TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Wyniki Interferii za lipiec 2009: wzrost frekwencji i sprzedaży

Spółka hotelarsko - turystyczna Interferie SA podała wyniki za lipiec 2009. W lipcu tego roku wzrosła nie tylko frekwencja, ale także wyniki na sprzedaży.


Zarząd Interferii poinformował, że w lipcu tego roku frekwencja w obiektach należących do spółki wyniosła 83,9%. To zdecydowany skok, ponieważ rok temu było to 70,6%. Tak dobry wynik jest efektem zarówno zainteresowania Polaków wypoczynkiem w kraju (połączonym z możliwością skorzystania z zabiegów pielęgnacyjnych i rehabilitacyjnych), jak i umowami zawartymi z dawnymi i nowymi kontrahentami oraz udaną współpracą z legnickim Caritasem.

Wyższa frekwencja przełożyła się na lepsze niż w lipcu 2008 roku przychody ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów - w bieżącym roku były one wyższe o około 400 tys. zł (6,076 mln złotych w 2009 r. do 5,615 mln złotych w 2008 r.). Jeszcze efektowniej prezentują się wyniki na sprzedaży: lipiec 2008 r. - 1,420 mln złotych; lipiec 2009 r. - 2,219 mln złotych.

- Bardzo cieszy nas utrzymujący się trend wzrostowy w przychodach spółki, tym bardziej, że wciąż prowadzimy działania mające na celu ograniczanie kosztów - mówi Adam Milanowski, prezes spółki. - Jak już wspominałem przy okazji wyników Interferii za pierwsze półrocze, przewiduję, że w trzecim kwartale osiągniemy średnią frekwencję na poziomie 90%, spodziewam się też, że cały rok zakończymy rekordowym wynikiem na sprzedaży.

Korzystnie dla Interferii przedstawia się także lipcowe zestawienie przychodu za dostępny pokój (ADR) oraz przychodu za sprzedany pokój (RevPAR) - jest wyższy niż rok temu, zwłaszcza w przypadku drugiego ze wskaźników wzrost wyniósł około 20%.

Spółka Interferie działająca od 15 lat jest członkiem Polskiej Izby Turystyki, Dolnośląskiej Izby Gospodarczej oraz Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej.

Firma dysponuje hotelami i ośrodkami wypoczynkowymi w Sudetach i pasie nadmorskim. Ponadto ma hotele w Lubinie i Głogowie. Bornit, położony w Szklarskiej Porębie hotel spółki to najwyższej klasy obiekt w Karkonoszach.

Historia Interferii związana jest z przekształceniami w KGHM Polska Miedź SA. Spółka w 1992 roku przejęła ośrodki wypoczynkowe i kolonijne należące do miedziowego potentata. Obecnie 61,5 procent akcji Interferii należy do KGHM Ecoren SA. Rok 2006 był rokiem debiutu giełdowego Interferii. Pierwsze notowanie akcji spółki odbyło się 10 sierpnia 2006. Na przestrzeni tego czasu, kurs akcji spadł o ponad 19% (spadek WIG o ponad 12% w analogicznym okresie). Natomiast w ostatnich 3-ch miesiącach Interferie zyskały ponad 9%, wobec 29% wzrostu WIGu. Przy obecnych wskaźnikach spółki wycena ok. 5zł za akcję jest obliczana jako w miarę realna z niewielkim potencjałem do zmian.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Interferie wyniki Interferii za lipiec 2009 sprzedaż wzrost frekwencji sprzedaży frekwencja hotelach hotele Adam Milanowski w Karkonoszach Lubinie Głogowie gości liczba gości klientów




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję