Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki
- KRAKÓW - Specjalista ds. Sprzedaży Podróży
- Sprzedawca wycieczek luksusowych
- Szukasz partner? MICE EXPO!
- Specjalista/ka ds turystyki (Warszawa)
- Specjalista ds turystyki
- Kierownik Salonu Fostertravel.pl - Skórzewo...
- Kierownik Salonu Fostertravel.pl - Białystok
- Przewodnik Kulinarny/ Gdańsk
- Lokal W CH Nowa Sukcesja
Czy nowa kampania reklamowa przyciągnie podróżnych do Centralwings?
Na początku maja Centralwings - polskie tanie linie lotnicze - rozpoczęły ogólnopolską kampanię reklamową, która obejmuje dzienniki, magazyny, pojazdy komunikacji miejskiej oraz niestandardowe ekspozycje modelu samolotu w wybranych miastach.
Ikoną nowej kampanii przewoźnika jest uśmiechnięty komiksowy samolot. Cel działań marketingowych to utrzymanie wysokiej świadomości marki w grupie docelowej w okresie najwyższej sprzedaży, ogłoszenie oferty połączeń z letniego rozkładu lotów a także przewagi Centralwings nad konkurencją.
Piotr Jakubowski, który jest odpowiedzialny za reklamę w Centralwings wyjaśnia, że firma chce budować pozytywny i nowoczesny wizerunek marki. Wyjaśnia również, że komiksowa estetyka odróżnia Centralwings na tle innych przewoźników i jego zdaniem, powinna zostać pozytywnie odebrana przez grupę docelową.
Projekty reklam prasowych i outdoorowych utrzymane są w stylistyce młodzieżowej, a sympatyczny samolot komunikuje w komiksowych dymkach najlepsze cechy z oferty Centralwings (najtańszy nadbagaż, zniżka dla dzieci, rozwinięta siatka połączeń z Polski.
Kampania prasowa będzie prowadzona w dziennikach ogólnopolskich (Gazeta Wyborcza, Fakt, Dziennik), tygodnikach opinii (Polityka, Forum, Newsweek, Przekrój, Angora), TV guidach (Tele Tydzień, Fakt TV, Gazeta Telewizyjna) oraz wybranych magazynach (Viva!, Auto Świat). Poza formatami standardowymi - JuniorPage, Half Page i 1/3 strony, pojawią się także niestandardowe reklamy z wykorzystaniem możliwości, jakie daje komiksowa estetyka.
Dodatkowo w niektórych miastach (Wrocław, Kraków i Łódź) prowadzone będą akcje z pogranicza marketingu partyzanckiego z udziałem dziennika "Metro" i lokalnych rozgłośni radiowych: Eska Wrocław i Łódź a także RMF Maxxx w Krakowie. Wraz z dziennikiem "Metro" rozprowadzane będą specjalne naklejki Centralwings, które należy nakleić na samochód, aby móc wygrać przeloty na wybranych trasach przewoźnika. Zwycięzcy będą poszukiwani na ulicach miast przez lotne patrole radia Eska lub RMF Maxxx.
Kampania na tramwajach i autobusach miejskich prowadzona będzie w 6 miastach (Gdańsku, Katowicach, Warszawie, Krakowie, Wrocławiu i Łodzi) i ogółem obejmie 35 pojazdów, a także w warszawskim metrze (344 ramki w 172 wagonach). W drugiej połowie maja w kilku miastach pojawią się niestandardowe ekspozycje modelu samolotu linii Centralwings. 14-metrowej długości samolot "wyląduje" najpierw na budynku hotelu Forum w Krakowie, a następnie w Łodzi, Gdańsku i Warszawie.
Twórcą kreacji była agencja Heads Advertising, która od ponad roku jest odpowiedzialna za kampanie reklamowe Centralwings. Media zostały zakupione i zaplanowane przez dom mediowy The Media Insight Polska.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
TOO: opieszałość MSiT jest
Rozwiązanie Rainbow
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Starsze aktualności:
Większość Polaków wyjedzie w
TSUE rozpatrzył skargę Wizz Air na pomoc dla linii
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Nad Bałtykiem gotowi na ferie
Miasta apelują o uregulowanie najmu
Dokąd na ferie z biurem
Kraków Airport podsumowuje miniony
Niezły wynik lotniska w
Boeingi 737 MAX 9 uziemione w
Zasady udzielania tymczasowego zezwolenia na wlot i wykonywanie lotów na terenie Polski
Apartamenty mieszkalne w Sheraton Warsaw
W lutym 2008 kwitła cypryjska turystyka
Turystyczna współpraca Łodzi i Odessy?
Katalog branżowy hotelarstwa i gastronomii 2004
Lotnisko w Świdniku ma szansę na rozwój?
Dominikana: rekordowa liczba turystów w 2010
Lufthansa: od marca częściej na trasie Rzeszów - Frankfurt
300 dziadków do orzechów w kieleckim Muzeum Zabawek
Gazeta Wyborcza załączy dodatki na targi SILESIA i GLOB
Sport na żywo z katowickim biurem Gryf
Virgin Atlantic: mniej połączeń i zwolnienia pracownicze
Słowacja: hotelarze zanotowali najgorsze wyniki od 20 lat
Ukazał się polsko-niemiecki przewodnik turystyczny "Odwiedzić sąsiada"
Włochy pod wodą. Tym razem wielka akcja ratunkowa w Rzymie
Wenecja: tramwaje wodne tylko dla mieszkańców
Coraz więcej zainteresowanych turystyką kulinarną
Policja już nie będzie pilnować porządku na bydgoskim lotnisku
Turyści i grzybiarze powinni uważać na żmije w lesie
RATOWNIK, WYCHOWAWCA, INSTRUKTOR