Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Manager produktu
- Specjalista ds. obsługi posprzedażowej Wrocław
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Pilot na wycieczkę do Czech
- referent d/s turystyki
- Pilot na Sardynię 24-28.04.2025
- Rezydent biura podróży 2025 na Krecie
- Kierownik biura podróży Wakacje.pl King Cross
- SPECJALISTA DS. MARKETINGU
- Specjalista ds. turystyki


Będzie nowa, skuteczna reklama stolicy?
2005-11-28Rafał Olbiński, słynny polski plakacista, który stworzył już plakaty promujące Nowy Jork i Berlin, pracuje nad reklamą stolicy - entuzjastycznie pisze Życie Warszawy.
r e k l a m a
Rafał Olbiński to słynny polski plakacista. Pracuje on obecnie nad reklamą, która będzie promować Warszawę za granicą. Obraz przedstawiać będzie Syrenkę siedząca na huśtawce na tle Starego Miasta. Będzie on przyciągać turystów do Warszawy hasłem "Zakochaj się w Warszawie".
- Plakat jest już na ukończeniu. Przygotowuję jeszcze różne wersje językowe hasła. Na razie nie zdradzę efektów pracy - powiedział Życiu Warszawy Rafał Olbiński tuż przed odlotem do Nowego Jorku, gdzie mieszka i pracuje na stałe.
Polski plakacista jest znany w swojej branży z trafnych reklam miast - w 1995 roku wygrał prestiżowy konkurs na reklamę Nowego Jorku. Dzieło zatytułowane Nowy Jork - stolica świata" tak spodobało się Niemcom, że zamówili u Olbińskiego plakat dla swojej stolicy - Berlina. W następnych latach plakacista stworzył też reklamę Las Vegas i Tibilisi. - Plakaty Olbińskiego są bardzo popularne wśród zagranicznych turystów. To dobry pomysł na promocję miasta - oceniają w rozmowie z Życiem Warszawy właściciele warszawskich galerii.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Komisja Europejska chce wesprzeć
Polacy chcą wyjechać na dłuższe wakacje w
Nie wszystko idzie ku
Gastronomia się będzie zmieniać - pomogą drony i
Dział biura turystyczne:
Komisja Europejska chce wesprzeć
Influencerzy mają promować atrakcje
Starsze aktualności:
Czego obawiają się Polacy jadący na
3/4 Europejczyków planuje wakacyjne
Ecco Travel oferuje specjalne
Strajk na lotnisku może wykluczyć odpowiedzialność za opóźniony
Nowe hotele z logiem B&B już
Accor rozbudowuje lifestylową
Majowe obłożenie zapowiada się
Nowy międzynarodowy touroperator wchodzi do
Ceny wyjazdów na sierpień lekko w
Koniunktura sprzyja hotelom, ale inwestycji wciąż jest
Sheraton Warsaw: grzybowe kreacje kulinarne
Gdańsk miastem hanzeatyckim z pięknymi zabytkami?
Kolejna odsłona promocji dla dzieci w McDonalds
POT przyznał nagrody dla Najlepszego Produktu Turystycznego 2006 r.
GTP rozpoczyna cykl szkoleń pt. Skuteczna sprzedaż usług turystycznych
Sześciodniowa promocja LOT: tańsze bilety
(dolnośląskie, Wrocław) Bezpłatne szkolenia dla pracowników branży
Zabytkowa Kopalnia Guido znajdzie się na liście UNESCO?
32 mln zł strat po pożarze Dworu Soplicowo
Hilton inicjatorem franczyzy w Polsce
Gang Robin Hooda okrada restauracje i rozdaje jedzenie ubogim
Małopolski System IT - Unia sfinansuje 75%
Inwersja powietrza w Bieszczadach
Lufthansa: dwa razy częściej z Krakowa do Frankfurtu