Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Linie Air France i British Airways najczęściej gubią bagaże i są najbardziej niepunktualne!
"Rzeczpospolita" podała dane Stowarzyszenia Europejskich Linii Lotniczych, dotyczące gubienia bagaży przez linie lotnicze oraz punktualności linii.
Ze statystyki wynika, że polskie narodowe linie lotnicze LOT wypadają całkiem dobrze na tle europejskiej konkurencji. LOT zgubił tylko 9443 walizki w ciągu 3 miesięcy tego roku. Najgorzej wypada brytyjski przewoźnik British Airways, który zgubił w ciągu pierwszych trzech miesięcy 2008 r. 2,9% toreb i walizek powierzonych mu przez klientów. Francuski Air France zapodział 17,5 walizki na każdy tysiąc przewiezionych przez siebie osób.
Z analiz Stowarzyszenia wynika, że europejscy przewoźnicy gubią coraz więcej walizek. Średnia dla wszystkich 28 linii lotniczych wyniosła 15,5 zgubionego bagażu na tysiąc pasażerów. Jest to o 0,1 pkt procent więcej niż w tym samym okresie ubiegłego roku.
LOT wypadł dobrze, ale trzeba uwzględnić to, że prowadzi działalność na znacznie mniejszą skalę - pisze "Rzeczpospolita". W pierwszym kwartale 2008 z usług LOT skorzystało ok. 925 tys. osób. Usługi narodowych linii angielskich wybrało 9,3 mln osób, francuskich 12,9 mln, a bilet na podróż z niemiecką Lufthansą kupiło 13,2 mln osób.
Jeśli chodzi o punktualność, to na trasach regionalnych nastąpiła poprawa, lecz na trasach transatlantyckich punktualność nieco się pogorszyła. Na krótkich trasach ponad 80% lotów zakończyło się terminowo. W 2007 roku zgodnie z rozkładem odbyło się 79,3% lotów.
W pierwszych 3 miesiącach 2008 najbardziej punktualną linią lotniczą był czeski narodowy przewoźnik CSA. Podróż zgodnie z rozkładem odbyło 91 % jego samolotów na 17,06 tys. wykonanych lotów. Na drugim miejscu uplasowały się rumuńskie linie lotnicze TARO. Ponad 88% lotów na ok. 3,5 tys. rejsów przebiegało zgodnie z harmonogramem - podaje dziennik.
Niekorzystnie również pod względem punktualności wypadły - Air France oraz British Airways. Francuskie linie na 124,4 tys. zaplanowanych lotów, miały opóźnienia w 15,8%. British Airways na 51,8 tys. lotów w prawie 38% przypadków.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Dział centra informacji i promocji:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Chcą ściągnąć młodych Niemców do
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Kolejki na szlakach turystycznych?
Rzym: za usługi turystyczne obowiązują dwie taryfy - dla Włochów i dla zagranicznych turystów
Wypadek śmigłowca na Antarktydzie
PKP podstawi specjalne pociągi na spotkanie z Papieżem!
W Bułgarii powstanie pięciogwiazdkowy hotel nad Dunajem
HolidayCheck: zarezerwuj urlop online i wygraj bon wycieczkowy
Już w lipcu otwarcie hotelu Bohema w Bydgoszczy!
Cena ropy w górę - wartość akcji linii lotniczych w dół
Jest szansa na 5 mln więcej dla polskiej turystyki
Opiekunowie kolonijni odpowiedzialni za ciąże podopiecznych!
Olsztyn przygotowuje się do sezonu
W Krynicy nie powstanie tor saneczkowy
Dni Otwarte Żeglugi Wiślanej w Krakowie pod Wawelem
W Poznaniu powstanie czteropasmowa droga z lotniska na stadion
Mazury: turyści zainteresowani grobowcem w kształcie piramidy
Egipskie linie lotnicze wprowadzają standardy IOSA