Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki, Albatros Travel...
- Sprzedam agencję turystyczną w Kielcach
- KIEROWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- ZAKOPANE Specjalista ds. Obsługi Klienta
- Specjalista ds. Turystyki
- Organizator imprez / Specjalista d.s. turystyki...
- Praca na Wyspach Kanaryjskich
- Specjalista ds. turystyki
- SZUKAM PILOTA WŁOCHY
- Aparthotel, pensjonat w Korbielowie do wynajecia
British Airways oraz firma Amadeus przedłużyły współpracę partnerską na kolejne 10 lat
2 czerwca 2008 w Madrycie doszło do przedłużenia współpracy partnerskiej miedzy liniami British Airways a firmą Amadeus. Umowa o współpracy technologicznej została odnowiona do 2017 roku.
Nowa umowa obejmuje pełen zakres usług informatycznych i stanowi kontynuację strategicznego partnerstwa pomiędzy firmami, rozpoczętego w 2000 roku. Na mocy przyjętej wówczas umowy, Amadeus zobowiązał się do udostępnienia liniom British Airways platformy technologicznej nowej generacji do zarządzania usługami dla pasażerów.
W ramach przyjętych zobowiązań firma Amadeus opracowała platformę Altea Customer Management Solution, zbudowaną z trzech zintegrowanych modułów: Altéa Reservation - służącego do sprzedaży wielokanałowej, Altéa Inventory - umożliwiającego globalne zarządzanie zasobami oraz Altéa Departure Control - do organizacji odpraw pasażerskich i odlotów.
Obecnie linie British Airways wykorzystują systemy Altea Reservation oraz Altea Inventory w połączeniu z własnym serwisem ba.com oraz systemami zarządzania należnościami. Umowa określa także warunki, na których linie British Airways mogą korzystać z nowo utworzonego systemu Altéa Departure Control - Customer Management. Jest to rozwiązanie umożliwiające organizację odpraw pasażerów, uzupełnione o pakiet Altéa.
- Cieszę się, że przedłużamy strategiczną współpracę z firmą Amadeus. Systemy Altea Reservation oraz Inventory stanowią ogromną pomoc w realizacji przyjętych przez nas celów - wzrostu sprzedaży i rozwoju usług dla klientów - powiedział Paul Coby, dyrektor ds. informatyki British Airways.
British Airways planują ukończenie migracji do pełnego pakietu Altéa w 2012 roku. Obecnie są wykorzystywane serwery biletów elektronicznych - Amadeus e-Ticketing, umożliwiające zarządzanie sprzedażą e-biletów. British Airways korzysta również z aplikacji Amadeus Flex Pricer, który ułatwia rezerwację połączonych tras za pośrednictwem serwisu www.ba.com.
- To dla nas ważne, że linie British Airways zdecydowały się potwierdzić swoje zaufanie dla naszych rozwiązań, zarówno poprzez zwiększenie wykorzystania stosowanych już systemów, jak i aplikację nowych - powiedział David Jones, wiceprezes działu handlowego firmy Amadeus, komentując zawarcie nowej umowy.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Arłamów gościł działaczy
Dział prawo i podatki:
ECTAA krytykuje Pakiet
Projekt opłaty turystycznej niepokoi branżę
Niemcy krytykowani za przywrócenie kontroli
Trybunał Sprawiedliwości rozpatrzył skargi na Pakiet
Starsze aktualności:
Niezły wynik lotniska w
Boeingi 737 MAX 9 uziemione w
Chorwacja z delikatnym wzrostem przyjazdów z
Kontrole na granicy ze Słowacją
Bułgaria i Rumunia wejdą do strefy
Ceny wycieczek na sierpień
Rekordowy rok dla PKP
Zimowe olimpiady i ich wpływ na ruch turystyczny
Balice: nowa droga do lotniska za cztery lata
11 ofiar katastrofy samolotu pasażerskiego na Syberii
Skanery ciała znikną z lotnisk
Na Pomorzu Zachodnim powstanie park rozrywki
Tragedia w Beskidach - nie żyje 16-letni turysta
Zakopane: zamiast wdzięczności kradzież 5 tys. zł
100 tysięcy pielgrzymów na obchodach rocznicy śmierci Jana Pawła II
Kielce: na czas imprez targowych hotele zarezerwowane na 4 lata w przód
Warszawa: mogą wystąpić problemy z dojazdem do lotniska podczas wizyty papieskiej!
Francja: siedmioro dzieci zginęło w wyniku zderzenia autokaru z pociągiem