Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Jesienna promocja Warszawy będzie stratą pieniędzy?
We wrześniu w Londynie, Bristolu i Luton ruszy kampania promująca Warszawę. Na pomysł promowania stolicy Polski na Wyspach Brytyjskich wpadły linie lotnicze easyJet.
Kosztami akcji podzieli się urząd miejski i tanie linie lotnicze. Władze stolicy oczekują, że dzięki akcji miasto odwiedzi dodatkowych 200 tys. brytyjskich turystów. Przewoźnik easyJet liczy, że osiągnie większe obłożenie na nowe połączenia z Warszawy do miast w Wielkiej Brytanii.
Niedługo zakończą się negocjacje w tej sprawie - mówi Katarzyna Ratajczyk, dyrektor Biura Promocji Urzędu Miasta. Promocja stolicy zacznie się na stronach internetowych, gdzie zarezerwować bilety na samoloty easyJet. Warszawa ma być ukazana jako miasto atrakcyjne kulturalnie, z wieloma ciekawymi obiektami do zobaczenia. Reklama będzie kładła nacisk na warszawskie imprezy o charakterze rozrywkowym.
Stefan Pawliczko, szef wydziału promocji handlu i inwestycji ambasady polskiej w Wielkiej Brytanii twierdzi, że Warszawa to najmniej znane i promowane miasto Polski na Wyspach. Ulubionym miastem Brytyjczyków stał się Kraków, wypromowany głównie przez linie lotnicze.
Fachowcy od PR do akcji podchodzą sceptycznie twierdząc, iż ta kampania reklamowa niewiele zmieni i szkoda wydawać na nią pieniądze. Agata Tyszkiewicz, prezes agencji PR Rowland Communications mówi, że przede wszystkim zły jest czas kampanii, bo główni klienci easyJet to studenci, którzy jesienią nie podróżują.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Chcą ściągnąć młodych Niemców do
Dział badania rynku i analizy:
Najlepsze prace magisterskie
Wakacje nad Bałtykiem lepsze niż przed
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Germanwings uruchomiły Smart Connect, czyli loty przesiadkowe
"Kostrzyn dla Odrą. Bastion historii i przyrody" nagrodzony
Za miesiąc zabłyśnie iluminacja krakowskiego Wawelu
Best Western Żubrówka w Białowieży w nowej odsłonie
Pekin: olimpiada nie przyciągnęła tylu turystów ilu się spodziewano
Opóźnienia w odlotach na Okęciu - pasażerowie proszeni są o wsczesne zgłaszanie się do odprawy
Czwarty Jarmark Wojewódzki w Łodzi
Podróżefirm.pl - pierwszy w Polsce portal edukacyjny o podróżach służbowych
Coffee Travel - nowy pomysł na biuro podróży
Lotnisko we Wrocławiu - bilans ruchu pasażerskiego w 2008 roku
Radom: Hotel Europejski trafi w prywatne ręce
Czy stan polskich dróg w końcu się poprawi?
Polacy w tym roku będą wypoczywać w kraju?
British Airways odnotowało 148 mln funtów straty
EasyJet oferuje pasażerom szybkie kursy językowe
Piewsza policealna szkoła dla pracowników obsługi lotnisk
80-lecie Polskiego Związku Żeglarskiego
W 18 godzin z Singapuru do Nowego Jorku