TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Linie US Airways znalazły sposób na agresywnych pasażerów

Linie lotnicze US Airways wpadły na pomysł, jak pozbyć się agresywnych pasażerów. Otóż postanowiły nie sprzedawać biletów klientom wykazującym zdenerwowanie.


Aby zbadać czy dany pasażer jest agresywny, pracownicy US Airways przysłuchują się co mówi. Zwracają uwagę na używane przez klientów "słowa kluczowe", które uzasadniają odmowę sprzedaży biletu.

Pewien pasażer trafił na czarną listę przypadkiem. Chciał sprawdzić, czy nie może zamienić kupionego już biletu na tańszy. W centrum telefonicznej obsługi klienta powiedziano mu, że nie jest to możliwe. Mężczyzna trochę się zdenerwował. Stwierdził: "Na pewno zirytuje mnie fakt, że człowiek, który siedzi obok, zapłacił 150 dolarów mniej". W odpowiedzi usłyszał, że stanowi zagrożenie dla bezpieczeństwa lotu i nie może wsiąść na pokład.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Linie lotnicze US Airways agresywnych pasażerów agresywni pasażerowie zdenerwowani słowa kluczowe




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję