Ogłoszenia
Ogłoszenia
- TRAVELAND A.T.w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- Wakacje.pl Warszawa-Żoliborz zatrudni Specjalistę
- Denar - Travel zatrudni sprzedawcę usług...
- Młodszy Specjalista ds. Turystyki / Specjalista...
- Konsultant ds. SPRZEDAŻY PRODUKTU TURYSTYCZNEGO
- biuro multiagencyjne w centrum handlowym we...
- Rezydent Turystyczny - TUNEZJA
- Specjalista ds Turystyki
- Główny rezydent biura podróży/ Head Rep
- Pilot wycieczek - Polska i Europa
Ceny warte polecenia - rusza kampania promocyjna Lufthansy
Z początkiem września Lufthnasa rozpoczęła kolejny etap kampanii reklamowej w mediach. Kampania ma na celu zwrócenie uwagi pasażerów na atrakcyjne ceny biletów na przeloty do miejsc na całym świecie. Wraz z kampanią rusza akcja promocyjna "Ceny warte polecenia".
Lufthansa coraz prężniej działa na rynku reklamowym w naszym kraju. Obecnie linie realizują kolejną kampanię promocyjną swojej marki, od lat koncentrują swoje działania reklamowe na budowaniu świadomości marki i nie ograniczają działań wyłącznie do promocji cenowej.
"Gdziekolwiek chcesz się znaleźć, mamy jeden cel: dopasować się do Twoich planów. Bo przecież Twoje zaufanie jest dla nas największą nagrodą" to główne przesłanie Lufthansy, promujące szeroką siatkę połączeń oraz niezawodność linii i innowacyjność. Działania linii skupione na bezpieczeństwie i komforcie podróży pasażera, wpływają na wybory konsumenta i sprawiają, że reklamowe "warto przeżyć taką chwilę" wchodzą w życie.
Reklamy przewoźnika można zobaczyć w prasie w dziennikach ogólnopolskich oraz magazynach opiniotwórczych i branżowych oraz na plakatach zewnętrznych w sześciu miastach Polski, z których linie lotnicze oferują pasażerom połączenia. Równocześnie realizowane są działania promocyjne w Internecie. Reklamę niskich cen wartych polecenia można znaleźć w Internecie (m.in. Wirtualna Polska, Onet PL) lub usłyszeć na antenach rozgłośni radiowych takich jak: Radio ZET, RMF FM, Trójka, WAWA, JAZZ, PIN. Promocja cenowa Lufthansy w radiu potrwa do końca września. Kreacją kreatywną reklamy linii lotniczych zajęła się agencja McCann Erickson, natomiast za zakup mediów w Polsce odpowiedzialny był Mindshare.
Linie lotnicze Lufthansa, obecne na polskim rynku od 1971, są jednym z najaktywniejszych, zagranicznych przewoźników w Polsce. Wspólnie z partnerami sojuszu Star Alliance, Lufthansa oferuje ponad 280 połączeń tygodniowo z 6 polskich miast do 5 portów lotniczych w Niemczech. W roku 2004 i 2005 Lufthansa w Polsce została nagrodzona w konkursie marek Superbrands za skuteczną i efektywną działalność marketingową na rynku, a w marcu 2006 została wybrana przez czytelników tygodnika Forbes najlepszą linią lotniczą w kategorii "Klasa Biznes" i wyróżniona "Jaskółką Forbesa".
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
MSiT chce 10 strategii dla
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Enter Air powiększa bazę
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Dział promocje dla turystów:
LOT wprowadza odroczone
Wygoda Travel rozpoczęła sprzedaż oferty
eTravel dołącza do programu
Linie flydubai uruchomią specjalne połączenia dla kibiców
Starsze aktualności:
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone
Polki wydają więcej na
Jest porozumienie w sprawie jednolitej, europejskiej przestrzeni
Okiem ubezpieczyciela - gdzie podróżowali
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w
64% Polaków planuje zwiększyć budżet na
GITD podsumowuje akcję Bezpieczny autokar-ferie
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu
PKP pierwszy raz zakończyły rok z zyskiem?
Białystok: prywatny przewoźnik złamie monopol PKP?
Poważna inwestycja dla Unibep - hotel Wnukowo w Moskwie
Wydano pierwszy raport roczny o działalności Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau
Boeing na Europę Środkową i Wschodnią będzie miał siedzibę w Warszawie!
Sylwester WYJĄTKOWO RODZINNY NA PLAŻY Łeba 2010
Malezyjskie panie mają trudniej
Okęcie remontowane. Łódź chwyta szansę?
Kraków we francuskich księgarniach
Na łódzkim lotnisku nie ma mechanika!