Ogłoszenia
Ogłoszenia
- REZYDENT, PILOT - TURCJA
- PASJONAT TURYSTYKI POSZUKIWANY
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
- Przewodnik, pilot po USA
- Opiekun klienta - turystyka kolonijna
- Poprowadź z nami biuro podróży
- Poszukiwany pilot po Dreźnie
- wychowawca na zimowisku
- Specjalista ds. Turystyki
Zobacz także
Jest porozumienie w sprawie jednolitej, europejskiej przestrzeni powietrznej
IATA: Jednolita europejska przestrzeń powietrzna to porażka
Komisja Europejska zatwierdziła pomoc dla przewoźnika lotniczego
Polska destynacją dla Amerykanów
PIG: Miało być wsparcie dla turystyki i gastronomii, a jest miesiąc milczenia
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu przedsiębiorców
System CEATS i jego alternatywy
System CEATS w dużej mierze jest witany z zadowoleniem. Istnieją jednak obawy, co do efektywności i ekonomiczności jego wprowadzenia. Musi on bowiem zapewniać redukcję kosztów i wykluczać wzrost cen, aby spełniać wymogi otoczenia.
Grupa Austrian Airlines z zadowoleniem powitała wprowadzenie systemu CEATS (Centrum Europejskich Usług Ruchu Powietrznego) w miejscowości Fischamend niedaleko Wiednia, jako działanie stanowiące częściowy krok w stronę tzw. "jednej europejskiej przestrzeni powietrznej" czy ujednolicenia i optymalizacji kontroli ruchu powietrznego nad Europą, która jest pilnie potrzebna. Jako dążenie do osiągnięcia tego, projekt CEATS musi dawać gwarancję, że planowane ujednolicenie doprowadzi do redukcji kosztów w porównaniu do ich obecnego poziomu. W oczach Grupy Austrian Airlines, CEATS w kształcie z Fischamend, nie gwarantuje uzyskania powyższych założeń.
Jednym z kluczowych punktów w CEATS jest zamierzony podział na "dolną" i "górną" przestrzeń powietrzną. Podczas gdy "górna" przestrzeń powietrzna będzie zarządzana przez CEATS z Fischamend, a w przyszłości wraz ze specjalnym (przeznaczonym do tego celu) systemem IT, zarządzanie "dolnej" przestrzeni powietrznej pozostanie w gestii władz kontrolnych ruchu powietrznego w ośmiu uczestniczących stanach. W skutek tego, w przyszłości liczba centrów kontroli wzrośnie - z obecnego poziomu wynoszącego osiem - do dziewięciu. Równocześnie sztuczna granica podziału na "górną" i "dolną" część przestrzeni powietrznej będzie miała efekt zasadniczego wzrostu poziomu złożoności systemu, który - jak można było przewidzieć - znajduje swe odbicie we wzroście kosztów w całym połączonym systemie zarządzania ruchem powietrznym.
Międzynarodowe Stowarzyszenie Ruchu Powietrznego czy też IATA przy współpracy z Grupą Austrian Airlines, zaproponowały inne rozwiązanie. Dzięki niemu możliwe będzie zakończenie sztucznego podziału Europejskiej przestrzeni powietrznej, a możliwe zarządzanie tą przestrzenią powietrzną jako całością, przy użyciu jednego tylko systemu, w centrum zarządzania i centrum technicznego w Wiedniu. Takie rozwiązanie nie wymaga przenoszenia kontroli ruchu powietrznego z pojedynczych krajów do Fischamend. Może być ono bowiem elektronicznie połączone z centrum mieszczącym się w Wiedniu i zdalnie zintegrowane z systemem (tak jak to było dotychczas) oraz prowadzić prace przedwstępne dla centrum.
"Przedstawione działania powzięte na spotkaniu z IATA i przedstawicielami Austrian Airlines współgrają z oryginalnym zapatrywaniem się CEATS i prawie na pewno będą w stanie wytworzyć oszczędności i zapewnić wydajność niezbędną do kontynuacji udoskonalania jakości lokalizacji. W niedalekiej przyszłości jako czołowi reprezentanci ministerstwa infrastruktury Austrii będziemy przedstawiać nasze konstruktywne obawy wokół podziału CEATS i alternatywną propozycję złożoną wraz z IATA do ponownej dyskusji" - mówi Vagn Soerensen, dyrektor Generalny Austrian Airlines.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
szukam pracy
[2007-01-24 19:44 213.162.66.*]
Witam bardzo serdecznie. Mieszkam W Fischamend od niedawna. MAm 22 lata i szukam pracy w okolicach Wiednia. Może byłabym pomocna w Państwa firmie? Podejmę się jakiejkolwiek pracy. jestem uczciwa , ambitna i szanująca pracę . Może przydam się w Państwa firmie? Pozdrawiam izula20@interia.pl Z niecierpliwością czekam na kontakt.. odpowiedz »
Dział transport:
Gdzie chcieliby polecieć
Nowe połączenia z Kraków
Starsze aktualności:
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
POT: Połowa Polaków planuje wyjazdy w sezonie
Najpopularniejsze kierunki citybreak w 2023
Ryanair: można korzystać z komórek w trakcie lotu
Całoroczny tor saneczkowy na stoku góry Kamieńsk
POIT w Belgii zorganizował wigilijne spotkanie dla dziennikarzy turystycznych
Travelport rozszerza umowę partnerską z TravelTech
Plebiscyty dla mieszkańców i turystów przebywających w Małopolsce
Centrum turystyczne nad jeziorem Dzierzgoń
Francja: wszedł w życie całkowity zakaz palenia w miejscach publicznych
Budowa kolei magnetycznej w Niemczech wciąż nie pewna
Targi ITB w Berlinie: Polska promowana przez maskotki
Polacy na drugim miejscu wśród "brytofilskich" narodów
Pomysł branży na reaktywację pomorskiej kuchni
Port lotniczy w Monachium w jednym dniu obsłużył 122 tys. pasażerów