Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wynajme apartament Wlochy Poludniowe
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Pracownik biura podróży w Krakowie


Budowanie wizerunku Warszawy
Fundacja Warsaw Destination Alliance zorganizowała konkurs na kampanię reklamową dla Warszawy. Konkurs ten kilka dnie temu wygrała agencja reklamowa Henyo Behrendt, której zadaniem będzie przyciągnięcie zagranicznych turystów do stolicy Polski.
Szef firmy Henyo Behrendt, Henryk Szymański mówi, że kampania ta będzie miała trzy części. Pierwszym będzie wyrobienie marki dla miasta. Służyć temu mają telewizyjne reklamówki w formie teledysków. Będą to migawki z najróżniejszymi ludźmi na pierwszym planie - od dzieci i młodzieży na deskorolkach, po zakonnice i staruszków na rowerach. W tle architektura miasta. Emitowane będą w maju w kanałach telewizyjnych BBC, CNN i Eurosport. Akcja będzie krótka (ok. 3 tygodni), ale zmasowana - klipy pojawią się kilka razy dziennie w czasie największej oglądalności. Będzie kosztowała kilkaset tysięcy dolarów, ale za to klipy ma szansę obejrzeć ok. 250 mln rodzin.
Druga część to wypromowanie Warszawy jako miasta konferencyjnego. W połowie roku, w internetowym wydaniu "Financial Times" ukaże się reklama Warszawy jako właśnie miasta konferencyjnego - będzie to kosztować ok. 150 tys. zł.
Trzecia część kampanii będzie miała miejsce w Berlinie, gdzie pojawi się ok. 1000 billboardów reklamujących Warszawę jako świetne miejsce do spędzenia weekendu. Przelot z noclegiem w hotelu będzie w promocyjnej cenie np. 299 euro. Propozycja ma zachęcić miłośników podróży do odwiedzenia nowego miejsca - Warszawy - zrobienia zakupów, spaceru po mieście, zabawy w klubie. Nocleg zapewnią hotele zrzeszone w WDA.
Pieniądze na wyżej opisaną kampanię pochodzić będą z opłat (1 euro), doliczanych do hotelowych rachunków gościom, którzy wyrażą na to zgodę. Jeśli ich liczba zwiększy się, w kolejnych latach kampania będzie mogła mieć jeszcze większy rozmach.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
POT promuje Polskę w Europie i
IGHP: początek roku tradycyjnie przyniósł hotelom niską
Dział dla turystów:
Katowice Airport ostrzega przed
IGHP: początek roku tradycyjnie przyniósł hotelom niską
Starsze aktualności:
Hotelarze i kwaterodawcy z nowymi
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
Bezpośrednio z Warszawy do Innsbrucka
Zamknięty Terminal 2 na Okęciu!
Co dalej z VAT-em w gastronomii?
Otwarcie Muzeum Chasydyzmu w Lublinie
Polska dobrym rynkiem lotniczym w dobie kryzysu paliwowego?
Szukamy pilota na wycieczkę 3-dniową, Kotlina Kłodzka 3-5.09
Chorwacja - najpiękniejszy cel turystyczny 2007 roku?
Już wkrótce targi turystyczne we Wrocławiu
Katastrofa autokaru w środkowej Szwecji
Ryanair odchodzi z lotniska w Manchesterze
Tarnów zaprasza biura podróży na bezpłatne study tour po mieście i regionie
LOT wznowił loty z Warszawy do Serbii
Watykan został członkiem Interpolu, aby lepiej dbać o bezpieczeństwo turystów
Będzie łatwiej trafić do najważniejszych atrakcji Śląska!
LOT trafi w ręce Turkish Airlines?
Aparthotele coraz popularniejsze?
Dynamiczny rozwój lotniska w Gdańsku - Rębiechowie?