Zobacz także
PIG: Miało być wsparcie dla turystyki i gastronomii, a jest miesiąc milczenia
Polska Wschodnia - tanie pożyczki dla turystyki
Ruszył fundusz pożyczek dla firm turystycznych ze wschodniej Polski
Projekt opłaty turystycznej niepokoi branżę hotelarską
Instytut Rozwoju Kadr w Turystyce: szkolenie dla pracowników biur podróży
26 maja w Krakowie odbędzie się pierwsze spotkanie z cyklu szkoleń organizowanych przez Instytut Rozwoju Kadr w Turystyce. Uczestnicy będą pracować nad skutecznością sprzedaży oferty turystycznej - poprawią metody komunikacji i obsługi klienta.
Instytut powstał z inicjatywy spółki Origami System. Jego patronami branżowymi są: Polska Izba Turystyki i Wiadomości Turystyczne. Merytorycznego wsparcia i patronatu udzielił także dr Krzysztof Widawski - kierownik Zakładu Geografii Regionalnej i Turystyki Uniwersytetu Wrocławskiego.
Celem instytutu jest podnoszenie jakości usług i obsługi klientów w biurach podróży poprzez szkolenia dedykowane branży turystycznej. Programy zajęć obejmują także zdobycie umiejętności korzystania z nowoczesnych narzędzi obsługi klienta i dopasowania ofert do jego potrzeb. Nie zabraknie również szkoleń marketingowych.
Jak wynika z badania ISC (International Service Check z 2010 roku) jeśli chodzi o jakość obsługi rynku turystycznego to, spośród krajów Europy Środkowej i Wschodniej, Polska jest za Czechami, Słowacją i Węgrami, a przed Rumunią i Bułgarią. Dzięki działaniom instytutu jest możliwa poprawa tego wyniku.
W pierwszym cyklu warsztatów uczestnicy szkoleń będą przede wszystkim:
- doskonalić swoje umiejętności sprzedażowe,
- pracować nad skuteczną komunikacją i rozpoznawaniem potrzeb kupujących,
- uczyć się metod obsługi posprzedażowej i pozyskiwania nowych i stałych klientów.
Wszystko po to, żeby dobrze obsłużony klient nie tylko kupił u nas wycieczkę, ale także wrócił i przyprowadził swoich znajomych. W tej edycji szkolenia są dla uczestników są bezpłatne.
Kolejne spotkanie odbędzie się 2 czerwca w Katowicach, następnie w największych miastach w Polsce.
Zajęcia prowadzić będą tylko doświadczeni w branży turystycznej, licencjonowani trenerzy, korzystający w swojej pracy z nowoczesnych technik nauczania. Szkolenia prowadzone są metodą warsztatową, z wykorzystaniem wielu ćwiczeń praktycznych. Uczestnicy będą mieli też okazję spotkać się i porozmawiać o doświadczeniach biznesowych z prezesami i managerami wiodących touroperatorów.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Skuteczna sprzedaż oferty turystycznej
[2011-05-17 13:10 81.219.6.*]
Zapytanie : 1/ ile dni trwa szkolenie.
2/czy kiedy szkolenie w opolu i wrocławiu.
3/ jakie dokumenty potrzebne.
Biuro Podróży IKAR
Bogusława Rosikoń odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
PAŻP i Ryanair będą współpracować
Nowy Dyrektor Sprzedaży i Marketingu EXIM
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Dział centra informacji i promocji:
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
Teneryfa turystyczną mekką Brytyjczyków
Meleksy nie będą wozić turystów w TPN
Szokujące fakty: Piloci zasypiają za sterami
Lufthansa: pasażerowie mogą odetchnąć
Sprzedam !! Transport drogowy materiałów niebezpiecznych w cysternach! Sprzedam
Marketing internetowy dla hotelarzy
Gdzie znajdziemy najtańsze hotele?
Strajk w Przewozach Regionalnych odwołany
Puchar Polski w Grillowaniu w Jeleniej Górze - Cieplicach już 25 czerwca
Strajk personelu pokładowego Air France
Sprzedam !! Transport drogowy materiałów niebezpiecznych w cysternach! Sprzedam