Ogłoszenia
Ogłoszenia
- TRAVELAND A.T.w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- Wakacje.pl Warszawa-Żoliborz zatrudni Specjalistę
- Denar - Travel zatrudni sprzedawcę usług...
- Młodszy Specjalista ds. Turystyki / Specjalista...
- Konsultant ds. SPRZEDAŻY PRODUKTU TURYSTYCZNEGO
- biuro multiagencyjne w centrum handlowym we...
- Rezydent Turystyczny - TUNEZJA
- Specjalista ds Turystyki
- Główny rezydent biura podróży/ Head Rep
- Pilot wycieczek - Polska i Europa
Starbucks rozpoczął kampanię Shared Planet
W kawiarniach Starbucks na całym świecie wraz z wrześniem ruszyła kampania "Shared Planet", która ma na celu poszerzyć wiedzę klientów na temat wysokiego standardu etycznego uprawy oraz zakupu kawy, z której przyrządzane jest espresso.
Starbucks chciałby, aby klienci mieli możliwość czerpania radości z delektowania się kawą mając przy tym świadomość, że kawiarnia dba o wysokie standardy etyczne jej uprawy oraz zakupu, a ponadto, że pomaga plantatorom wspierając społeczności, w których żyją i pracują.
Podczas kampanii w Polsce odbędą się seminaria kawowe, na których zostaną zaprezentowane ciekawe materiały skierowane do klientów oraz partnerów (pracowników). Kampania zakończy się w październiku 2009 r.
Kampania poprowadzona zostanie jako część inicjatywy Starbucks Shared Planet, która została ogłoszona przez Starbucks w październiku 2008 roku, w ramach której firma planuje kontynuację oraz przeprowadzenie wielu nowych istotnych działań związanych z etycznym pozyskiwaniem i zakupem kawy, zaangażowaniem w społeczności lokalne oraz ochroną środowiska naturalnego.
Trwająca na całym świecie kampania "Shared Planet" ma uświadomić klientom, że wszystkie napoje na bazie espresso jakie podawane są w kawiarniach Starbucks, pracownicy przyrządzają z ziaren kawy, która jest uprawiana w zgodzie ze środowiskiem naturalnym oraz jest kupowana zgodnie z zasadami etyki (standardy Fairtrade i praktyki C.A.F.E.).
Obok seminariów pojawi się również ciekawy program skierowany do klientów oraz partnerów. We wrześniu i październiku klienci Starbucks będą mogli otrzymać kartę "To znacznie więcej niż kawa", która upoważni ich do wzmocnienia ulubionego napoju dodatkową porcją espresso przez cały okres trwania kampanii. "Piątki z Dobrą kawą" są specjalnymi dniami - w "godzinach szczytu" w kawiarniach Starbucks klienci mogą skosztować kaw promowanych w ramach kampanii, tzn. Espresso Roast i Sumatra Peru, otrzymać kartę "To znacznie więcej, niż kawa", a także obejrzeć film prezentujący historie plantatorów kawy z całego świata na specjalnie przygotowanym stoisku. W wybrane dni, w czasie tych dwóch miesięcy prowadzony będzie także sampling promowanych kaw wraz ze słodkimi przekąskami.
Również partnerzy - tzn. pracownicy Starbucks mogą zaangażować się w promocję kampanii "Shared Planet". Mogą wykazać się kreatywnością i zrozumieniem programy projektując w ramach specjalnie przygotowanego konkursu "Create Your Own" ("Zaprojektuj swój własny") wkład do tumblera - kubka podróżnego. Konkurs ma popularyzować naczynia wielorazowego użytku przyczyniając się do redukcji zużycia papierowych kubków, a co za tym idzie zmniejszenia negatywnego wpływu na środowisko naturalne.
Starbucks Coffee Company jest właścicielem 15 tys. kawiarni na całym świecie. Firma znana jest z szerokiego wyboru różnych gatunków kawy, odpowiedzialnego sposobu prowadzenia biznesu, a także aktywnego wkładu w życie społeczności, w których działa. Więcej informacji na temat inicjatywy "Shared Planet" można odnaleźć pod adresem www.starbucks.pl
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
MSiT chce 10 strategii dla
Na Pomorzu Zachodnim hotelarze nie
Długie weekendy listopadowe również
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Powstaje wielka grupa serwisów
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Dział centra informacji i promocji:
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
Kraków wśród wybranych przez
Starsze aktualności:
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone
Polki wydają więcej na
Jest porozumienie w sprawie jednolitej, europejskiej przestrzeni
Okiem ubezpieczyciela - gdzie podróżowali
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w
64% Polaków planuje zwiększyć budżet na
GITD podsumowuje akcję Bezpieczny autokar-ferie
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu
Resort Skarbu zaprasza do udziału w prywatyzacji pięciu uzdrowisk
2007 rok: turystyczna inwazja na Tybet
La Tribune: lista najpopularniejszych muzeów świata
Zmiana czasu i coroczny postój pociągów
Radni PiS pytają o lokalizację podlaskiego lotniska
KatalogPodróży.pl - realna cena ofert na allegro?
IATA: 5 mld dolarów strat linii lotniczych w tym roku?
Elektrownia na miejscu wodospadu w Przesiece
ULC zatwierdził rozkład lotów na sezon Lato 2007
Rozpocznie się budowa terminala na lotnisku w Jasionce
"Jesienne" zachowania polskich turystów
Iceland Express latem z Warszawy do Nowego Jorku i na Islandię