TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Czy nowa kampania reklamowa przyciągnie podróżnych do Centralwings?

Na początku maja Centralwings - polskie tanie linie lotnicze - rozpoczęły ogólnopolską kampanię reklamową, która obejmuje dzienniki, magazyny, pojazdy komunikacji miejskiej oraz niestandardowe ekspozycje modelu samolotu w wybranych miastach.


Ikoną nowej kampanii przewoźnika jest uśmiechnięty komiksowy samolot. Cel działań marketingowych to utrzymanie wysokiej świadomości marki w grupie docelowej w okresie najwyższej sprzedaży, ogłoszenie oferty połączeń z letniego rozkładu lotów a także przewagi Centralwings nad konkurencją.

Piotr Jakubowski, który jest odpowiedzialny za reklamę w Centralwings wyjaśnia, że firma chce budować pozytywny i nowoczesny wizerunek marki. Wyjaśnia również, że komiksowa estetyka odróżnia Centralwings na tle innych przewoźników i jego zdaniem, powinna zostać pozytywnie odebrana przez grupę docelową.

Projekty reklam prasowych i outdoorowych utrzymane są w stylistyce młodzieżowej, a sympatyczny samolot komunikuje w komiksowych dymkach najlepsze cechy z oferty Centralwings (najtańszy nadbagaż, zniżka dla dzieci, rozwinięta siatka połączeń z Polski.

Kampania prasowa będzie prowadzona w dziennikach ogólnopolskich (Gazeta Wyborcza, Fakt, Dziennik), tygodnikach opinii (Polityka, Forum, Newsweek, Przekrój, Angora), TV guidach (Tele Tydzień, Fakt TV, Gazeta Telewizyjna) oraz wybranych magazynach (Viva!, Auto Świat). Poza formatami standardowymi - JuniorPage, Half Page i 1/3 strony, pojawią się także niestandardowe reklamy z wykorzystaniem możliwości, jakie daje komiksowa estetyka.

Dodatkowo w niektórych miastach (Wrocław, Kraków i Łódź) prowadzone będą akcje z pogranicza marketingu partyzanckiego z udziałem dziennika "Metro" i lokalnych rozgłośni radiowych: Eska Wrocław i Łódź a także RMF Maxxx w Krakowie. Wraz z dziennikiem "Metro" rozprowadzane będą specjalne naklejki Centralwings, które należy nakleić na samochód, aby móc wygrać przeloty na wybranych trasach przewoźnika. Zwycięzcy będą poszukiwani na ulicach miast przez lotne patrole radia Eska lub RMF Maxxx.

Kampania na tramwajach i autobusach miejskich prowadzona będzie w 6 miastach (Gdańsku, Katowicach, Warszawie, Krakowie, Wrocławiu i Łodzi) i ogółem obejmie 35 pojazdów, a także w warszawskim metrze (344 ramki w 172 wagonach). W drugiej połowie maja w kilku miastach pojawią się niestandardowe ekspozycje modelu samolotu linii Centralwings. 14-metrowej długości samolot "wyląduje" najpierw na budynku hotelu Forum w Krakowie, a następnie w Łodzi, Gdańsku i Warszawie.

Twórcą kreacji była agencja Heads Advertising, która od ponad roku jest odpowiedzialna za kampanie reklamowe Centralwings. Media zostały zakupione i zaplanowane przez dom mediowy The Media Insight Polska.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Centralwings linie lotnicze przewoźnik kampania samolot reklama kampania reklamowa dzienniki magazyny pojazdy komunikacji miejskiej ekspozycje modelu samolotu Piotr Jakubowski Wrocław Kraków i Łódź przewoźników reklam prasowych outdoor Gazeta Wyborcza Fakt Dziennik Polityka Forum Newsweek Przekrój Angora Tele Tydzień Fakt TV Gazeta Telewizyjna Viva! Auto Świat Metro Eska Wrocław Eska Łódź RMF Maxxx Kraków Gdańsku Katowicach Warszawie Krakowie Wrocławiu Łodzi Heads Advertising The Media Insight Polska finansowe świata tanie do z kampanie reklamowe reklamy warszawa w




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję