Ogłoszenia
Ogłoszenia
- PRACA W TURCJI - SEZON 2025
- Pilotaż wycieczek szkolnych z Pucka/kwiecień,maj
- specjalista ds. turystyki - dział rezerwacji
- Przewodnik po Budapeszcie
- Praca biurowa Warszawa
- Specjalista d/s/turystyki ŁÓDŹ
- Przewodnik turystyczny
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- Doradca Turystyczny
- Szkolenie Animacja Czasu Wolnego


Czym jest kampania Toaleta2012?
2010-06-02Ruszyła trzecia edycja kampanii edukacyjnej Toaleta2012, której organizatorem jest CWS-boco Polska. Celem akcji jest poprawa standardów czystości i wyposażenia toalet dostępnych publicznie, w miejscach takich jak: szalety miejskie, dworce, lotniska, stacje benzynowe, oraz w obiektach komercyjnych, w kontekście przygotowań Polski do Euro 2012.
r e k l a m a
Kampania jest prowadzona w całej Polsce i wyróżnia się niestandardowymi metodami edukowania osób odpowiedzialnych za stan czystości toalet. W ramach zeszłorocznej edycji kampanii rozpoczęta została akcja "Patrol Czystości". Przeszkolone zespoły audytorów w oficjalnych strojach odwiedziły sumie 200 toalet publicznych w sześciu miastach, w których odbędą się mecze na Euro 2012: Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku, Poznaniu, Chorzowie oraz Krakowie. Audytorzy wypełniali kwestionariusz, oceniając każdą toaletę pod kątem: dostępności, czystości, wyposażenia, wrażenia ogólnego oraz przyznając dodatkowe punkty za ponad standardowe wyposażenie. Następnie na podstawie wypełnionej ankiety Patrole Czystości przeprowadzały rozmowę edukacyjną z osobą odpowiedzialną za toaletę w danym obiekcie, wymieniały się uwagami oraz wskazówkami na temat tego, jak podnieść standard w danej toalecie.
Najlepiej wypadły toalety na lotniskach, dużo gorzej prezentowały się toalety publiczne (tzw. szalety miejskie), których liczba jest w polskich miastach zdecydowanie za niska oraz toalety na dworcach kolejowych i autobusowych. Okazało się, że aż 75% wszystkich przebadanych toalet zdobyło odznaczenie: "Czysta Toaleta", przy czym tylko 50% toalet na dworcach kolejowych i autobusowych udało się spełnić wymogi audytorów. Aby zdobyć odznaczenie, wystarczyło, aby toaleta była dostępna dla turysty w momencie badania, właściwie oznakowana, czysta, zadbana i bez brzydkiego zapachu. Powinna być wyposażona w podajnik papieru toaletowego, dozownik mydła i podajnik ręczników, odświeżacz powietrza i kosz na śmieci.
Tegoroczna edycja kampanii obejmie 6 miast, kolejno: Warszawę, Chorzów, Gdańsk, Poznań, Wrocław i Kraków. W każdym mieście zostanie zorganizowany dzień medialny, podczas którego dziennikarze będą mogli towarzyszyć Patrolom Czystości w audytowaniu toalet i zobaczą z bliska, na czym to polega. Warszawa jest jedynym miastem, w którym dni medialne są dwa i odbędą się one 7 i 8 czerwca. W pozostałych miastach dni medialne są zaplanowane na następująco: Gdańsk - 10 czerwca, Poznań - 16 czerwca, Wrocław - 23 czerwca i Kraków - 30 czerwca, Chorzów - 7 lipca.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Mazowsze przyciągnęło więcej
Gastronomia: wzrost cen ograniczony przez dużą
Komisja Europejska chce wesprzeć
Dział centra informacji i promocji:
Mazowsze przyciągnęło więcej
Yanosik pomaga atrakcjom
Polacy chcą wyjechać na dłuższe wakacje w
Starsze aktualności:
Duży touroperator
Światowe Forum Ekonomiczne o rozwoju sektora
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
Hotel Gołębiewski nie ruszy w
Turystyka dużo lepiej oceniana przez
Czy lato w Grecji będzie
Polacy jadą chętnie na kolejny długi
Niewielkie spadki cen
Kto skorzysta z Programu Wsparcia
Liczba przyjazdów do Turcji ciągle
NIK ujawnia nieprawidłowości w parkach
Rekordowa liczba pasażerów w Atenach
Starwood Hotels & Resorts siecią roku wg Hotelarza
Twister Atikos - nowa kanapka w ofercie KFC
Szlak oscypkowy przyciągnie turystów na Podhale?
PIT: spotkanie polsko-białoruskiej grupy roboczej ds. turystyki
relacja z podrózy na Rodos do hotelu Lydia Maris-super!!!
Będzin atrakcyjny dla turystów
Nowy obiekt sieci System w Dźwirzynie
Udogodnienia dla pasażerów Emirates
Poszkodowani w wypadku autokaru w Serbii otrzymają odszkodowania
Budapeszt: trzeci dzień strajku - są problemy z komunikacją miejską, kolejową i lotniczą