziny
- najlepszy pensjonat dla rodziny
- najlepszy ośrodek wypoczynkowy dla rodziny
- najlepsze letnisko (gospodarstwo agroturystyczne) dla rodziny

Dodatkowo w trakcie trwania kampanii odbywa się głosowanie internautów i gości hotelowych

Etapy III edycji kampanii i konkursu 2010/2011
31.03.2011 r. - zamknięcie listy zgłoszeń hoteli do konkursu
Do 31.05.2011 r. - weryfikacja obiektów przez kapitułę
Czerwiec 2011 r. - uroczysta Gala i podsumowanie kampanii. Ogłoszenie laureatów w poszczególnych kategoriach. Wręczenie statuetek i certyfikatów dla hoteli, które brały udział w III edycji.

Zgłoszenia hoteli: info@dzieckowhotelu.pl




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Kampania Hotel Przyjazny Rodzinie wizyty weryfikacyjne członków Kapituły zgłoszenia hoteli hotele dla dzieci




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję