TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Budowanie wizerunku Warszawy

Fundacja Warsaw Destination Alliance zorganizowała konkurs na kampanię reklamową dla Warszawy. Konkurs ten kilka dnie temu wygrała agencja reklamowa Henyo Behrendt, której zadaniem będzie przyciągnięcie zagranicznych turystów do stolicy Polski.


Szef firmy Henyo Behrendt, Henryk Szymański mówi, że kampania ta będzie miała trzy części. Pierwszym będzie wyrobienie marki dla miasta. Służyć temu mają telewizyjne reklamówki w formie teledysków. Będą to migawki z najróżniejszymi ludźmi na pierwszym planie - od dzieci i młodzieży na deskorolkach, po zakonnice i staruszków na rowerach. W tle architektura miasta. Emitowane będą w maju w kanałach telewizyjnych BBC, CNN i Eurosport. Akcja będzie krótka (ok. 3 tygodni), ale zmasowana - klipy pojawią się kilka razy dziennie w czasie największej oglądalności. Będzie kosztowała kilkaset tysięcy dolarów, ale za to klipy ma szansę obejrzeć ok. 250 mln rodzin.

Druga część to wypromowanie Warszawy jako miasta konferencyjnego. W połowie roku, w internetowym wydaniu "Financial Times" ukaże się reklama Warszawy jako właśnie miasta konferencyjnego - będzie to kosztować ok. 150 tys. zł.

Trzecia część kampanii będzie miała miejsce w Berlinie, gdzie pojawi się ok. 1000 billboardów reklamujących Warszawę jako świetne miejsce do spędzenia weekendu. Przelot z noclegiem w hotelu będzie w promocyjnej cenie np. 299 euro. Propozycja ma zachęcić miłośników podróży do odwiedzenia nowego miejsca - Warszawy - zrobienia zakupów, spaceru po mieście, zabawy w klubie. Nocleg zapewnią hotele zrzeszone w WDA.

Pieniądze na wyżej opisaną kampanię pochodzić będą z opłat (1 euro), doliczanych do hotelowych rachunków gościom, którzy wyrażą na to zgodę. Jeśli ich liczba zwiększy się, w kolejnych latach kampania będzie mogła mieć jeszcze większy rozmach.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Henyo Behrendt reklama Warszawy Henryk Szymański budowanie wizerunku miasta Warsaw Destination Alliance w agencja wizerunek Financial Times WDA bbc Szymanski kampania reklamowa




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję