Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Biuro podróży zapłaci
Krakowski sąd wydał wyrok w sprawie turystki, której wakacje nie były całkowicie zgodne z ofertą zawartą w katalogu biura podróży. Przed dwoma laty Zofia P. wykupiła wczasy w trzygwiadkowym hotelu Atlantis Palas (na Sycylii).
Pokoje hotelowe miały być klimatyzowane, wyposażone w minibarek; śniadania i obiadokolacje serwowane miały być w postaci szwedzkiego stołu. Sam obiekt miał, według katalogu, leżeć przy piaszczystej plaży. Na miejscu okazało się, że plaża jest piaszczysto-żwirowa; posiłki serwował kelner i, jak twierdzi pechowa turystyka, "porcje były głodowe".
Nie działała także kolejka na szczyt wulkanu Etna (wycieczka na Etnę była jednym z elementów, które słoniły Zofię P. do wyboru tej właśnie oferty). Turystka domagała się od touroperatora 8000 zł. Sąd uznał, że biuro nie dotrzymało warunków umowy, przyznając turystce 400 zł (na tyle udokumentowała straty).
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Czarna lista klientów biur podróży
[2004-03-15 12:09 999.999.999.*]
Jest coraz więcej naciągaczy wśród klientów biur podróży, który wyjeżdżają na urlop z zamiarem reklamowania świadczeń i w czasie pobtu nie zajmują się niczym innym, tylko szukaniem haków na biuro. Najczęściej są to przedstawiciele palestry, którzy przed skierowaniem sprawy do sądy próbują szantażować biura podróży. Należałoby stworzyć "czarną listę" takich klientów i niech sobie urlop załatwiają we własnym zakresie. odpowiedz »
Tell me
[2009-11-30 23:46 78.26.187.*]
...please where can I buy a unicorn? odpowiedz »
Czarna lista klientów biur podróży
[2009-12-31 14:36 194.8.75.*]
comment1, odpowiedz »
qrKzwYEnFMJ
[2011-01-15 02:11 79.142.69.*]
links/go.txt;25;25 odpowiedz »
Dar 20 dolarow kazdego !
[2011-09-16 18:49 94.142.130.*]
SPOLECZNEGO systemu finansowego daje MMM -2011<b> odnotowane dla kazdego 20 $.</b>
System pomyslnie zaplacil za 8 miesiecy.rn Oprocentowanie <b> 20 do 60% miesiecznie!</b>
W MMM -2011 ma prawie 2 mln osob. Skorzystaj z okazji !rn Internet nie znajdzie negatywne recenzje, pomagamy ludziom .rn Ruch ten byl przewidywany przez prorokow, dla naszej przyszlosci ! Dolacz.rn Mamy wiele ! I zmieniamy na swiecie!rn strony http://mmm-invest.biz odpowiedz »Czarna lista klientĂłw biur podró¿y
[2011-11-29 21:43 82.102.27.*]
hsayE9 http://www.QKiMt6vfLbn1bD0zxU9QchzPHO25ZYPy.com odpowiedz »
Czarna lista znakomity pomysł
[2006-09-04 20:00 62.111.139.*]
Proponuje umięścić nazwiska właścicieli kilku biur Podróży na początek może Sopolu? odpowiedz »
Czarna lista znakomity pomysł
[2006-09-05 14:03 83.19.19.*]
no tak klientka żądała 8000 zł a dostała 400 zł - to najlepiej pokazuje żądania klientó żądają tego co im się nie należy chcą po prostu wyciągnąć kase odpowiedz »
Biuro podróży zapłaci
[2006-09-06 15:21 83.24.47.*]
Akurat uwierzę, że to właśnie wycieczka na Etnę skłoniła turystke do wykupienia właśnie tej oferty. Tacy ludzie procesowaliby się o zwrot kosztów, gdyby np. podczas wyjazdu do Rzymu okazało się, że papież zachorował i w związku z tym nie pojawi sie w oknie podczas audiencji na Placu Św. Piotra. Zresztą czy to organizator złośliwie popsuł kolejkę? Oj, zdarzaja się turyści, którzy w reklamacjach cytują fragmenty Karty Frankfurckiej. odpowiedz »
Biuro podróży zapłaci
[2007-08-24 13:07 89.77.14.*]
Mam wrażenie, że część wpisów pochodzi od właścicieli biur podróży lub od ich pracowników. Niestety, z przykrością stwierdzam, że usługi oferowane przez polskie biura podróży , zwłaszcza te małe, pozostawiają wiele do życzenia. W czasie tegorocznych wakacji sama wysłałam córkę na kolonie organizowane przez B.P. "Juvenia 2000"
z Sosnowca i miałam okazję przekonać się jak solidny może być tego typu touroperator. Mam zastrzeżenia do wielu śwaidczeń na tych koloniach, m. in.: nie zostałam poinformowana, że kolonia jest przede wszystkim organizowana dla dzieci z domu dziecka, posiłki serwowano w postaci "szwedzkiego stołu" , do którego ciężko było "dopchać się" mniejszym dzieciom, łazienka na zdjęciu w broszurze była o niebo lepszej jakości niż rzeczywista, nie zrealizowano części programu kulturalno-turystycznego, na koniec nie wiedząc przy wpłacaniu pieniędzy o zniżce, nie otrzymałam jej. Po zgłoszeniu zastrzeżeń zostałam "zbyta" jakimiś frazesami, właściciel oznajmił, że nie życzy sobie kontaktów ze mną i, co najgorsze, straszył mnie wyciągnięciem konsekwencji wobec mnie jeśli ośmielę się rozgłosić te informacje. Tak nie działają poważni, solidni touroperatorzy. To jakaś "wolna amerykanka"! odpowiedz »Biuro podróży zapłaci
[2007-09-06 12:21 83.5.105.*]
Jestem stałym klientem biura podrozy "Juvenia 2000" i wysyłam dziecko od 6 lat na wypoczynek zimowy jak i letni. Nawiazujac do pani wypowiedzi z 24.08.2007 informuje ze wypowiedz pani jest bulwersujaca jak i rowniez klamliwa. Moje dziecko rowniez przebywalo na tym turnusie i wrocilo bardzo zadowolone z warunkow, wypoczynku jak i rownierz wyzywienia. Prawda jest ze w tym turnusie przebywaly dzieci z domu dziecka, aczkolwiek w mysl istniejacych przepisow prawnych biuro nie ma obowiazku informowac innych uczestnikow o ty ze beda uczestniczyc dzieci z Domu Dziecka. W tekscie pani wypowiedzi wyraznie odczuwa sie dyskryminacje dzieci z Domu Dziecka co jest niezgodne z naszym obowiazujacym prawem w Polsce. Czytajacych tą notatke wrecz zachecam do uslug biura Juvenia 2000 z Sosnowca, poniewaz sledze ich dzialalnosc od 20 lat i zawsze biuro doklada wszelkich staran do wypelnienia sie z warunkow przedstawionych w ofercie. W dzisiejszych czasach wyobrazenia klientow o realizacji swiadczen dla dzieci sa wyolbrzymione, nieprawdziwe, a kazdy najmniejszy blad urasta do rangi katastrofy. Klienci jadac szukajac najdrobniejszych bledow. Moim zdaniem ustawe o turystyce trzeba zmien. odpowiedz »
etna
[2008-06-24 18:15 83.14.45.*]
wyrok sadu jest niesprawiedliwy; nie uwzglednia w ZADEN sposob roszczen klientki , w 100% stoi po stronie biura. Niejako doznania estetyczne sprowadza tylko do materializmu, ktory da sie "udokumentowac". odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Dział aktualności dnia:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Łatwiej zarobić na piwie niż na seksbiznesie
Warszawa: promocja Litwy poprzez kuchnię litewską
ULC wydał promesę dla lotniska w Obicach
Marka Staybridge Suites zawojuje świat?
Władze Śląska niechętnie zgłaszają zabytki na listę UNESCO
Wycieczki do Wielkiej Brytanii odpowiednie na Halloween
Opóźnienia pociągów na trasie Poznań - Berlin
W Bułgarii też będzie całkowity zakaz palenia w miejscach publicznych
PKP pokryje straty finansowe pasażerów?
Chiny: Zawalił się most w pobliżu turystycznego rejonu
Grupa Portali Turystycznych TravelOne.pl w National Geographic Society
Można zamawiać bilety na igrzyska w Pekinie
Katastrofa samolotu Air France: zakończono poszukiwania ciał ofiar
2010: planowane otwarcie nowych butik hoteli - Edition Grupy Marriott International
Szatański pomysł na niekulturalnych Polaków i Czechów
Słoneczny popsuł rynek PKP Intercity
Starwood Hotels: promocja dla gości, którzy zostają dłużej