Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Manager produktu
- Specjalista ds. obsługi posprzedażowej Wrocław
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Pilot na wycieczkę do Czech
- referent d/s turystyki
- Pilot na Sardynię 24-28.04.2025
- Rezydent biura podróży 2025 na Krecie
- Kierownik biura podróży Wakacje.pl King Cross
- SPECJALISTA DS. MARKETINGU
- Specjalista ds. turystyki


System CEATS i jego alternatywy
2005-05-11System CEATS w dużej mierze jest witany z zadowoleniem. Istnieją jednak obawy, co do efektywności i ekonomiczności jego wprowadzenia. Musi on bowiem zapewniać redukcję kosztów i wykluczać wzrost cen, aby spełniać wymogi otoczenia.
r e k l a m a
Grupa Austrian Airlines z zadowoleniem powitała wprowadzenie systemu CEATS (Centrum Europejskich Usług Ruchu Powietrznego) w miejscowości Fischamend niedaleko Wiednia, jako działanie stanowiące częściowy krok w stronę tzw. "jednej europejskiej przestrzeni powietrznej" czy ujednolicenia i optymalizacji kontroli ruchu powietrznego nad Europą, która jest pilnie potrzebna. Jako dążenie do osiągnięcia tego, projekt CEATS musi dawać gwarancję, że planowane ujednolicenie doprowadzi do redukcji kosztów w porównaniu do ich obecnego poziomu. W oczach Grupy Austrian Airlines, CEATS w kształcie z Fischamend, nie gwarantuje uzyskania powyższych założeń.
Jednym z kluczowych punktów w CEATS jest zamierzony podział na "dolną" i "górną" przestrzeń powietrzną. Podczas gdy "górna" przestrzeń powietrzna będzie zarządzana przez CEATS z Fischamend, a w przyszłości wraz ze specjalnym (przeznaczonym do tego celu) systemem IT, zarządzanie "dolnej" przestrzeni powietrznej pozostanie w gestii władz kontrolnych ruchu powietrznego w ośmiu uczestniczących stanach. W skutek tego, w przyszłości liczba centrów kontroli wzrośnie - z obecnego poziomu wynoszącego osiem - do dziewięciu. Równocześnie sztuczna granica podziału na "górną" i "dolną" część przestrzeni powietrznej będzie miała efekt zasadniczego wzrostu poziomu złożoności systemu, który - jak można było przewidzieć - znajduje swe odbicie we wzroście kosztów w całym połączonym systemie zarządzania ruchem powietrznym.
Międzynarodowe Stowarzyszenie Ruchu Powietrznego czy też IATA przy współpracy z Grupą Austrian Airlines, zaproponowały inne rozwiązanie. Dzięki niemu możliwe będzie zakończenie sztucznego podziału Europejskiej przestrzeni powietrznej, a możliwe zarządzanie tą przestrzenią powietrzną jako całością, przy użyciu jednego tylko systemu, w centrum zarządzania i centrum technicznego w Wiedniu. Takie rozwiązanie nie wymaga przenoszenia kontroli ruchu powietrznego z pojedynczych krajów do Fischamend. Może być ono bowiem elektronicznie połączone z centrum mieszczącym się w Wiedniu i zdalnie zintegrowane z systemem (tak jak to było dotychczas) oraz prowadzić prace przedwstępne dla centrum.
"Przedstawione działania powzięte na spotkaniu z IATA i przedstawicielami Austrian Airlines współgrają z oryginalnym zapatrywaniem się CEATS i prawie na pewno będą w stanie wytworzyć oszczędności i zapewnić wydajność niezbędną do kontynuacji udoskonalania jakości lokalizacji. W niedalekiej przyszłości jako czołowi reprezentanci ministerstwa infrastruktury Austrii będziemy przedstawiać nasze konstruktywne obawy wokół podziału CEATS i alternatywną propozycję złożoną wraz z IATA do ponownej dyskusji" - mówi Vagn Soerensen, dyrektor Generalny Austrian Airlines.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za wypowiedzi na forum. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
szukam pracy
[2007-01-24 19:44 213.162.66.*]
Witam bardzo serdecznie. Mieszkam W Fischamend od niedawna. MAm 22 lata i szukam pracy w okolicach Wiednia. Może byłabym pomocna w Państwa firmie? Podejmę się jakiejkolwiek pracy. jestem uczciwa , ambitna i szanująca pracę . Może przydam się w Państwa firmie? Pozdrawiam izula20@interia.pl Z niecierpliwością czekam na kontakt.. odpowiedz »
r e k l a m a
Dział transport:
Nowa siatka połączeń z Katowice
Nowości w letniej siatce połączeń z Lotniska
Starsze aktualności:
Czego obawiają się Polacy jadący na
3/4 Europejczyków planuje wakacyjne
Ecco Travel oferuje specjalne
Strajk na lotnisku może wykluczyć odpowiedzialność za opóźniony
Nowe hotele z logiem B&B już
Accor rozbudowuje lifestylową
Majowe obłożenie zapowiada się
Nowy międzynarodowy touroperator wchodzi do
Ceny wyjazdów na sierpień lekko w
Koniunktura sprzyja hotelom, ale inwestycji wciąż jest
Ryanair: można korzystać z komórek w trakcie lotu
Całoroczny tor saneczkowy na stoku góry Kamieńsk
POIT w Belgii zorganizował wigilijne spotkanie dla dziennikarzy turystycznych
Travelport rozszerza umowę partnerską z TravelTech
Plebiscyty dla mieszkańców i turystów przebywających w Małopolsce
Centrum turystyczne nad jeziorem Dzierzgoń
Francja: wszedł w życie całkowity zakaz palenia w miejscach publicznych
Budowa kolei magnetycznej w Niemczech wciąż nie pewna
Targi ITB w Berlinie: Polska promowana przez maskotki
Polacy na drugim miejscu wśród "brytofilskich" narodów
Pomysł branży na reaktywację pomorskiej kuchni
Port lotniczy w Monachium w jednym dniu obsłużył 122 tys. pasażerów