Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Manager produktu
- Specjalista ds. obsługi posprzedażowej Wrocław
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Pilot na wycieczkę do Czech
- referent d/s turystyki
- Pilot na Sardynię 24-28.04.2025
- Rezydent biura podróży 2025 na Krecie
- Kierownik biura podróży Wakacje.pl King Cross
- SPECJALISTA DS. MARKETINGU
- Specjalista ds. turystyki


Purplehotels wybrał system Amadeus PMS
2008-08-13Sieć hotelowa purplehotels, która jest własnością Real Hotel Company wybrała system zarządzania hotelami Amadeus Property Management Solution (PMS).
r e k l a m a
System PMS ma wesprzeć Real Hotel Company, aby ten z powodzeniem mógł atakować rynek brytyjski. Narzędzie będzie instalowane w pierwszych 15 hotelach do końca roku 2008.
Kolejne 40 hoteli oraz 4000 pokoi zostanie dostępne do chwili rozpoczęcia Igrzysk Olimpijskich Londyn 2012.
Firma Real Hotel Company uruchomiła w lutym b.ż. sieć purplehotels. Firma oczekuje, że ta innowacyjna sieć usług hotelarskich będzie bardzo popularna. Real Hotel Company ma w planach zwiększenie liczby hoteli purplehotels o cztery razy w przeciągu najbliższych czterech lat.
Sieć purplehotels będzie korzystać w swojej pracy z systemu PMS do zarządzania obsługą klienta, marketingiem, sprzedażą, zarządzania konferencjami oraz restauracjami. Dzięki systemowi będzie można mieć gwarancję, że będzie mógł zaistnieć spójny poziom usług w całej sieci. Poszczególne hotele będą miały możliwość wspólnej koordynacji kampanii marketingowych, uwzględniających upodobania potencjalnych gości oraz przygotowywać specjalnie stworzone dla ich potrzeb oferty.
W ramach sieci Real Hotel Company wszystkie hotele będą miały dostęp do wspólnej, centralnej bazy danych gości. Moduł stworzony specjalnie do zarządzania hotelami, a stanowiący część systemu Amadeus PMS, jest bardzo przydatny szczególnie w szybko rozwijających się sieciach hoteli. Narzędzie Amadeus daje możliwość szybkiego i łatwego dodawania nowych hoteli do infrastruktury informatycznej sieci.
Jak powiedział Sam Rubra, dyrektor działu IT w Real Hotel Company, system Amadeus PMS pomoże w rozbudowie marki purplehotels w profesjonalny oraz szybki sposób. Narzędzie umożliwi większe ujednolicenie poziomu usług w sieci hoteli, co jest nieodzownym elementem całego procesu ekspansji marki, a także odróżniania jej od konkurencji. Satysfakcja klientów jest oczywiście kluczowym elementem wysokiej klasy obsługi w środowisku niskobudżetowym. Skonsolidowany interfejs klienta systemu PMS pozwala hotelom być bliżej potrzeb oraz oczekiwań gości oraz zaoferować im usługi hotelarskie na odpowiednim poziomie. Klienci stają się coraz bardziej wymagający, a konkurencja na rynku wciąż rośnie, z tego powodu należy udoskonalać swoje usługi.
Spółka Real Hotel Company prowadzi także sieci Comfort Inns and Hotels, Quality Hotels, Clarion Hotels, Stop Inns oraz New Connaught Rooms.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Komisja Europejska chce wesprzeć
Influencerzy mają promować atrakcje
Dział centra informacji i promocji:
Polacy chcą wyjechać na dłuższe wakacje w
Polska na Maderze 4-tym rynkiem
Konferencja Nowe Trendy w Turystyce już za 10
Jak Kraków przepalał
Starsze aktualności:
Czego obawiają się Polacy jadący na
3/4 Europejczyków planuje wakacyjne
Ecco Travel oferuje specjalne
Strajk na lotnisku może wykluczyć odpowiedzialność za opóźniony
Nowe hotele z logiem B&B już
Accor rozbudowuje lifestylową
Majowe obłożenie zapowiada się
Nowy międzynarodowy touroperator wchodzi do
Ceny wyjazdów na sierpień lekko w
Koniunktura sprzyja hotelom, ale inwestycji wciąż jest
Nowy zarząd Międzynarodowego Zrzeszenia Targów Turystycznych
Ewakuowano tysiące osób na Wyspach Kanaryjskich
W. Brytania: turysto już nie zadzwonisz z czerwonej budki telefonicznej!
Więcej pociągów w weekend - podczas uroczystości pogrzebowych
Loty z Bydgoszczy będą wygodniejsze
W Tatry wróciła zima. Na szlakach trudne warunki dla turystów
Egzotyczna Majówka z LogosTour
Ruszył konkurs "Weekend dla Mieszczucha"
Sieć marketingowa dla małych obiektów
Mniej pieniędzy z budżetu na turystykę
Więcej obiektów Gut-Hotels w Polsce
Uchofony wyruszyły w podróż promującą Małopolskę
Jasną Górę odwiedziło w tym roku ponad 3,5 mln pielgrzymów