Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro franchisingowe BP ITAKA.
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
Pół miliona pasażerów Sindbada
W dniu 6 grudnia br., z usług przewozowych Platformy Sindbad skorzystał w tym roku półmilionowy pasażer.
W związku z tym, iż nie było możliwości dokładego wskazania który z pasażerów jest naszym półmilionowym pasażerem, wybór tej osoby odbył się drodze losowania.
Spośród kilkunastu autokarów jadących dziś na europejskich trasach wybrano jeden - autokar z numerem 12 - jadący na trasie z Niemiec do Polski. Wszyscy pasażerowie tego autokaru zostali obdarowani z tej okazji upominkami firmowymi, a po bardzo emocjonującym losowaniu wyłoniono pasażerów nr 499.999, nr 500.000 i 500.001, którzy oprócz upominków firmowych otrzymali bezpłatne bilety autokarowe na realizowane przez firmę Sindbad połączenia międzynarodowe.
Laureatami konkursu zostali:
- Pasażer nr 499 999 - Pan Trocha Paul z Opola. Powiedział on Sindbadowi, iż jest stałym klientem przewoźnika - często jeździ tymi liniami z żoną. W tym roku Opolanin jechał z Sindbadem już trzeci raz. Mężczyzna jeszcze nie wie dokąd dokładnie wykorzysta swój darmowy bilet, ale podkreśla, że na pewno będzie to trasa do Niemiec.
- Pasażer nr 500 001 - Pani Pilis Halina z Myszkowa. To również stała klientka Sindbada, podróżująca z przewoźnikiem od 10 lat. Jeździ często do Niemiec do córki i do wnuków. Wygrany bilet przeznaczy na dodatkową wizytę u córki.
- Pasażer nr 500 000 - Pan Krystian Mazur z Raszowej, klient Sindbada od 12 lat, jeżdżący do Niemiec co trzy tygodnie (w tym roku chyba dwunasty raz). Wygrany bilet wykorzysta na standardowej trasie - do Dortmundu.
Według szacunków firmy platforma Sindbad przewiezie w bieżącym roku około 530 tysięcy pasażerów. W ubiegłym roku firma przewiozła łącznie 428 tysięcy osób w ramach międzynarodowych połączeń autokarowych, co stanowi wzrost liczby pasażerów o 24%.
Sindbad jest jedną z największych firm przewozowych w tej części Europy, a w Polsce liderem wśród przewoźników autokarowych realizujących połączenia międzynarodowe. Posiada 57 własnych komfortowych autokarów marki Setra, których średni wiek nie przekracza 4 lat. Ponadto do stałej dyspozycji firmy pozostaje 19 autokarów wynajętych lub dzierżawionych od innych firm. Znaczący wkład w przewozy platformy Sindbad wnoszą również firmy: Albatros z Przemyśla - realizująca przewozy do Wielkiej Brytanii, południowej Francji i Hiszpanii, Riwiera z Opola - realizująca przewozy w kierunku północnych Niemiec oraz firma Janosik z Rzeszowa - przewoźnik na kierunku do Paryża.
Główną działalnością Sindbada są międzynarodowe przewozy autokarowe, które realizowane są już od ponad 20 lat. Łącznie realizowane są połączenia do 275 miast w 9 krajach Europy, a platforma dysponuje flotą ponad 100 komfortowych autokarów.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Sciema
[2006-12-08 12:26 213.105.224.*]
SCIEMA !!!
Ciekawe ile zaplacili za takie wazeliniarstwo.
Jechalem z ta firma raz i to byl ostatni raz.
Kilka przesiadek, pilotki zadufane, kierowcy wzieci od kombajna.
W autokarze nie mozna przez komorki gadac i nawet kawy nie daja bezplatnie jak np. w innych liniowych autokarach.
Marek odpowiedz »sciema
[2006-12-08 12:34 80.50.20.*]
hmm, a to ciekawe. A możesz napisać kiedy i na jakiej trasie jechałeś ze miałeś kilka przesiadek? Bo to raczej nie możliwe drogi "Marku". Co do telefonów komórkowychh to gdybyś uważnie oglądał film instruktażowy w autokarze to dowiedziałbyś się dlaczego nie wolno używać w autokarach tej klasy komórek podczas jazdy. Nikt nie zabrania zatelefonowania podczas przerw i postojów. Bynajmniej nie jestem pracownikiem Sindbada, ale wkurzają mnie tego typu teksty wiejące zawiścią czy zazdrością sam nie wiem. odpowiedz »
sciema
[2006-12-08 14:00 83.27.210.*]
a co w tym filmie instruktażowym jest? Pewnie to że nie wolno używać komórki bo szkodzi elektronice autokaru. Bzdura w którą pewnie nawet sam autor nie wierzy a która może świadczyć jedynie o... odpowiedz »
sciema
[2006-12-08 14:56 82.24.28.*]
Wiele firm ma takie same autokary i mozna w nich rozmawiac kiedy i gdzie sie chce.
A co do podrozy to przesiadki byly dwie: w Gliwicach i w Niemczech.
W rozkladzie jazdy i na stronie nie ma ani jednego slowa o przesiadkach a sa one zawsze! odpowiedz »sciema
[2008-12-24 15:50 83.19.253.*]
obsługa autokaru kożysta z prwatnych telefonów a nie ze specjalnie zamontowanych pilotki są raczej miłe nie zadufane chyba że jest to takzwana prywatna kierowcy bo w środku to dzieje sie jeden wielki burdel dosłownie odpowiedz »
Wez sie rabnij w leb.
[2010-01-20 15:19 78.88.226.*]
Przesiadek czasami maja po 4 do 6. Pracowałama tam kawal czasu to wiem jak to wyglada. To co opowiadaja w biurach to kit. Ci z biur podrozy nie jezdza na co dzien to piernicza to co im mowia przedastawiciele. Notoryczne opoznienia, a niedaj boze jak trasa jest laczona z janosikiem albo albatrosem bo wtedy jest katastrofa. W sindbadzie nie szanuje sie swoich pracowników, wiec ci co maja troche godnosci i wlasnego zdania odchodza. NIe mam dla nich za grosz szacunku. Życze dzialowi przewozów, żeby kazdy jeden tam pracujacy zesral sie drutem kolczastym. odpowiedz »
Telefony w autokarze
[2006-12-08 14:49 82.24.28.*]
Dziwne ze obsluga Sindbada (kierowcy, pilotki) rozmawiaja przez komorki kiedy chce na pokladzie autokaru a pasazerowie nie moga ...
Chodzi o to zeby jesli ktos chce dzwonic podczas jazdy to niech korzysta z telefonu pokladowego i placi slono za minute rozmowy.
Jezdze czasto i w innych firmach nie ma takich rygorystycznych zasad.
Ale niech sie chwala poki moga bo jeszcze troche samototy zatra rynek autokarowych podrozy odpowiedz »Telefony w autokarze
[2006-12-08 15:00 80.50.20.*]
Najnowsze autokary wyjeżdżają obecnie z fabryki już z naklejoną naklejką o zakazie używania komórek, bo tyle tam elektroniki, że może to spowodować awarię podczas jazdy. Jedynie montowane na stałe specjalne aparaty mogą bezpiecznie być używane. Akurat Sindbad ma wiele nowych autokarów i nie ma się co czepiać tylko gratulować. A w samolotach też nie można i nikomu to nie przeszkadza:) Kierowca. odpowiedz »
Autokar a Samolot
[2006-12-09 11:09 82.24.28.*]
Jesli kierowca porownuje autokar z samolotem to albo zbyt duzo filmow ogladal albo nie wie czym sie roznia syatemy nawigacyjne samolotu z komputerem pokladowym w autokarze. odpowiedz »
Telefony w autokarze
[2006-12-09 11:10 82.24.28.*]
Kierowcy i piloci nie stosuja sie do zakazu rozmawiania przez telefony na pokladzie autokaru i dziwne ze nic sie wtedy nie psuje ... odpowiedz »
Telefony w autokarze
[2008-12-24 15:44 83.19.253.*]
no fakt w innych firmach tego nie ma i jest często lepiej ale jak by ktoś chciął puknąć pilotke to w albatrosie przewoźniku sindbada ma szanse wiem coś o tym bo tam pracowałem odpowiedz »
PZU ??
[2006-12-08 14:51 82.24.28.*]
Czy to chodzi o firme Sindbad o ktorej bylo jakis czas glosno w zwiazku z afera w PZU ?? odpowiedz »
PZU ??
[2006-12-08 15:03 80.50.20.*]
Oj chyba nie jesteś w temacie odpowiedz »
Sindbadowi stabilnie przybywa klientów
[2006-12-09 11:46 80.54.180.*]
No i trzeba pogratulować Sindbadowi, a nie się czepiać telefonów! To jedna z najlepszych firm przewozowych, rzadko się zdarza niezadowolony klient, a sprzedaję biletów bardzo dużo dla różnych firm. Każdy przewoźnik ma swoje plusy i minusy ale dla mnie jako agenta ważne jest aby klient był zadowolony i żeby mi się dobrze współpracowało z firmą, a pod tym względem Sindbad naprawdę nie ma konkurencji. Gratulacje dla Sindbada, tak trzymać. odpowiedz »
Ha ha
[2006-12-10 15:10 82.24.28.*]
Sindbad placi wieksze prowizje za sprzedaz biletow niz inni przewoznicy i dlatego tak chetnie go w biurach polecaja.
