Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Praca w Turcji
- SPECJALISTA DS.PODRÓŻY ITAKA
- Rekrutujemy i zapraszamy do Zespołu!...
- Doradca Podróży Przystanek Wakacje Gdynia
- Specjalista ds. turystyki Wakacje.pl Poznań
- Pilot wycieczek Rzym 05-07.09
- Koh Samui bez doświadczenia
- Wychowawca/24-28.07/Mikoszewo
- Praca dla pilota - wycieczka
- Koordynator odpraw rejsów czarterowych


Będzie nowa, skuteczna reklama stolicy?
2005-11-28Rafał Olbiński, słynny polski plakacista, który stworzył już plakaty promujące Nowy Jork i Berlin, pracuje nad reklamą stolicy - entuzjastycznie pisze Życie Warszawy.
r e k l a m a
Rafał Olbiński to słynny polski plakacista. Pracuje on obecnie nad reklamą, która będzie promować Warszawę za granicą. Obraz przedstawiać będzie Syrenkę siedząca na huśtawce na tle Starego Miasta. Będzie on przyciągać turystów do Warszawy hasłem "Zakochaj się w Warszawie".
- Plakat jest już na ukończeniu. Przygotowuję jeszcze różne wersje językowe hasła. Na razie nie zdradzę efektów pracy - powiedział Życiu Warszawy Rafał Olbiński tuż przed odlotem do Nowego Jorku, gdzie mieszka i pracuje na stałe.
Polski plakacista jest znany w swojej branży z trafnych reklam miast - w 1995 roku wygrał prestiżowy konkurs na reklamę Nowego Jorku. Dzieło zatytułowane Nowy Jork - stolica świata" tak spodobało się Niemcom, że zamówili u Olbińskiego plakat dla swojej stolicy - Berlina. W następnych latach plakacista stworzył też reklamę Las Vegas i Tibilisi. - Plakaty Olbińskiego są bardzo popularne wśród zagranicznych turystów. To dobry pomysł na promocję miasta - oceniają w rozmowie z Życiem Warszawy właściciele warszawskich galerii.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Kolejny sportowy minister
Unia wymusza stopniową rezygnację z jednorazowych
Dział centra informacji i promocji:
Kujawsko-Pomorskie kusi
Lublin będzie gospodarzem konferencji
Komórka obowiązkowa na
Dział biura turystyczne:
Co jest problemem w transporcie na
Które paszporty otwierają najwięcej
Sheraton Warsaw: grzybowe kreacje kulinarne
Gdańsk miastem hanzeatyckim z pięknymi zabytkami?
Kolejna odsłona promocji dla dzieci w McDonalds
POT przyznał nagrody dla Najlepszego Produktu Turystycznego 2006 r.
GTP rozpoczyna cykl szkoleń pt. Skuteczna sprzedaż usług turystycznych
Sześciodniowa promocja LOT: tańsze bilety
(dolnośląskie, Wrocław) Bezpłatne szkolenia dla pracowników branży
Zabytkowa Kopalnia Guido znajdzie się na liście UNESCO?
32 mln zł strat po pożarze Dworu Soplicowo
Hilton inicjatorem franczyzy w Polsce
Gang Robin Hooda okrada restauracje i rozdaje jedzenie ubogim
Małopolski System IT - Unia sfinansuje 75%
Inwersja powietrza w Bieszczadach
Lufthansa: dwa razy częściej z Krakowa do Frankfurtu