Walentynki z easygo.pl!
Internetowe biuro turystyczne easygo.pl przygotowało dla swoich klientów specjalną ofertę walentynkową - ponad 4500 ofert wyjazdowych i specjalny konkurs, w którym nagrodą jest weekendowy pobyt dla dwóch osób w luksusowym hotelu SPA w Jastarni.
Dodatkowo, konsultanci i doradcy serwisu wybrali sześć super ofert rekomendowanych na miłosny wyjazd we dwoje.
- Nasze pomysły i rekomendacje mają pomóc zorganizować ten wyjątkowy czas - tłumaczy Iwona Sokołowska, wiceprezes zarządu easygo.pl - Zrobiliśmy wewnętrzną naradę wśród naszych konsultantów. A ponieważ każdy z nas jeździ po świecie i ogląda hotele, do których później wysyłamy naszych klientów powstała bardzo ciekawa lista najbardziej romantycznych obiektów. Z tej, wybraliśmy 6 zróżnicowanych cenowo i kierunkowo propozycji. Coś dla każdego i na każdą kieszeń - dodaje Sokołowska.
W rekomendacjach easygo.pl znalazł się 6 dniowy i zawsze romantyczny Paryż za 990 pln, ale także alternatywnie egzotyczna i bajecznie kolorowa dwu tygodniowa Dominikana za 4590 pln. W bazie portalu znajduje się aż 4500 ofert zwierających w czasie swojego trwania Walentynki. Propozycje obejmują cały świat i wahają się w przedziale od 130 pln do 26 700 pln od osoby.
Dla klientów easygo.pl tegoroczne Walentynki mogą być jeszcze bardziej magiczne - tajemniczo kusi Andrzej Glapiak, PR manager portalu. Dla wszystkich klientów biuro przygotowało miłą niespodziankę konkursową. Wystarczy po powrocie z wyjazdu napisać krótkie wspomnienia, dołączyć co najmniej jedno tematyczne zdjęcie i wysłać je do nas. Najciekawsze zostaną nagrodzone zostanie voucherem na wiosenny pobyt dla dwóch osób w luksusowym hotelu SPA Zdrojowy w Jastarni.
To pierwsza w tym roku akcja specjalna przygotowana przez easygo.pl, ale jak zapewniają pracownicy portalu na pewno nie ostatnia. Już teraz przygotowywane są kolejne projekty z ciekawymi niespodziankami.
Kilka dni temu easygo.pl zaprezentowało odświeżoną szatę graficzną swojego portalu. Refresh uatrakcyjnił prezentację oferty oraz usprawnił sposób jej rezerwacji. Firma na sezon lato 2006 przygotowała ponad 150 tys. ofert wyjazdowych, w tym blisko 50 tys. propozycji typu first minute sprzedawanych od początku roku. Zarząd szacuje, że w tym roku obsłuży blisko 18 tys. klientów.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
PAŻP i Ryanair będą współpracować
Nowy Dyrektor Sprzedaży i Marketingu EXIM
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Dział promocje dla turystów:
Wygoda Travel rozpoczęła sprzedaż oferty
eTravel dołącza do programu
Linie flydubai uruchomią specjalne połączenia dla kibiców
PKP Intercity zmienia system zarządzania
Poznań po raz trzeci zaoferuje darmowe bilety do muzeum dla
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
Turyści z Poznania koczują na Okęciu w oczekiwaniu na samolot
Gdańsk - tanie linie lotnicze ?
Przewoźnik zapłaci 75 tys. zł za smsy wysyłane przez pracownika
Nowy Jork: polskie stoisko na targach turystycznych dziennika The New York Times
Bułgaria: uwaga na śnieżyce i deszcze
Zwierzę na wakacje bez paszportu (do jesieni)
Wierchomla: 7 osób rannych w wypadku autokaru
Nad morzem grasują złodzieje samochodów
Sposób na samoobronę? Leppiej prysnąć Ryanairem!
W Tatry na własną odpowiedzialność
Trzecie bankructwo biura podróży w Wielkiej Brytanii
UOKiK: PKP zapłaci 100 tys. zł za naruszanie praw pasażerów
Powstało Centrum Informacji o Pustynnych Rejonach Świata
Brussels Airlines zawarły umowę z Travelport
Na Euro 2012 powstanie nowoczesny dworzec kolejowy w Poznaniu
Krakowski Rynek najlepszym placem świata!
Ruszyła sprzedaż oferty Rainbow Tours na lato 2011
Pracownicy hoteli powoli wracają z Wysp Brytyjskich do Polski?
Gdańsk: awaryjne lądowanie samolotu Ryanair z powodu dymu w kabinie