Kupowanie agentow to sie nazywa a wiem cos o tym bo pracowalam w biurze agencyjnym ktore sprzedawalo bilety autokarowe innych firm.
Swoje zdanie o tym mam.
Faktem jest ze autokary maja fajne (oprocz Albatrosa) ale kierowcy i obsluga fatalna. odpowiedz »popieram
[2006-12-11 16:14 80.50.20.*]
Duża prowizja za dużą sprzedaż, popieram i gratuluję Sindbadowi! odpowiedz »
Ha ha
[2006-12-12 19:18 80.48.200.*]
Jechałam kiesyś autokarem Albatrosa do Anglii. Gorzej być nie mogło. Kupując bilet w biurze sugerowałam się plakatem z ładnym autokarem a podjechał zdezelowany autokar opisany Sindbad i Albatros na bokach. Autokar był pełnoletni...
Załoga najgorsza jaka mogła być.
Nie ma czym sie chwalić odpowiedz »Niemiłe przygody z Rivierą...
[2010-01-11 00:14 83.30.208.*]
Ja miałem wątpliwą przyjemność wracać autokarem Riviery z Wolfsburga. Najpierw podjechała elegancka Setra z Sindbada, ale pilotka powiedziała, ż nie pojedziemy tym autobusem, a następny będzie za 10 minut. Był...za godzinę...a pogoda była dość niemiła. Posadzono mnie w ostatnim rzędzie rozklekotanej Scanii. Kto jeździł, wie że ostatni rząd to nic miłego. Pięciu chłopa na grzędzie, jak śledzie. Po mojej prawej pijany facet który wlazł do autobusy chyba prosto z roboty w oborze bo śmierdziało od niego niemiłosiernie. Co chwila otwierał następne piwo... A pilot? cóż on mógł biedny zrobić, to nic, że na pokładzie nie można pić i że w regulaminie jest napisane, że takiego delikwenta wysadza się z autobusu. Musiałem się męczyć. Dodatkowo toaleta była nieopróżniona i śmierdziało jeszcze z niej na cały autobus - co oczywiste nie można było z niej korzystać. To jednorazowy wybryk tej firmy, ale powiedziałem sobie nigdy więcej. I tkwię w tym postanowieniu:-) odpowiedz »
Sindbadowi stabilnie przybywa klientów
[2009-12-06 01:02 149.254.49.*]
ja jezdże sindbadem juz od 2 lat i jestem bardzo zadowolona z ich usług , miła atmosfera mili piloci ,pilotki ,kierowcy. a najlepsi piloci i kierowcy sa z przemyśla .ludzie sindbad jest najlepszy ;););) odpowiedz »
Sindbadowi stabilnie przybywa klientów
[2010-06-15 14:10 195.68.192.*]
Stanowczo odradzam. Firma Janosik z Rzeszowa która jeżdzi pod logo Sindbad to jedna z najgorszych firm. Pod koniec kwietnia biuro podróży Orlando Travel zorganizowało pielgrzymkę do Włoch przewoźnikiem była firma Janosik. Kierowcy zostawili autokar na Via Aurelia w Rzymie i poszli na zakupy. Po powrocie okazało się że mieli włamanie. Nie powiadomili policji oraz pilota. Zdarzenie miało miejsce między 11-12 a autokar po nas przyjechał ok goz. 16:15. Kierowcy nadal nic nie powiedzieli. Dopiero jak zaczęliśmy zgłaszać że nie ma naszych rzeczy, które pozostawiliśmy w autokarze jeden z kierowców wspomniał że chyba mili włamanie bo został im wyłamany zamek ale myśleli że nic nie zostało skradzione. Słowa przepraszam nie usłyszeliśmy. 6 osób starciło wiele rzeczy w tym dokumety, leki, pieniądze, karty płatnicze. Strata została wyceniona na prawie 5 tys PLN. Pilotka staciła cały swój warsztat pracy. Skradziono jej wszystkie notatki, adresy, kontakty, płyty DVD. Niestety firma Janosik w ogóle nie poczuwa się do odpowiedzialności i nie wypłaciła nam odszkodowania. Napisali że nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w autokarze. Tylko firma Orlando ze względu na dobre imię wypłaciła nam z własnych pieniędzi 70% wartości roszczeń. Kierowcy zachowali się totalnie nie odpowiedzialnie jak smarkate dzieci. Jak można nie zgłosić włamania wiedzac że w srodku autokaru znajdowały się rzeczy osobiste uczestników. Firma Janosik powinna za ich błędy zapłacić i ponieś konsekwencje. Osoby poszkodowanie zastanawiają się czy nie wystapić na drogę sądową. Nikt nie ma pretensji o włamanie tylko o to że nie powiadomili policji, pilota a przede wszystkim uczestników pielgrzymki. Jak można się było tak zachować i nawet nie przeprosić poszkodowanych odpowiedz »
