TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Konkurs Best Hotel Award 2011 rozpoczęty

Serwis rezerwuje.pl stworzył wyróżnienie dla branży hotelarskiej.


Jak mówi Marcin Król, właściciel serwisu: "Chcemy aby i w naszej branży najlepsi byli docenieni i odpowiednio odznaczeni. To swego rodzaju ukłon w stronę hoteli, które dbają o klienta, a swoją działalnością udowadniają, iż są wzorem godnym naśladowania dla innych podmiotów. Jako jeden z liderów serwisów rezerwacyjnych w Polsce czujemy się poniekąd zobowiązani do organizacji konkursu i przyjęcia roli gospodarza. Mamy nadzieję, że w 100% podołamy zadaniu."

Best Hotel Award to nagroda, która przyznawana jest hotelom w 35 kategoriach, od kategorii stricte lokalnych po kategorie ogólnopolskie i zagraniczne. Głosować może każdy, kto chociaż raz dokonał rezerwacji w systemie rezerwuje.pl bądź wyśle sms-a pod specjalnie przygotowany do tego celu numer. Głosowanie odbywa się na oficjalnej stronie: www.besthotelaward.pl. Każdy głosujący weźmie udział w losowaniu nagród rzeczowych oraz darmowych weekendów w hotelach w atrakcyjnych, turystycznych miastach.

Nagrody dzielą się na 35 kategorii lokalnych, ogólnopolskich oraz światowych. W konkursie wezmą udział między innymi tak znane obiekty jak stołeczne hotele Sheraton, Hilton czy Marriott. Tak więc zapowiada się ciekawa, zacięta walka sieciowych gigantów z mniejszymi ale nie koniecznie gorszymi hotelami.

Głosowanie (na stronie www.besthotelaward.pl) dla klientów rezerwuje.pl będzie bezpłatne po uprzednim wpisaniu numeru dowolnej rezerwacji a dla innych głosujących organizator przewiduje głosowanie sms-owe. Głosować można od 10 lutego do 30 listopada 2011 roku. Z kolei 10 Grudnia nastąpi oficjalne ogłoszenie wyników i wręczenie nagród dla zwycięzców.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
konkurs Best Hotel Award 2011 rozpoczęty rezerwuje.pl hotelarstwo besthotelaward.pl głosowanie kategorie wyróżnienie branża hotelarska




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję