TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Budowanie wizerunku Warszawy

2005-02-21

Fundacja Warsaw Destination Alliance zorganizowała konkurs na kampanię reklamową dla Warszawy. Konkurs ten kilka dnie temu wygrała agencja reklamowa Henyo Behrendt, której zadaniem będzie przyciągnięcie zagranicznych turystów do stolicy Polski.

r e k l a m a


Szef firmy Henyo Behrendt, Henryk Szymański mówi, że kampania ta będzie miała trzy części. Pierwszym będzie wyrobienie marki dla miasta. Służyć temu mają telewizyjne reklamówki w formie teledysków. Będą to migawki z najróżniejszymi ludźmi na pierwszym planie - od dzieci i młodzieży na deskorolkach, po zakonnice i staruszków na rowerach. W tle architektura miasta. Emitowane będą w maju w kanałach telewizyjnych BBC, CNN i Eurosport. Akcja będzie krótka (ok. 3 tygodni), ale zmasowana - klipy pojawią się kilka razy dziennie w czasie największej oglądalności. Będzie kosztowała kilkaset tysięcy dolarów, ale za to klipy ma szansę obejrzeć ok. 250 mln rodzin.

Druga część to wypromowanie Warszawy jako miasta konferencyjnego. W połowie roku, w internetowym wydaniu "Financial Times" ukaże się reklama Warszawy jako właśnie miasta konferencyjnego - będzie to kosztować ok. 150 tys. zł.

Trzecia część kampanii będzie miała miejsce w Berlinie, gdzie pojawi się ok. 1000 billboardów reklamujących Warszawę jako świetne miejsce do spędzenia weekendu. Przelot z noclegiem w hotelu będzie w promocyjnej cenie np. 299 euro. Propozycja ma zachęcić miłośników podróży do odwiedzenia nowego miejsca - Warszawy - zrobienia zakupów, spaceru po mieście, zabawy w klubie. Nocleg zapewnią hotele zrzeszone w WDA.

Pieniądze na wyżej opisaną kampanię pochodzić będą z opłat (1 euro), doliczanych do hotelowych rachunków gościom, którzy wyrażą na to zgodę. Jeśli ich liczba zwiększy się, w kolejnych latach kampania będzie mogła mieć jeszcze większy rozmach.



 
     

Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Henyo Behrendt reklama Warszawy Henryk Szymański budowanie wizerunku miasta Warsaw Destination Alliance w agencja wizerunek Financial Times WDA bbc Szymanski kampania reklamowa




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję