TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Ceny warte polecenia - rusza kampania promocyjna Lufthansy

Z początkiem września Lufthnasa rozpoczęła kolejny etap kampanii reklamowej w mediach. Kampania ma na celu zwrócenie uwagi pasażerów na atrakcyjne ceny biletów na przeloty do miejsc na całym świecie. Wraz z kampanią rusza akcja promocyjna "Ceny warte polecenia".


Lufthansa coraz prężniej działa na rynku reklamowym w naszym kraju. Obecnie linie realizują kolejną kampanię promocyjną swojej marki, od lat koncentrują swoje działania reklamowe na budowaniu świadomości marki i nie ograniczają działań wyłącznie do promocji cenowej.

"Gdziekolwiek chcesz się znaleźć, mamy jeden cel: dopasować się do Twoich planów. Bo przecież Twoje zaufanie jest dla nas największą nagrodą" to główne przesłanie Lufthansy, promujące szeroką siatkę połączeń oraz niezawodność linii i innowacyjność. Działania linii skupione na bezpieczeństwie i komforcie podróży pasażera, wpływają na wybory konsumenta i sprawiają, że reklamowe "warto przeżyć taką chwilę" wchodzą w życie.

Reklamy przewoźnika można zobaczyć w prasie w dziennikach ogólnopolskich oraz magazynach opiniotwórczych i branżowych oraz na plakatach zewnętrznych w sześciu miastach Polski, z których linie lotnicze oferują pasażerom połączenia. Równocześnie realizowane są działania promocyjne w Internecie. Reklamę niskich cen wartych polecenia można znaleźć w Internecie (m.in. Wirtualna Polska, Onet PL) lub usłyszeć na antenach rozgłośni radiowych takich jak: Radio ZET, RMF FM, Trójka, WAWA, JAZZ, PIN. Promocja cenowa Lufthansy w radiu potrwa do końca września. Kreacją kreatywną reklamy linii lotniczych zajęła się agencja McCann Erickson, natomiast za zakup mediów w Polsce odpowiedzialny był Mindshare.

Linie lotnicze Lufthansa, obecne na polskim rynku od 1971, są jednym z najaktywniejszych, zagranicznych przewoźników w Polsce. Wspólnie z partnerami sojuszu Star Alliance, Lufthansa oferuje ponad 280 połączeń tygodniowo z 6 polskich miast do 5 portów lotniczych w Niemczech. W roku 2004 i 2005 Lufthansa w Polsce została nagrodzona w konkursie marek Superbrands za skuteczną i efektywną działalność marketingową na rynku, a w marcu 2006 została wybrana przez czytelników tygodnika Forbes najlepszą linią lotniczą w kategorii "Klasa Biznes" i wyróżniona "Jaskółką Forbesa".




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Lufthansa ceny połączeń linie lotnicze przewoźnik linia lotnicza reklama kampania promocyjna promocje promocja dla turystów turyści podróżni dla podróżnych lotnisko na lotnisku radio prasa telewizja Radio ZET RMF FM Trójka WAWA JAZZ PIN Superbrands Forbes Star Alliance Wirtualna Polska Onet PL bilety ceny lot loty samoloty lotnictwo lufthnasa biletów tanie z do warszawa w




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję