Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Manager produktu
- Specjalista ds. obsługi posprzedażowej Wrocław
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Pilot na wycieczkę do Czech
- referent d/s turystyki
- Pilot na Sardynię 24-28.04.2025
- Rezydent biura podróży 2025 na Krecie
- Kierownik biura podróży Wakacje.pl King Cross
- SPECJALISTA DS. MARKETINGU
- Specjalista ds. turystyki


British Airways oraz firma Amadeus przedłużyły współpracę partnerską na kolejne 10 lat
2008-06-232 czerwca 2008 w Madrycie doszło do przedłużenia współpracy partnerskiej miedzy liniami British Airways a firmą Amadeus. Umowa o współpracy technologicznej została odnowiona do 2017 roku.
r e k l a m a
Nowa umowa obejmuje pełen zakres usług informatycznych i stanowi kontynuację strategicznego partnerstwa pomiędzy firmami, rozpoczętego w 2000 roku. Na mocy przyjętej wówczas umowy, Amadeus zobowiązał się do udostępnienia liniom British Airways platformy technologicznej nowej generacji do zarządzania usługami dla pasażerów.
W ramach przyjętych zobowiązań firma Amadeus opracowała platformę Altea Customer Management Solution, zbudowaną z trzech zintegrowanych modułów: Altéa Reservation - służącego do sprzedaży wielokanałowej, Altéa Inventory - umożliwiającego globalne zarządzanie zasobami oraz Altéa Departure Control - do organizacji odpraw pasażerskich i odlotów.
Obecnie linie British Airways wykorzystują systemy Altea Reservation oraz Altea Inventory w połączeniu z własnym serwisem ba.com oraz systemami zarządzania należnościami. Umowa określa także warunki, na których linie British Airways mogą korzystać z nowo utworzonego systemu Altéa Departure Control - Customer Management. Jest to rozwiązanie umożliwiające organizację odpraw pasażerów, uzupełnione o pakiet Altéa.
- Cieszę się, że przedłużamy strategiczną współpracę z firmą Amadeus. Systemy Altea Reservation oraz Inventory stanowią ogromną pomoc w realizacji przyjętych przez nas celów - wzrostu sprzedaży i rozwoju usług dla klientów - powiedział Paul Coby, dyrektor ds. informatyki British Airways.
British Airways planują ukończenie migracji do pełnego pakietu Altéa w 2012 roku. Obecnie są wykorzystywane serwery biletów elektronicznych - Amadeus e-Ticketing, umożliwiające zarządzanie sprzedażą e-biletów. British Airways korzysta również z aplikacji Amadeus Flex Pricer, który ułatwia rezerwację połączonych tras za pośrednictwem serwisu www.ba.com.
- To dla nas ważne, że linie British Airways zdecydowały się potwierdzić swoje zaufanie dla naszych rozwiązań, zarówno poprzez zwiększenie wykorzystania stosowanych już systemów, jak i aplikację nowych - powiedział David Jones, wiceprezes działu handlowego firmy Amadeus, komentując zawarcie nowej umowy.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Polacy chcą wyjechać na dłuższe wakacje w
Polska na Maderze 4-tym rynkiem
Konferencja Nowe Trendy w Turystyce już za 10
Dział prawo i podatki:
Komisja Europejska chce wesprzeć
Tajlandia zmieni przepisy
Karta pokładowa może wystarczyć do wykazania potwierdzonej rezerwacji na
Starsze aktualności:
Czego obawiają się Polacy jadący na
3/4 Europejczyków planuje wakacyjne
Ecco Travel oferuje specjalne
Strajk na lotnisku może wykluczyć odpowiedzialność za opóźniony
Nowe hotele z logiem B&B już
Accor rozbudowuje lifestylową
Majowe obłożenie zapowiada się
Nowy międzynarodowy touroperator wchodzi do
Ceny wyjazdów na sierpień lekko w
Koniunktura sprzyja hotelom, ale inwestycji wciąż jest
Zimowe olimpiady i ich wpływ na ruch turystyczny
Balice: nowa droga do lotniska za cztery lata
11 ofiar katastrofy samolotu pasażerskiego na Syberii
Skanery ciała znikną z lotnisk
Na Pomorzu Zachodnim powstanie park rozrywki
Tragedia w Beskidach - nie żyje 16-letni turysta
Zakopane: zamiast wdzięczności kradzież 5 tys. zł
100 tysięcy pielgrzymów na obchodach rocznicy śmierci Jana Pawła II
Kielce: na czas imprez targowych hotele zarezerwowane na 4 lata w przód
Warszawa: mogą wystąpić problemy z dojazdem do lotniska podczas wizyty papieskiej!
Francja: siedmioro dzieci zginęło w wyniku zderzenia autokaru z pociągiem