Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Ceny warte polecenia - rusza kampania promocyjna Lufthansy
Z początkiem września Lufthnasa rozpoczęła kolejny etap kampanii reklamowej w mediach. Kampania ma na celu zwrócenie uwagi pasażerów na atrakcyjne ceny biletów na przeloty do miejsc na całym świecie. Wraz z kampanią rusza akcja promocyjna "Ceny warte polecenia".
Lufthansa coraz prężniej działa na rynku reklamowym w naszym kraju. Obecnie linie realizują kolejną kampanię promocyjną swojej marki, od lat koncentrują swoje działania reklamowe na budowaniu świadomości marki i nie ograniczają działań wyłącznie do promocji cenowej.
"Gdziekolwiek chcesz się znaleźć, mamy jeden cel: dopasować się do Twoich planów. Bo przecież Twoje zaufanie jest dla nas największą nagrodą" to główne przesłanie Lufthansy, promujące szeroką siatkę połączeń oraz niezawodność linii i innowacyjność. Działania linii skupione na bezpieczeństwie i komforcie podróży pasażera, wpływają na wybory konsumenta i sprawiają, że reklamowe "warto przeżyć taką chwilę" wchodzą w życie.
Reklamy przewoźnika można zobaczyć w prasie w dziennikach ogólnopolskich oraz magazynach opiniotwórczych i branżowych oraz na plakatach zewnętrznych w sześciu miastach Polski, z których linie lotnicze oferują pasażerom połączenia. Równocześnie realizowane są działania promocyjne w Internecie. Reklamę niskich cen wartych polecenia można znaleźć w Internecie (m.in. Wirtualna Polska, Onet PL) lub usłyszeć na antenach rozgłośni radiowych takich jak: Radio ZET, RMF FM, Trójka, WAWA, JAZZ, PIN. Promocja cenowa Lufthansy w radiu potrwa do końca września. Kreacją kreatywną reklamy linii lotniczych zajęła się agencja McCann Erickson, natomiast za zakup mediów w Polsce odpowiedzialny był Mindshare.
Linie lotnicze Lufthansa, obecne na polskim rynku od 1971, są jednym z najaktywniejszych, zagranicznych przewoźników w Polsce. Wspólnie z partnerami sojuszu Star Alliance, Lufthansa oferuje ponad 280 połączeń tygodniowo z 6 polskich miast do 5 portów lotniczych w Niemczech. W roku 2004 i 2005 Lufthansa w Polsce została nagrodzona w konkursie marek Superbrands za skuteczną i efektywną działalność marketingową na rynku, a w marcu 2006 została wybrana przez czytelników tygodnika Forbes najlepszą linią lotniczą w kategorii "Klasa Biznes" i wyróżniona "Jaskółką Forbesa".
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Dział promocje dla turystów:
Wygoda Travel rozpoczęła sprzedaż oferty
eTravel dołącza do programu
Linie flydubai uruchomią specjalne połączenia dla kibiców
PKP Intercity zmienia system zarządzania
Poznań po raz trzeci zaoferuje darmowe bilety do muzeum dla
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
PKP pierwszy raz zakończyły rok z zyskiem?
Białystok: prywatny przewoźnik złamie monopol PKP?
Poważna inwestycja dla Unibep - hotel Wnukowo w Moskwie
Wydano pierwszy raport roczny o działalności Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau
Boeing na Europę Środkową i Wschodnią będzie miał siedzibę w Warszawie!
Sylwester WYJĄTKOWO RODZINNY NA PLAŻY Łeba 2010
Malezyjskie panie mają trudniej
Okęcie remontowane. Łódź chwyta szansę?
Kraków we francuskich księgarniach
Na łódzkim lotnisku nie ma mechanika!