Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. Turystyki
- REZYDENT TURYSTYCZNY - GRECJA / KRETA -...
- Pilot Mediolan 19 - 22.06.2025
- PILOT Bratysława Wiedeń Brno
- Praca w biurze podróży w Krakowie
- Przewodnik w Toskanii
- Pracownik biura podróży
- PRACA W TURCJI - SEZON 2025
- Pilotaż wycieczek szkolnych z Pucka/kwiecień,maj
- specjalista ds. turystyki - dział rezerwacji


Ceny warte polecenia - rusza kampania promocyjna Lufthansy
2006-09-12Z początkiem września Lufthnasa rozpoczęła kolejny etap kampanii reklamowej w mediach. Kampania ma na celu zwrócenie uwagi pasażerów na atrakcyjne ceny biletów na przeloty do miejsc na całym świecie. Wraz z kampanią rusza akcja promocyjna "Ceny warte polecenia".
r e k l a m a
Lufthansa coraz prężniej działa na rynku reklamowym w naszym kraju. Obecnie linie realizują kolejną kampanię promocyjną swojej marki, od lat koncentrują swoje działania reklamowe na budowaniu świadomości marki i nie ograniczają działań wyłącznie do promocji cenowej.
"Gdziekolwiek chcesz się znaleźć, mamy jeden cel: dopasować się do Twoich planów. Bo przecież Twoje zaufanie jest dla nas największą nagrodą" to główne przesłanie Lufthansy, promujące szeroką siatkę połączeń oraz niezawodność linii i innowacyjność. Działania linii skupione na bezpieczeństwie i komforcie podróży pasażera, wpływają na wybory konsumenta i sprawiają, że reklamowe "warto przeżyć taką chwilę" wchodzą w życie.
Reklamy przewoźnika można zobaczyć w prasie w dziennikach ogólnopolskich oraz magazynach opiniotwórczych i branżowych oraz na plakatach zewnętrznych w sześciu miastach Polski, z których linie lotnicze oferują pasażerom połączenia. Równocześnie realizowane są działania promocyjne w Internecie. Reklamę niskich cen wartych polecenia można znaleźć w Internecie (m.in. Wirtualna Polska, Onet PL) lub usłyszeć na antenach rozgłośni radiowych takich jak: Radio ZET, RMF FM, Trójka, WAWA, JAZZ, PIN. Promocja cenowa Lufthansy w radiu potrwa do końca września. Kreacją kreatywną reklamy linii lotniczych zajęła się agencja McCann Erickson, natomiast za zakup mediów w Polsce odpowiedzialny był Mindshare.
Linie lotnicze Lufthansa, obecne na polskim rynku od 1971, są jednym z najaktywniejszych, zagranicznych przewoźników w Polsce. Wspólnie z partnerami sojuszu Star Alliance, Lufthansa oferuje ponad 280 połączeń tygodniowo z 6 polskich miast do 5 portów lotniczych w Niemczech. W roku 2004 i 2005 Lufthansa w Polsce została nagrodzona w konkursie marek Superbrands za skuteczną i efektywną działalność marketingową na rynku, a w marcu 2006 została wybrana przez czytelników tygodnika Forbes najlepszą linią lotniczą w kategorii "Klasa Biznes" i wyróżniona "Jaskółką Forbesa".
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
UE podpisuje umowę z Kanadą w sprawie danych
Itaka: który salon okazał się
Unia wspiera turystykę dobrymi
MSiT rozpoczęło prace nad uporządkowaniem systemu szlaków
Dział promocje dla turystów:
LOT wprowadza odroczone
Wygoda Travel rozpoczęła sprzedaż oferty
eTravel dołącza do programu
Linie flydubai uruchomią specjalne połączenia dla kibiców
Starsze aktualności:
Jakich wakacji szukano w
Dofinansowania wycieczek dla szkół za 70 mln
Nowe kierunki w ofercie EXIM
Wenecja idzie dalej z
Prezes Polskiej Grupy Lotniczej
Grecja próbuje odzyskać marmury z
Duży touroperator
Światowe Forum Ekonomiczne o rozwoju sektora
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
Hotel Gołębiewski nie ruszy w
Turystyka dużo lepiej oceniana przez
PKP pierwszy raz zakończyły rok z zyskiem?
Białystok: prywatny przewoźnik złamie monopol PKP?
Poważna inwestycja dla Unibep - hotel Wnukowo w Moskwie
Wydano pierwszy raport roczny o działalności Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau
Boeing na Europę Środkową i Wschodnią będzie miał siedzibę w Warszawie!
Sylwester WYJĄTKOWO RODZINNY NA PLAŻY Łeba 2010
Malezyjskie panie mają trudniej
Okęcie remontowane. Łódź chwyta szansę?
Kraków we francuskich księgarniach
Na łódzkim lotnisku nie ma mechanika!