Sindbadowi stabilnie przybywa klientów
[2010-08-19 14:12 86.14.29.*]
Bardzo chętnie skomentuje moje ostatnie podróze sindbadem... Masakra bo inaczej nie potrafie tego nazwac,bezczelne pilotki,jak można krzyczeć na pasażerów,przepraszam- wrzeszczeć-! Totalne nieporozumienie!!!!!dezorganizacja autobusów,podczas dwóch przesiadek bardzo długie postoje i oczekiwanie na kolejny autokar do którego mielismy się przesiąść,a co za tym idzie marnowanie po prostu czasu. Nie podobala mi się również opłata za nad bagaż,nie dostałam żadnego pokwitowania,a wydaje mi się ze powinnam. Panowie kierowcy jezdzacy BUSAMI powinni ściągnąć nogę z gazu,bo kiedyś dojdzie do tragedii.Naprawde Nigdy Więcej. odpowiedz »
Sindbadowi stabilnie przybywa klientów
[2010-08-19 14:14 86.14.29.*]
właśnie widac jak przybywa;-) odpowiedz »
Sindbadowi stabilnie przybywa klientów
[2010-08-22 22:53 178.36.135.*]
rzeczywiście nie powiadamiają o przesiadkach przy zakupie biletu, na stronie też ani słowa. Jechałam w poprzednim tyg do Anglii, mieliśmy 6godz opóźnienia, nie usłyszeliśmy nawet słowa "przepraszam". powrót jeszcze gorszy: 2godz opóźnienia jeszcze zanim zaczęliśmy podróż (wsiadałam w mieście w którym zaczyna się trasa). Dzwoniłam nawet do biura w Polsce, bo myślałam że pomyliłam godziny odjazdu i też ani słowa przeprosin. Autokar przyjechał z nieopróżnioną, przepełnioną toaletą. W całym autokarze śmierdziało tak że do przesiadki pod Londynem siedziałam owinięta chustą a i tak nie dało się oddychać. Na pytanie kiedy opróżnią toaletę, pilotka odwróciła się do mnie plecami. Ciesze się tylko że nie musiałam kontynuować podróży w tym autokarze. W drugą stronę też mieli opóźnienie ale tym razem "tylko" 2godz. Zastanówcie się zanim kupicie bilet! odpowiedz »
Pół miliona pasażerów Sindbada
[2011-09-28 01:51 83.1.239.*]
Witam mam pytanie a co sondzicie o pilotka sinbada ??? odpowiedz »
Sindbad klientów traktuje jak worek kartofli !!!
[2012-11-15 12:08 88.156.40.*]
To jest skandal co się u Was dzieje. Żeby autokar z Olsztyna do Dusseldorf-u jechał 22h w sprzyjających warunkach pogodowych !!!!
Co kogo obchodzi, że na inny autokar czekacie i przerzucacie ludzi jak worek kartofli, co obchodzi pasażerów, że jakaś kobieta z innego autokaru nie opłaciła rachunku w Niemczech, bo po kontroli przez celników została zatrzymana przez to inny autokar czekał godzinę !!!!
To skandal co robicie.
Jesteście nie przygotowani logistycznie a ludzi traktujecie jak worki kartofli. !!!!
PASAŻER odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Ryanair popiera politykę zerowej
Długie weekendy w 2025 zachęcają do
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Dział badania rynku i analizy:
Najlepsze prace magisterskie
Wakacje nad Bałtykiem lepsze niż przed
Starsze aktualności:
Branża piwowarska liczy na
PIG: Miało być wsparcie dla turystyki i gastronomii, a jest miesiąc
Tajlandia dofinansuje leczenie
Wszystkie hotele należące do Clustra IHG Hotels and Resorts z certyfikatem Green
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Mapa turystyczna Okolice Białegostoku dla fascynatów turystyki aktywnej
Karkonoski Park Narodowy - zamknięte niektóre szlaki
Pijany kierowca chciał wieźć dzieci do Zakopanego
Podwyższona gotowość we Francji
Wysokie stawki na lotniskach regionalnych - co dalej z tanimi liniami?
Państwo sprzedaje 10 spośród 24 uzdrowisk
transfery z\do lotnisk w rzymie
Kraków powinien być promowany jako produktu z wysokiej półki?
Lublin potentatem targów turystycznych ?
Zatrzymano miedzynarodową szajkę okradająca hotele na Costa del Sol
Zakaz palenia w hotelach Mariott
Nowy Sącz - Kraków: bilety ulgowe tanieją, bo przewoźnicy walczą o klientów
Otwarto Hotel Gloria w Przemyślu