Ogłoszenia
Ogłoszenia
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Pilot Praga-Wiedeń-Bratysława
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Almatur Katowice - praca w turystyce
- Szukam partnera: trekkingi w Himalaje
- Rezydent w hotelu
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Projekt/Event Manager
Purplehotels wybrał system Amadeus PMS
Sieć hotelowa purplehotels, która jest własnością Real Hotel Company wybrała system zarządzania hotelami Amadeus Property Management Solution (PMS).
System PMS ma wesprzeć Real Hotel Company, aby ten z powodzeniem mógł atakować rynek brytyjski. Narzędzie będzie instalowane w pierwszych 15 hotelach do końca roku 2008.
Kolejne 40 hoteli oraz 4000 pokoi zostanie dostępne do chwili rozpoczęcia Igrzysk Olimpijskich Londyn 2012.
Firma Real Hotel Company uruchomiła w lutym b.ż. sieć purplehotels. Firma oczekuje, że ta innowacyjna sieć usług hotelarskich będzie bardzo popularna. Real Hotel Company ma w planach zwiększenie liczby hoteli purplehotels o cztery razy w przeciągu najbliższych czterech lat.
Sieć purplehotels będzie korzystać w swojej pracy z systemu PMS do zarządzania obsługą klienta, marketingiem, sprzedażą, zarządzania konferencjami oraz restauracjami. Dzięki systemowi będzie można mieć gwarancję, że będzie mógł zaistnieć spójny poziom usług w całej sieci. Poszczególne hotele będą miały możliwość wspólnej koordynacji kampanii marketingowych, uwzględniających upodobania potencjalnych gości oraz przygotowywać specjalnie stworzone dla ich potrzeb oferty.
W ramach sieci Real Hotel Company wszystkie hotele będą miały dostęp do wspólnej, centralnej bazy danych gości. Moduł stworzony specjalnie do zarządzania hotelami, a stanowiący część systemu Amadeus PMS, jest bardzo przydatny szczególnie w szybko rozwijających się sieciach hoteli. Narzędzie Amadeus daje możliwość szybkiego i łatwego dodawania nowych hoteli do infrastruktury informatycznej sieci.
Jak powiedział Sam Rubra, dyrektor działu IT w Real Hotel Company, system Amadeus PMS pomoże w rozbudowie marki purplehotels w profesjonalny oraz szybki sposób. Narzędzie umożliwi większe ujednolicenie poziomu usług w sieci hoteli, co jest nieodzownym elementem całego procesu ekspansji marki, a także odróżniania jej od konkurencji. Satysfakcja klientów jest oczywiście kluczowym elementem wysokiej klasy obsługi w środowisku niskobudżetowym. Skonsolidowany interfejs klienta systemu PMS pozwala hotelom być bliżej potrzeb oraz oczekiwań gości oraz zaoferować im usługi hotelarskie na odpowiednim poziomie. Klienci stają się coraz bardziej wymagający, a konkurencja na rynku wciąż rośnie, z tego powodu należy udoskonalać swoje usługi.
Spółka Real Hotel Company prowadzi także sieci Comfort Inns and Hotels, Quality Hotels, Clarion Hotels, Stop Inns oraz New Connaught Rooms.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Wakacje.pl doceniają
Dokąd polecą Polacy w okresie
Grecja spodziewa się rekordowych zysków z
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Dział centra informacji i promocji:
Chcą ściągnąć młodych Niemców do
Najlepsze prace magisterskie
Starsze aktualności:
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Nocowanie.pl bez optymizmu o
Krok w stronę uruchomienia połączeń z Polski do
Jak ubezpieczają się wyjeżdżający na
Raport Travelplanet pokazuje
Jakie nastroje ma pomorska branża
Sąd UE kwestionuje pomoc dla
Nowy zarząd Międzynarodowego Zrzeszenia Targów Turystycznych
Ewakuowano tysiące osób na Wyspach Kanaryjskich
W. Brytania: turysto już nie zadzwonisz z czerwonej budki telefonicznej!
Więcej pociągów w weekend - podczas uroczystości pogrzebowych
Loty z Bydgoszczy będą wygodniejsze
W Tatry wróciła zima. Na szlakach trudne warunki dla turystów
Egzotyczna Majówka z LogosTour
Ruszył konkurs "Weekend dla Mieszczucha"
Sieć marketingowa dla małych obiektów
Mniej pieniędzy z budżetu na turystykę
Więcej obiektów Gut-Hotels w Polsce
Uchofony wyruszyły w podróż promującą Małopolskę
Jasną Górę odwiedziło w tym roku ponad 3,5 mln pielgrzymów
Niemieckie TUI skreśliło wycieczki po Synaju!